Så förbannad han blev på lisen när hon erkände hon hörde ungen skrika på natten.
Helvete va han blev svart i ögonen!
Stängde ner liven, och sen säger han något till henne som inte hörs. Men någon kanske kan läsa läppar?
Jag förstod verkligen inte vitsen med deras "hemligheter", varför vill han att folk nu ska veta att han medvetet låter sonen gå med nedbajsad blöja för att han inte vill byta den och från Lisens håll att hon ignorerar sonens gråt på natten för att låta Pontus ta hand om det. De vet ju hur folk är och jag vet inte om de tycker det är kul att riskera soc anmälningar?? (Influencers blir ju anmälda för mindre och nu ger de verkligen folk något att reagera på, och att de dessutom gjort dessa beteenden till en grej tydligen).
Sen kan jag tycka att det är helt skevt hur soc anmälningar missbrukas men förstår verkligen inte vitsen med deras avslöjanden, det är ju bara sorgligt och inte kul då det är ett barn som det gäller.
Det var bara skådespel....såklart? Sjukt märklig idé.
Så förbannad han blev på lisen när hon erkände hon hörde ungen skrika på natten.
Helvete va han blev svart i ögonen!
Stängde ner liven, och sen säger han något till henne som inte hörs. Men någon kanske kan läsa läppar?
Men alltså nej han blev inte så förbannad, är det ingen som förstår att dom överdriver lite☺️