2024-12-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Ang. Dagens avsnitt

Är Viktor tillbaka?
2024-12-10, 17:42
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är Viktor tillbaka?

Hen syftade nog på Anton och skrev bara fel. Så du kan andas ut, Viktor är fortfarande ledig

Fast lite konstigt att hen skrev "väljer nog", då valet av Anton har stått klart sen Sundbyholm. Och att det skulle bero på ålder.
2024-12-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Måste säga att jag älskar Ebba. Sexuell men ändå oskyldig. Hon kan ju få vem hon vill efter detta programet. Kommer hon förbi Stureplan så kommer jag fiska efter henne med bubbel 🥂
Antar du menar ”sensuell”…
”Sexuell” har med genitalia, brunst och fortplantning att göra. Men kör du ditt tugg på Stureplan, med lite bubbel går det garanterat hem.

”Oskyldig”
2024-12-10, 18:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Jag glömde för ett ögonblick att flashback är forumet som man inte kan eller får vara ironisk på. Det här skulle aldrig ske och om det gjorde det skulle det troligtvis vara grovt kontraktsbrott. Hade dock varit kul.
Finns säkert folk som skulle göra det du ironiserar om, så det var dålig ironi av dig

Mycket märkligt att dom kör på hittepåtiden ikväll då tittarna kommer att välja den
alternative Nobelfesten på tv2, Anders kommer få sitta med Silvia & kommentera hennes ögonhud
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-10 kl. 18:47.
2024-12-10, 18:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Antar du menar ”sensuell”…
”Sexuell” har med genitalia, brunst och fortplantning att göra. Men kör du ditt tugg på Stureplan, med lite bubbel går det garanterat hem.

”Oskyldig”
Rörande oskyldigheten på Kvinnofängelset så har det gjorts forskning på män
(jag är ingen man) där man kommit fram till att dom föredrog yngre kvinnor som var både fertila och oskyldiga (oskulder? )

Som du hör är det dig dom vill ha!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-10 kl. 18:53.
2024-12-10, 18:45
Medlem
InnesIs avatar
Isak har spelat bort korten eftersom den blonda kvinnan som är kvar spelat alla sina kort på sexualitet och han har svårt att motstå. Jag tror inte den kvinnan egentligen är intresserad. Jag tror hon vill synas i tv, "vinna", få fler följare online och sedan lämnar. Den andra blonda tjejen som blev bortvald hade passat bättre. Den rödhåriga är också ett bättre val. Frågan är dock om Isak är förblindad.

Alma har två lite osäkra killar kvar. Hon verkar gilla båda men kanske militären lite mindre ändå. Kan se det fungera med båda, eller ta slut med båda. Oviss utgång.

Göran har nog två bra kvinnor vid sin sida nu sedan tarotkvinnan åkte hem. Osäker på vem han väljer. Antingen vill han ha någon som är mer lik honom i kvinnan med det kortare håret (barndomen och hästintresset) eller så vill han ha något som är annorlunda i den andra kvinnan.

Anders blir jag galen på. Hans energinivå är over the top men verkar genuin när han lugnar ner sig. Tror ändå på bondtösen här, i alla fall i längden. Brunetten och han gillar varandra men i detta fallet tror jag att han väljer på olikhet. Tror nog det skulle fungera bäst i längden också.

Edit: avskyr idén med övernattningsdejt. BSF har försökt marknadsföra sig som om de på riktigt bryr sig om långvariga relationer och mer seriös dating-tv. Att övernatta med någon av tjejerna eller killarna är enbart där för att skapa drama. Jag hade önskar att någon av bönderna bara sa nej till detta med förklaringen att det känns fel gentemot alla.
Senast redigerad av InnesI 2024-12-10 kl. 18:48.
2024-12-10, 18:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Isak har spelat bort korten eftersom den blonda kvinnan som är kvar spelat alla sina kort på sexualitet och han har svårt att motstå. .
Minska ljusstyrkan på din tv via fjärrkontrollen så att Ebba återfår sin icke blonda hårfärg är du snäll. https://image.hant.se/image-10558061?imageId=10558061&width=1320&height=686&fo rmat=webp&cropw=100&croph=100&x=0&y=0
fuskblond!
2024-12-10, 19:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
När Anders kysste Emma lutade han sig ifrån henne. Såg ut ungefär som om Emma tvingade sig på honom. När han kysste Hanna lutade han sig mot henne. Valet har varit klart sen Sanna åkte. .
Jag tittade på reprisen och jag tyckte inte att att han lutade sig bort, vi behöver en sörre opinionsundersökning här med 1000 deltagande män

Citat:
Alma:

- Om vi säger att allt går vägen och vi fortsätter träffas, kommer du fortsätta visa framfötterna då?
Det där har du fått om bakfoten borde han svara, eller gå baklänges mot henne.[/quote]
2024-12-10, 19:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Tillägg till mitt tidigare inlägg: Noterade ni hur feminin och vek Anton såg ut i Almas porträtt? https://ibb.co/kH3Ym6w

Rätt talande för hur hon ser honom.

Ställer man båda porträtt bredvid varandra får man nog ett skapligt hum om hur dynamiken och maktfördelningen i deras förhållande skulle se ut https://ibb.co/rcywk0T
2024-12-10, 20:46
Medlem
Alvids avatar
Så Göran är verkligen Billy the Kid... (cowboy)hatten av!
2024-12-10, 21:24
Medlem
Citat:
Tillägg till mitt tidigare inlägg: Noterade ni hur feminin och vek Anton såg ut i Almas porträtt? https://ibb.co/kH3Ym6w

Rätt talande för hur hon ser honom.

Ställer man båda porträtt bredvid varandra får man nog ett skapligt hum om hur dynamiken och maktfördelningen i deras förhållande skulle se ut https://ibb.co/rcywk0T
En stor röd mun hade hon på porträttet…
(I verkligheten liten, om än välformad)
Hon dras till honom men kommer att vilja göra om honom. Han kommer att tjura och streta emot…
(Jaja, inget är hugget i sten)
Situation Anders: Hade varit lite roligare om Emma hade blivit bjuden på baddejt och den mörka tjejen till nån Hälsingegård med provligg av 140 cm lång säng.
Senast redigerad av rosalenin 2024-12-10 kl. 21:31.
2024-12-10, 21:36
Medlem
Nu förstod man Göran. Vilken gripande historia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in