Citat:
Ursprungligen postat av
JayJayAdams
Varför har just Centerpartiet fler perversa, pedofiler och liknande i sitt parti? Eller har de ens det utan istället har skandalerna kring deras företrädare varit relativt stora och minnesvärda och det är därför vi upplever det som att Centerpartiet sticker ut?
Jag kan förstå varför Sverigedemokraterna drar till sig rasister, nazister och judehatare. Varför Vänsterpartiet och Socialdemokraterna drar till sig islamister och radikala kommunister, AFA och liknande. Det är deras politik som lockar till sig dessa typer.
Centerpartiet har, så vitt jag vet, inget i deras politik som skulle kunna locka till sig pedofiler och perversa homosexuella. Är det en ren slump, är det människorna i partiet som lockar till sig dem, är det någon annan orsak eller stämmer det helt enkelt inte utan något vi på Flashback bara fått för oss?
Det är väl det partiet med flest tokliberaler kanske? Allt är fritt, kärlek har ingen ålder osv. Tror att det kan dra till sig en del MAPare (minor-attracted persons).
Centern är, tror jag, det mest HBTQI-vänliga partiet inom "högern". HBTQI som nu är en löst ihopsatt grupp av helt vanliga homosexuella, furries, fetischister m.fl.
Säkert känner sig pedofilerna sig mer och mer hemma där och har förhoppningar om att en dörr snart ska öppnas och att de ska få en egen bokstav i alfabetet.