2024-11-07, 23:12
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandhassel
Hur fan tänker svt när dom sätter denna talanglöse fjant Edvin Törnblom som programledare för Sveriges största TV program?

PK-poäng.

Klarar inte av honom. Har ni inte sett LOL eller vad programmet hette på Prime så gör det. Man kräks ju över vilken "komiker" han är.
Citera
2024-11-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolandhassel
Man hade ju kunnat tänka sig att kolla på Mello, endast för att vila ögonen på henne, men när Rixfjollan ska vara med så betackar jag mig. Hur fan tänker svt när dom sätter denna talanglöse fjant Edvin Törnblom som programledare för Sveriges största TV program?

Jag tycker spontant synd om henne som måste stå ut med honom som sidekick. Han är så sjukt kass TV-personlighet.
Så äckligt mycket "koll på mig jag är bööööög" så man kräks.
Jag har aldrig fattat varför bögar måste bete sig på det där sättet. Lesbiska tjejer/kvinnor både beter och ser oftast ut som vanlig tjejer/kvinnor. Det är iofs bra att bögarna beter sig så för då kan man välja bort sådana i sin närhet.
Citera
2024-11-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Jag tycker spontant synd om henne som måste stå ut med honom som sidekick. Han är så sjukt kass TV-personlighet.
Så äckligt mycket "koll på mig jag är bööööög" så man kräks.
Jag har aldrig fattat varför bögar måste bete sig på det där sättet. Lesbiska tjejer/kvinnor både beter och ser oftast ut som vanlig tjejer/kvinnor. Det är iofs bra att bögarna beter sig så för då kan man välja bort sådana i sin närhet.

Ja om man nu tvunget måste ha en bögare som programledare, varför inte Roger Nordin från Rix, han verkar ju helt normal förutom bögandet. Dessutom ett proffs som programledare och schlagernörd.
Citera
2024-11-15, 07:37
Medlem
Bort med bögen & låt Keyyo ta fram tuttarna. Ge tittarna vad som önskas.
Citera
2024-11-22, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Bort med bögen & låt Keyyo ta fram tuttarna. Ge tittarna vad som önskas.

Tuttarna ska studsa på scen... Det hade varit en bra mellanakt.. tjocka bögen får stanna hemma..
Citera
2024-11-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Tuttarna ska studsa på scen... Det hade varit en bra mellanakt.. tjocka bögen får stanna hemma..
Haha tror hon vet vad som krävs, Jag undrar vad dem kan hitta på för att visa upp hennes talang på bästa sändningstid
Citera
2024-11-22, 20:55
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markiiiii
Haha tror hon vet vad som krävs, Jag undrar vad dem kan hitta på för att visa upp hennes talang på bästa sändningstid

Finns inga nakenbilder på henne som är riktiga, hon håller sig i skinnet
Citera
2024-12-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert

Keyyo får gärna bjuda på en mellanakt solo. En riktigt snuskig & fräck sådan. Där både tuttarna studsar & trosorna skimrar. På gränsen till barnförbjuden. En "skandal" på bästa sändningstid.
Citera
2025-02-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Ja, det gör vi definitivt. En riktigt härlig kvinna som kan laga korvgryta och natta dig ner bland juvern på vinterkvällarna. Vilken dröm. Du får ta och skaffa dig lite stil och klass och lära dig att uppskatta riktiga damer.

😂
Citera
2025-02-02, 09:52
Medlem
Vilket konstigt flin hon har iom underbettet
Citera
2025-02-02, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Hon var väl med i Bäst i test när det fortfarande gick på svt? Såg det aldrig då och går inte att se någonstans sen tv4 tog över, vilket är rätt kasst.

Kolla här: https://www.reddit.com/r/panelshow/wiki/taskmaster/
Då får du en massa andra länders Taskmaster också.
Om du inte behärskar språken så kör med Chrome och när du startat videon, klicka på "Inställningar>Undertexter", skrolla ner till Svenska så kommer det en ganska ok översättning.
Citera
2025-02-02, 16:48
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
Kolla här: https://www.reddit.com/r/panelshow/wiki/taskmaster/
Då får du en massa andra länders Taskmaster också.
Om du inte behärskar språken så kör med Chrome och när du startat videon, klicka på "Inställningar>Undertexter", skrolla ner till Svenska så kommer det en ganska ok översättning.

Tack som satan, nu ska det studeras Keyyo

Edit: Tycker faktiskt programmet är rätt kul men började kolla först när tv4 tog över.
Så det är inte enbart för att hon är med.
Senast redigerad av drinksareonme 2025-02-02 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in