2024-12-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att föräldrarna drev cirkus visste jag inte då borde det vara den tyska cirkusen annars hade de ju kunnat vara anställda hos cirkus scott men eftersom BB talar med tysk brytning trots uppväxt i Sverige så är nog Scott inte troligt för då skulle brytning vara en annan

Ok, han berättade om det i en film som plockades ner av TT så så långt är vi med då.
2024-12-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Ok, han berättade om det i en film som plockades ner av TT så så långt är vi med då.
Cirkus Seibert- Safari kallades senare bara Safari
2024-12-03, 22:09
Medlem
Citat:
Cirkus Seibert- Safari kallades senare bara Safari

Hette dom Scheibert eller Seibert?innan namnbytet.
2024-12-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Hette dom Scheibert eller Seibert?innan namnbytet.
Tror jag stavat fel ,Scheiber hittar jag på ett ställe nu
Senast redigerad av adina 2024-12-03 kl. 22:28.
2024-12-04, 01:39
Medlem
Citat:
Tror jag stavat fel ,Scheiber hittar jag på ett ställe nu

Okej.
2024-12-04, 10:45
Medlem
Pistol M på väg till Örebro.. rättegång?
2024-12-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Pistol M på väg till Örebro.. rättegång?
Hon skulle på ett möte som hon såg fram emot .
PM fattar inte att hennes son inte har någon bild eller minnen av att ha henne som mamma förutom den rädsla han hade de gånger och stack med honom , hon fattar inte att hon för honom inte är mer än en bekant han pratar med ibland . PM kunde inte ta hand om sonen varken när han var bebis eller när han var 2 år , hon kunde inte sköta det mest basala som hygien , mat , rutiner eller barnsäkerhet , inte ens när de var under utredning kunde hon upprätthålla något av detta trots att hon då borde skärpt sig .

PM har aldrig tagit hand om sin son på egenhand utan flyttat runt hos andra vuxna med sonen så att hon när som helst kunnat släppa sonen till andra som tagit över så gjorde hon på utredningshemmen också förlitade sig på personal och andra föräldrar som var där för utredning att de skulle ta hand om sonen när hon bara behövde vara ensam eller vila .
2024-12-04, 12:31
Medlem
Citat:
Hon skulle på ett möte som hon såg fram emot .
PM fattar inte att hennes son inte har någon bild eller minnen av att ha henne som mamma förutom den rädsla han hade de gånger och stack med honom , hon fattar inte att hon för honom inte är mer än en bekant han pratar med ibland . PM kunde inte ta hand om sonen varken när han var bebis eller när han var 2 år , hon kunde inte sköta det mest basala som hygien , mat , rutiner eller barnsäkerhet , inte ens när de var under utredning kunde hon upprätthålla något av detta trots att hon då borde skärpt sig .

PM har aldrig tagit hand om sin son på egenhand utan flyttat runt hos andra vuxna med sonen så att hon när som helst kunnat släppa sonen till andra som tagit över så gjorde hon på utredningshemmen också förlitade sig på personal och andra föräldrar som var där för utredning att de skulle ta hand om sonen när hon bara behövde vara ensam eller vila .

ok..hörde när hon sjung på tåget
2024-12-04, 14:12
Medlem
Nariiouhs avatar
Spännande hur besatta av pedofili dessa föräldrar är. LM pratar fan inte om annat.
2024-12-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Spännande hur besatta av pedofili dessa föräldrar är. LM pratar fan inte om annat.
Inte bara pratar de om störning som enligt undersökningar bara någonstans kring 5 % lider av de pratar om något som är en mer sällsynt föräldrar som utsätter sina egna biologiska barn .
2024-12-04, 14:28
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Inte bara pratar de om störning som enligt undersökningar bara någonstans kring 5 % lider av de pratar om något som är en mer sällsynt föräldrar som utsätter sina egna biologiska barn .
Det har blivit nån slags pandemi det där att alla är pedofiler, jag tycker alla föräldrar som håller på med detta på tiktok pratar om peddosar och de som är lite som influencers för LVU-trashandet har verkligen jobbat hårt med att få med alla på samma tåg.
Det är väldigt effektivt att använda det om man vill ha följare som blir förblindade av hat, ingen gillar pedofiler liksom och folk tappar omdömet.
2024-12-04, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Jag har reflekterat över att om nu hennes son blir skadad och utsatt för våld och blir våldtagen av peeedos varje dag(vilket hon påstår varenda gång hon är live) så borde det vid det här laget(etti jör och tio månader senare) inte ens vara en blöt fläck kvar av den lilla killen? Så vad tror hon finns kvar att få tillbaka liksom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in