2024-12-09, 21:32
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Instämmer. Han måste av nån anledning ha blivit psykiskt sjuk den senaste tiden. Jämför hans glada blick från alla de privata fotona med den sorgsna, sjuka blicken i taxin på fotot från häromdagen. Svårt att se att det är samma kille. Undrar vad som har utlöst denna kris hos honom?

Han har gått upp i svinottan, just skjutit en kille och cyklat i högsta fart ett par kilometer. Klart han är lite spänd då.
Citera
2024-12-09, 21:33
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Finns det någon chans tror ni att detta kan komma att definieras som ett terrordåd och därmed falla under federal lagstiftning? Då blir det stolen för Luigi.
Inte en chans.
Citera
2024-12-09, 21:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoversInJapan
Han ser ju dock glad ut när han flörtar med kassörskan på Hostlet där.

Det har du rätt i…

Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Han har gått upp i svinottan, just skjutit en kille och cyklat i högsta fart ett par kilometer. Klart han är lite spänd då.

Ja, sant. Jag tänkte inte på just de omständigheterna.
Citera
2024-12-09, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Inte en chans.
Därför att?
Citera
2024-12-09, 21:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteTedKaczinsky
Hur fan kan man skvallra på denna hjälte
Ja jag vet, fördjävligt. Polisen blev desperat och höjde belöningen från 10 000 dollar till 50 000 dollar. Nån fattig jävel på McDonalds snitchade...
Citera
2024-12-09, 21:39
Medlem
okok1s avatar
Från manifest:
Citat:
“These parasites had it coming”
“I do apologize for any strife and trauma, but it had to be done,”

CNN
Citera
2024-12-09, 21:39
Medlem
Varför skulle han slänga väskan men behålla vapnet ?
Citera
2024-12-09, 21:42
Medlem
Den här tråden är en underbar uppvisning i svartvitt tänkande. Som vanligt på FB är det antingen heaven or hell, bra eller anus – inget mellanting. Seriöst, är ni katoliker hela högen? För 24 timmar sedan var den misstänkte mördaren en folkhjälte, en supersmart mastermind som aldrig skulle åka fast. Tydligen också en Don Juan som kunde snacka receptionister till salig extas. Och nu? Nu är han plötsligt en simpel psykopat eftersom han åkte dit på Donken.
Citera
2024-12-09, 21:44
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Varför skulle han slänga väskan men behålla vapnet ?
Det kanske är lättare att dölja ett vapen och en ny väska kanske är lättare och billigare att köpa än ett nytt vapen.
Citera
2024-12-09, 21:46
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halleluwah
Den här tråden är en underbar uppvisning i svartvitt tänkande. Som vanligt på FB är det antingen heaven or hell, bra eller anus – inget mellanting. Seriöst, är ni katoliker hela högen? För 24 timmar sedan var den misstänkte mördaren en folkhjälte, en supersmart mastermind som aldrig skulle åka fast. Tydligen också en Don Juan som kunde snacka receptionister till salig extas. Och nu? Nu är han plötsligt en simpel psykopat eftersom han åkte dit på Donken.

Jag vrider mig av garv här nu. Tack! Så sant. Jag tar åt mig.
Citera
2024-12-09, 21:50
Medlem
Faaaan blev ingen DB Cooper av det hela 😌
Citera
2024-12-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Så vad har han för fel i huvudet? Han verkar finnas på twitter PepMangione men kan inte läsa skiten för man måste vara inloggad...

Trolig ledtråd, GM repostar ett inlägg om Asperger:

Citat:
Luigi Mangione reposted

Arjun Khemani@arjunkhemani

Jun 6
Peter Thiel on many great startups being run by people suffering from a mild form of Asperger’s and how we should view this as an indictment of our society.
https://x.com/arjunkhemani/status/1798765870275338270
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in