2024-12-05, 15:23
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag tycker att det är av allmänt intresse att få veta att en högt uppsatt politiker varit med på bild i efterlyst för att han runkat framför ett barn i kollektivtrafiken. Varför skriver inte media om det?

Jag har för mig att det tog pinsamt lång tid innan MSM började skriva om Pedderleys och hans sambos förehavanden när det begav sig och då var det även någon av de större krönikörerna som gjorde något halvhjärtat försök att försvara eller relativisera hela saken i början, innan opinionen blev för stark.
Så vad ska man säga?
Samma skrot och korn hela jävla högen!
Citera
2024-12-05, 15:24
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Han hade blottat sig för en 13-årig pojke på Roslagsbanan.
Trevligt.. Sicket jävla äckel.

Jag fattar inte hur fan en sådan människa tänker, bortsett från det äckliga i själva grejen, men hur fan kan man tro att man ska komma undan med det? Särskilt om man är en lite halv-offentlig person
Citera
2024-12-05, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Jag fördömer st här, men när du skriver att "detta parti uppenbarligen har en annan nivå av acceptans" undrar jag lite...

De kickade ju honom. De kickade andra.

Och med det sagt är jag inte centerpartist

Jag uttryckte mig lite otydligt, jag tänker mer att en betydande del inom detta parti nog har en annan acceptans.
Citera
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Jag tycker att det är av allmänt intresse att få veta att en högt uppsatt politiker varit med på bild i efterlyst för att han runkat framför ett barn i kollektivtrafiken. Varför skriver inte media om det?

Precis. Det är ju inte precis "Runk-Roger" från Vällingby det handlar om. Det är ju en högt uppsatt politiker som haft en mängd olika förtroendeuppdrag.

Skulle gissa att det är för att han.är homosexuell som han inte hängs ut. Sådana behandlas ju alltid med silkesvantar av media. Hade det varit en känd heterosexuell politiker som hängt ut stoltheten framför nån ung tjej så hade det varit annorlunda .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Kom igen nu, humorlösa moralister. Liiiiiite kul måste ju Gurra få ha i kollektivtrafiken när han själv styr över den… 😀

Jag är en humorfull moralist. Tycker att det är förkastligt och samtidigt skitroligt att garva åt dåren
Citera
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Jag fördömer st här, men när du skriver att "detta parti uppenbarligen har en annan nivå av acceptans" undrar jag lite...

De kickade ju honom. De kickade andra.

Och med det sagt är jag inte centerpartist

Accepterat är det såklart inte. Det handlar t.o.m. om brottsliga handlingar och det är klart att pedofiler som åker dit inte kan bli kvar i ett riksdagsparti. Frågan är väl snarare varför Centerpartiet tycks ha attraherat så många pedofiler?
Citera
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Förstår att du är ironisk men faran med liberalismen är att man flyttar fram gränserna bit för bit tills det blir Sodom och Gomorra.

Jo, men detta är sanslöst. Keps och solbrillor visar tveklöst på planläggning. Detta har Gurra gjort förr. Är han polare med Fredrick Federley?
Citera
2024-12-05, 15:26
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
"Slarvigt?"

Bli tagen med kuken i syltburken!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Trevligt.. Sicket jävla äckel.

Jag fattar inte hur fan en sådan människa tänker, bortsett från det äckliga i själva grejen, men hur fan kan man tro att man ska komma undan med det? Särskilt om man är en lite halv-offentlig person

Ja det är på nivå med en zombie, en bot eller något.
Citera
Medlem
Amors avatar
Var väl fem-sex fall kopplade till pedofili inom Centerpartiet som kom fram i samband med Federly-affären. Någon som har en sammanställning på alla från den skandalen.

Börjar bli ett mönster detta i centerpartiet. Går det att koppla samman med partiets vänsterliberala ideologi på något sätt. Det är ju ett ständigt prat om tolerans, och att all kärlek är lika osv. Drar det till sig en viss typ av personer?
Citera
2024-12-05, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Accepterat är det såklart inte. Det handlar t.o.m. om brottsliga handlingar och det är klart att pedofiler som åker dit inte kan bli kvar i ett riksdagsparti. Frågan är väl snarare varför Centerpartiet tycks ha attraherat så många pedofiler?

Tror du pedofili är tillskanskat ett enda parti?

Pedofilin finns överallt. I alla partier.
Citera
2024-12-05, 15:27
Medlem
Citat:

För att DN och public service älskar Centerpartiet? För att det är Centerpartiet som ska rädda oss från SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in