2024-12-07, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Anjo kallar L för en psykopat (som vanligt) och för en knulldocka i sitt klipp. Asså vem säger så? Anjo är en sådan uppenbar kvinnohatare.

Anjo är så unlikeable, det finns ingenting som är bra eller positivt med honom, grav fetma dessutom.
Jag hoppas att Jocke inser vad den människan är.
Citera
2024-12-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Anjo kallar L för en psykopat (som vanligt) och för en knulldocka i sitt klipp. Asså vem säger så? Anjo är en sådan uppenbar kvinnohatare.

Anjo är så unlikeable, det finns ingenting som är bra eller positivt med honom, grav fetma dessutom.

Var gör han detta nu senast?
Citera
2024-12-07, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Du vet förmodligen mer än mig.

Men utifrån egna erfarenheter så är blod viktigare än vatten, vad som än händer.

Men, du vet nog mer än mig i den här specifika situationen.

Jag utgår mest från egna erfarenheter.

Jag förstår precis vad du tänker men här tror jag att du har fel.
Citera
2024-12-07, 02:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag förstår precis vad du tänker men här tror jag att du har fel.
Allt har sin tid.
Citera
2024-12-07, 10:05
Avstängd
Crabby88s avatar
Så förbannad han blev på lisen när hon erkände hon hörde ungen skrika på natten.
Helvete va han blev svart i ögonen!
Stängde ner liven, och sen säger han något till henne som inte hörs. Men någon kanske kan läsa läppar?
Citera
2024-12-07, 11:56
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag förstod verkligen inte vitsen med deras "hemligheter", varför vill han att folk nu ska veta att han medvetet låter sonen gå med nedbajsad blöja för att han inte vill byta den och från Lisens håll att hon ignorerar sonens gråt på natten för att låta Pontus ta hand om det. De vet ju hur folk är och jag vet inte om de tycker det är kul att riskera soc anmälningar?? (Influencers blir ju anmälda för mindre och nu ger de verkligen folk något att reagera på, och att de dessutom gjort dessa beteenden till en grej tydligen).

Sen kan jag tycka att det är helt skevt hur soc anmälningar missbrukas men förstår verkligen inte vitsen med deras avslöjanden, det är ju bara sorgligt och inte kul då det är ett barn som det gäller.
Det var bara skådespel....såklart? Sjukt märklig idé.

https://ibb.co/fdhnqdb
Citera
2024-12-07, 12:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Var gör han detta nu senast?
Spolade igenom hans klipp och hörde det av en slump:
https://youtu.be/csM12lRlKVs?t=1622

Och 20 sekunder framåt, extremt otrevligt.
Citera
2024-12-07, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så förbannad han blev på lisen när hon erkände hon hörde ungen skrika på natten.
Helvete va han blev svart i ögonen!
Stängde ner liven, och sen säger han något till henne som inte hörs. Men någon kanske kan läsa läppar?

Men alltså nej han blev inte så förbannad, är det ingen som förstår att dom överdriver lite☺️
Citera
2024-12-07, 12:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Men alltså nej han blev inte så förbannad, är det ingen som förstår att dom överdriver lite☺️

Nä, men han lös ju upp som en sol...
Citera
2024-12-07, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, men han läs ju upp som en sol...

Förstår inte riktigt vad du menar men man måste förstå att dom överdrev lite, det var en lek och dom skådespelade lite.
Citera
2024-12-07, 13:00
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Förstår inte riktigt vad du menar men man måste förstå att dom överdrev lite, det var en lek och dom skådespelade lite.

Jaja skådespel... Du är rätt dum i hela huvudet.
Citera
2024-12-07, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Allt har sin tid.

Vissa saker kan förändras med tiden men just i detta är det nog kört med tanke på allt som hänt som inte ens är offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in