2024-12-05, 13:10
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Man får väl hoppas dom byter identitet… eller flyttar långt bort. Deras liv lär ju också vara raserat. Fyfan vad skämmigt..
Dom har säkert varit oerhört stolta över sin far, minns att han pratade så varmt om relationen till sina barn när han va med i The Island. Han grät även och berättade om hur hans far missbrukat hans syster under uppväxten. Vilka jävla kontraster människor kan ha!
Citera
2024-12-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Varför är det sån häxjakt efter män som köper sex i Sverige? Jag hade förstått om det var ett U-land där kvinnor behövde försörja sina familjer och att sälja sex var enda vägen. Men I sverige kan du få socialbidrag om du inte har pengar? Det finns ingen "förtryck" som gör att någon måste sälja sex i Sverige. Herregud det finns mycket värre saker än två vuxna som kommer överrens om ett utbyte.

Många som säljer sex har förts hit av trafficking-ligor som i princip håller dem i fångenskap.
Andra gör det för att finansiera dyrt narkotikamissbruk.

Kanske är en nyhet för dig men du får inte pengar av soc för att köpa heroin.
Citera
2024-12-05, 13:21
Bannlyst
Var helt övertygad om att han var bög? Men kanske finns bögthai salonger?
Citera
2024-12-05, 13:22
Medlem
Äldsta dottern flyttade hemifrån i januari 2024

https://www.hant.se/noje/dottern-bryter-upp-lamnar-pappa-dermot-clemenger/10150167
Citera
2024-12-05, 13:26
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Det är thailändska kvinnor det handlar om. Alltså kvinnor från ett U-land som säljer sex för att försörja sina familjer.
Jag tror inte Thailand är ett u-land längre, tror tom att de passerat Sverige på den skalan.

De flesta som jobbar på salong har en svensk gubbe och bor i Sverige, inte så många gästarbetare som folk verkar tro.
Citera
2024-12-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
De flesta som jobbar på salong har en svensk gubbe och bor i Sverige

Kan ligga något i detta. Dejtade en thaibrud när jag var singel. Bra på att laga mat o riktigt slampig som jag gillar.

Hon sa att hon jobbade på hotell. Men efter några dejter gick det upp för mig att det lilla livet jobbade på salong.

Avslutade kapitlet o hade ångest över att ha kört utan mössa, men allt slutade gott o i slutändan fick jag ändå mer värde än salongsbesökarna utan att betala.
Citera
2024-12-05, 14:23
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Det var ju inte första gym han började besöka prostituerade (gå på massage) 2023 om man går så regelbundet. Man undrar ju hur många år han gjort det. Stackars stackars utsatta och hans barn som behöver läsa och se detta om sin pappa.
Förstår inte det här med att människor anser de kan köpa andra människors kroppar.
Han har nog bara hyrt dom en liten stund...
Citera
2024-12-05, 14:26
Medlem
Arne Bajses avatar
Nu är dansante Dermot persona non grata på TV4-sekten. Han fastnade med fingrarna i syltburken.

Dermot är känd och stadd i kassan, han kunde nog ha fått gratis thaimassage.
Citera
2024-12-05, 14:36
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Mycket sexualbrott inom stormedia och politiken nu och dessa är det meningen att vi ska lyssna och lita på...
Clownvärld!
Citera
2024-12-05, 14:37
Medlem
Q6s avatar
Han får gråta ut om sitt sexmissbruk i någon kvällstidning, varefter han kommer att bli nerringd av kåta kärringar som vill hjälpa honom.
Citera
2024-12-05, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Expressen rapporterar ett en ”TV4-profil” köpt sex på thaisalong 31 gånger. Någon som vet mer?
Tänker på O*ka* Bl*?
Citera
2024-12-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle10001
Tänker på O*ka* Bl*?
Det är redan känt vem det är, läs rubriken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in