Citat:
Fniss. ”Popp-Upp-Bok” och ”Australiénska”. Skrattar högt 
Tråkigt att Longlegs inte riktigt höll för hypen tycker jag. Ikväll står det eventuellt mellan Azrael som kommit på hyrfilm nu via SF Play. Eventuellt också Oz Perkins andra film The Blackcoat’s Daughter.
För att slippa få sina inlägg raderade som vissa andra herrar får i tid och otid kommer filmernas handling nedan
The Blackcoat’s Daughter:
Otäcka saker börjar hända på internatskolan Bramford, där Kat och Rose blivit kvar över lovet. I en parallell historia sitter en ung, psykiskt sjuk kvinna i en bil, fast besluten att ta sig till Bramford. De två historierna flätas samman i ett chockerande och oförglömligt klimax.
Azrael:
Ett mystiskt och gudfruktigt samfund letar ivrigt efter en ung kvinna vid namn Azrael som har lyckats fly från deras fångenskap.

Tråkigt att Longlegs inte riktigt höll för hypen tycker jag. Ikväll står det eventuellt mellan Azrael som kommit på hyrfilm nu via SF Play. Eventuellt också Oz Perkins andra film The Blackcoat’s Daughter.
För att slippa få sina inlägg raderade som vissa andra herrar får i tid och otid kommer filmernas handling nedan

The Blackcoat’s Daughter:
Otäcka saker börjar hända på internatskolan Bramford, där Kat och Rose blivit kvar över lovet. I en parallell historia sitter en ung, psykiskt sjuk kvinna i en bil, fast besluten att ta sig till Bramford. De två historierna flätas samman i ett chockerande och oförglömligt klimax.
Azrael:
Ett mystiskt och gudfruktigt samfund letar ivrigt efter en ung kvinna vid namn Azrael som har lyckats fly från deras fångenskap.
Den så kallade enligt det Svensk språket för
Popp-Upp-Boken vilken illustrerad bok förekommer i den Australiénska och paranormala skräckfilmen som titlades: [ " The Babadook " ] från året 2014.
Att poppa upp betyder, att oväntat dyka upp från någonstans eller ur någonting samt att det enligt det Engelska språket är skrivet [ Pop up ]
Popp-Upp-Boken eller The Pop-up-book, är den mörkröda boken som förekommer i den paranormala skräckfilmen
[ " The Babadook " ] från året 2014 vilken regisserades av den Australiénska filmregissören Jennifer Kent.
När man sakta öppnar upp två sidor i boken titlad:
[ " Mister Babadook " ] så ser man hur en svartklädd figur, klädd i svart höghatt, poppar upp.
Jag har en kopia av Popp-Upp-Boken eller The Pop-up-book [ " Mister Babadook " ] och jag är väldigt stolt över
att ha denna mycket fina bok.
Den paranormala skräckfilmen [ " The Babadook " ]
( 2014 ) är en mycket speciell skräckfilm, till och med så speciell att de allra flesta film-tittarna hamnat på ett sidospår.
Själv tycker jag att [ " The Babadook " ] ( 2014 ) är en suveränt fantastisk paranormal skräckfilm så tillika Samuel's och Amelia's framträdande i skräckfilmen.
Senast redigerad av JokerMannen 2024-12-06 kl. 15:23.
Senast redigerad av JokerMannen 2024-12-06 kl. 15:23.