2024-12-10, 17:13
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad då "hörde det först", jag, och många andra har ju redan sagt att han kommer åka dit för skattefusket.

Har ni sagt åtalad IDAG?

Jag säger han är åtalad NU. Du har sagt det kommer ske.

Fattar du skillnad?

Du spekulerar. Jag pratar fakta.
Citera
2024-12-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Dopy kommer hävda nu att han inte är dömd ännu. Det är visserligen korrekt. Men grov betyder fängelse vid fällande dom så blir inte böter då som Dopy övertygade trott.

Jag nämnde åtalet idag FÖRST av alla. Kom ihåg vem som vet saker.
och vem som hittar på och ljuger om saker. det har du visat nu. en fråga. har han en firma. bokföringsbrott är ju om dom inte sköter bokföringen. det står här. https://www.ekobrottsmyndigheten.se/om-ekobrott/brotten-vi-utreder/
Citera
2024-12-10, 17:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Den fantastiska Banal lär mejla o lägga upp imorgon som den hjälte hen är 🙂

Annars tycker jag Dopy som försvarat Skabbe in i döden kan göra det 🙂
Nu har du drömt igen, vad sägs som att ta dina mediciner så du kan hålla isär din fantasi och verklighet?
Jag sa flera månader innan dig att chrippa kommer åka dit för skattebrottet. Du är lite sen på bollen, men det är okej, det tar längre tid för vissa att fatta saker som är så uppenbara för andra
Citera
2024-12-10, 17:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Dopy kommer säga att du ljuger som vanligt 🤭. Hen vågar inte gå mot det Chrippa säger.
Dock sa ju jag för många många månader sen att Chrippa skulle åka dit för skattebrott. Men bra att du också inser det jag har vetat länge
Citera
2024-12-10, 17:18
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Moralen när det kommer till partner verkar vara annorlunda i den där familjen.
Chrippa började prata med Linnea när hon var 16 år, och inledde en relation när hon var 23 år gammal.
Jocke inledde en relation med jonna när jocke var 26 och Jonna var 17 år gammal. Och alla vet väl hur det var emellan jocke och jonna innan dem blev tillsammans.

Korrekt. Skabbe är i nivå med Jockiboi 2011. Håller med. Tack och lov har Jocke förändrats o utvecklats på 13 år. Är Skabbe på samma plats 2037 som Jocke 2024?
Citera
2024-12-10, 17:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nu har du drömt igen, vad sägs som att ta dina mediciner så du kan hålla isär din fantasi och verklighet?
Jag sa flera månader innan dig att chrippa kommer åka dit för skattebrottet. Du är lite sen på bollen, men det är okej, det tar längre tid för vissa att fatta saker som är så uppenbara för andra

Du sade att du tror det inte kommer bli fängelse utan böter! Syftar på det. Inget annat. Häng med lite tack.
Citera
2024-12-10, 17:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Har han äntligen blivit dömd?

Åtalad nu.
Citera
2024-12-10, 17:22
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
och vem som hittar på och ljuger om saker. det har du visat nu. en fråga. har han en firma. bokföringsbrott är ju om dom inte sköter bokföringen. det står här. https://www.ekobrottsmyndigheten.se/om-ekobrott/brotten-vi-utreder/

Vi får se imorgon 🙂

Tror inte Linköping TR ljuger.
Citera
2024-12-10, 17:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Dopy kommer hävda nu att han inte är dömd ännu. Det är visserligen korrekt. Men grov betyder fängelse vid fällande dom så blir inte böter då som Dopy övertygade trott.

Jag nämnde åtalet idag FÖRST av alla. Kom ihåg vem som vet saker.
Du bryr dig inte om mig eller mina åsikter, men ändå kan du inte låta bli att om och om igen nämna mitt namn i dina kommentarer
#living rent free in your head

Jag har redan sagt att Chrippa kommer bli dömd för skattebrott, jag sa det för många många många månader sen.
Att du först nu inser att Chrippa kommer bli dömd för skattefusk säger ganska mycket om dig
Men jag är glad att du äntligen insett det jag har vetat länge
Citera
2024-12-10, 17:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Dock sa ju jag för många många månader sen att Chrippa skulle åka dit för skattebrott. Men bra att du också inser det jag har vetat länge

Dock sade du böter. Det kommer visa sej bli fel. Blir fri eller fängelse.
Citera
2024-12-10, 17:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Har han äntligen blivit dömd?
Nej bara åtal. Men alla (förutom Pinto) fattar ju att han kommer bli dömd för att ha fuskat med skatten. Frågan är bara vad straffet kommer bli.
Citera
2024-12-10, 17:27
Medlem
Citat:
Nej bara åtal. Men alla (förutom Pinto) fattar ju att han kommer bli dömd för att ha fuskat med skatten. Frågan är bara vad straffet kommer bli.

Men lugna ner dig. Nu vet vi att du har sagt att något kommer att hända och i dag hände det uppenbarligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in