2024-12-03, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Så om Rask och T lämnat in skillsmässpapper innan har ju Skabbe inget som vanligt 😆 Tyckte han inte det var relevant att nämna skilsmässan?

Då hade det ju inte låtit lika illa.

Nu ska det ju tydligen skrivas en bok. Jisses, han tror verkligen att han är stor och intressant.
Citera
2024-12-03, 00:48
Medlem
Citat:
Så om Rask och T lämnat in skillsmässpapper innan har ju Skabbe inget som vanligt 😆 Tyckte han inte det var relevant att nämna skilsmässan?

Tydligen, han är desperat nu när han lämnat sitt barn till förmån för en kvinna.
Citera
2024-12-03, 00:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vart gränserna går för otrohet är individuellt. Jag skulle dock kasta en partner som sitter och skickar nakenbilder till andra brudar och kåtar sig med följarna i "snusklådan" , för mig är det solklar otrohet. Dvs att INTE vara trogen.

Absolut men då var ju detta antiklimax. Detta får bara Skabbe att se vidrig ut.
Citera
2024-12-03, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Printsen är från augusti.

I augusti skickade paret in skilsmässopapper till tingsrätten som las upp i tråden.

Therese har vetat hela tiden men nu när det blivit offentligt och barnen får bära hundhuvudet blir spelreglerna helt annars, hon skäms röven av sig och ser ännu en gång väldigt naiv ut även om hon är det.

Jag tror hon slänger ut honom nu, annars är hon en värdelös förebild för sina barn.

Du är ju rätt besatt av Rask. Det är ju uppenbart.

Men det du gör nu är faktiskt riktigt jävla äckligt!! Du skriver att Therese är en dålig förebild om hon inte slänger ut honom. Vem är du att lägga detta ansvaret på Therese för att uppfylla ditt begär att sänka Rask. Hon är inte din spelpjäs. Hon bestämmer alldeles själv hur hon ska göra och visste hon redan om detta föll ju allt pladask för er.

Så vitt jag vet är Linnéa med Chrippa trots att han bedragit henne.
Citera
2024-12-03, 00:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Då hade det ju inte låtit lika illa.

Nu ska det ju tydligen skrivas en bok. Jisses, han tror verkligen att han är stor och intressant.

Jag undrar varför

1. Skabbe inte nämnde skilsmässan.
2. Varför Skabbe tar detta inför öppen ridå. Det blir med tanken på skilsmässan ännu mer obegripligt och sätter Skabbe i ännu värre ljus.

Boken var hög komik. Christofer skulle inte klara åk 3 och Skabbelina åk 5. Blir nog en bildbok.
Citera
2024-12-03, 00:55
Medlem
Citat:
Ok då kan vi konstatera att Rask inte direkt varit otrogen och det är bara illa att Skabbe kör detta inför öppen ridå.

Exakt. Jag visste att det skulle sluta så här. Platt fall för Chrippa.

Men jag blir förbannad när det påstås att vara för Theres skull när Chrippas mål verkar vara att knäcka HENNE!
Citera
2024-12-03, 00:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Men det du gör nu är faktiskt riktigt jävla äckligt!! Du skriver att Therese är en dålig förebild om hon inte slänger ut honom. Vem är du att lägga detta ansvaret på Therese för att uppfylla ditt begär att sänka Rask. Hon är inte din spelpjäs. Hon bestämmer alldeles själv hur hon ska göra och visste hon redan om detta föll ju allt pladask för er.

Lyssna. Har man accepterat rasks beteende dom sista 10 åren, med ALLT vad det innebär. Så är man ingen bra förebild för någon.

Däremot kan deras barn lära sig hur man INTE ska vara som pappa/make.
Citera
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tydligen, han är desperat nu när han lämnat sitt barn till förmån för en kvinna.

Christoffer blir mer och mer desperat, det är väldigt uppenbart. Kan förklara denna vinklade vidion.

Jag vill höra Rask version men orkar inte lyssna på Rask prata i 2 timmar om nåt han kan ta på 5 min. Det är respektlöst mot följarnas tid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Vi ska inte glömma att dvärgen blev svartsjuk när Linnea drog ner på krogen utan honom som sedemera skapade resurser i form av poliser och vänliga människor . Dålig självkänsla hos dvärgen.. Undra om pappa Thomas sagt åt sin förståndshandikappade son att inte visa boendet eller om han själv sitter i en koja och med risk att få tillbaka kaka så väljer han att inte visa upp det.
Citera
2024-12-03, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Blir bra för flickan att slippa ha samröre med idioten.
Är det bekräftat?
Citera
2024-12-03, 00:59
Medlem
Citat:
Christoffer blir mer och mer desperat, det är väldigt uppenbart. Kan förklara denna vinklade vidion.

Jag vill höra Rask version men orkar inte lyssna på Rask prata i 2 timmar om nåt han kan ta på 5 min. Det är respektlöst mot följarnas tid.

Orkar inte heller titta på den ansikts- tatuerade skithögen, har heller inte kollat på dvärgens video för det äcklar mig hur nöjd han och Linnea är över detta oldnews.

Kan du förklara vad som sker i videon? Får man se Rasks kuk eller vad försiggår.
Citera
2024-12-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Är det bekräftat?

Enligt hyfsat säkra källor kommer flickan att bli utan sin pappa. " Jag gör allt för dig!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in