2024-12-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Fan snackar ni om? Har Rask brytt sig om Chrippas barn? Varför skulle Chrippa bry sig om Rasks?

Definitivt!
Den stora skillnaden är att Rask’s pojkar är stora och förstår betydligt mer än lilla C. Och som sagt, hade de haft en enda tanke på Therese, hade de tagit det privat.
Det enda Chrippa ville - som vanligt - var att visa att han är en reko snubbe, genom hela videon, genom projicering och allmänt skitsnack. Men alltid lyckas de lura något.

Och nej, jag backar inte otrohet, det är vidrigt!
Citera
2024-12-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Ja exakt. Dvärgen framstår ju bara än mer som det svin alla vet att han är .

Sen angående Rask . Stämmer detta så är det sjukt vidrigt.
Kan det vara manipulerat ?
För hur kan han isåflal vara så dum och inte inse risken att detta skulle se dagens ljus??

Tror inte manipulerat. Däremot så tror jag tjejen har haft ett syfte från början.
Sen att Rask inte bidrar med så mycket i hemmet, thererse är trött 3 barns morsa som jobbar, han får inte till det så ofta.. ser sina chanser när han dräller hemma..
Korkad person helt enkelt.

Det är over and out för honom nu. Blir förvånad om han pratar mer om chrippa..

Chrippas tid kommer också där allt klargörs.
Citera
2024-12-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vilket jävla skitsnack. Jag står inte bakom otrohet, väldigt mycket tvärtom. Men väldigt intressant att den som är känd för sina otroheter överhuvudtaget överväger att göra på detta sättet tyder endast på en sak. Han vill ha fokus på sig själv igen.

Jag kommer aldrig att kunna förstå hur någon som inte verkar få träffa sitt barn, flyttar runt hela tiden, riskerar fängelsestraff, får inte ens äga något osv osv lägger en enda sekund av sitt liv på något annat än att reda upp sitt liv.

Han gottar sig i att gå ut med detta. Jävla vider!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Men herregud, nu har Bajsbaronen blivit avslöjad med att skicka runt sin kuk tre gånger sedan augusti och du tror fortfarande det var Chrippa? Kom in i matchen för fan ditt CP

Fast det skrev han väl inte?
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vilket jävla skitsnack. Jag står inte bakom otrohet, väldigt mycket tvärtom. Men väldigt intressant att den som är känd för sina otroheter överhuvudtaget överväger att göra på detta sättet tyder endast på en sak. Han vill ha fokus på sig själv igen.

Jag kommer aldrig att kunna förstå hur någon som inte verkar få träffa sitt barn, flyttar runt hela tiden, riskerar fängelsestraff, får inte ens äga något osv osv lägger en enda sekund av sitt liv på något annat än att reda upp sitt liv.
Du är helt förblindad av ditt Chrippahat.

Man får inte glömma att han gjorde det här av omtanke för Therese och barnen. Även om det gör ont nu så var det det enda rätta i det långa loppet. Barnen ska inte behöva lida mer, dom behöver en stödfamilj.

RÄDDABARNENNU
Citera
2024-12-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Tror inte manipulerat. Däremot så tror jag tjejen har haft ett syfte från början.
Sen att Rask inte bidrar med så mycket i hemmet, thererse är trött 3 barns morsa som jobbar, han får inte till det så ofta.. ser sina chanser när han dräller hemma..
Korkad person helt enkelt.

Det är over and out för honom nu. Blir förvånad om han pratar mer om chrippa..

Chrippas tid kommer också där allt klargörs.

Tror du han fortsätter med youtube ?
Tar paus ? Eller lägger ner ?

Hans trovärdighet som människa blir ju liksom ....förstörd av detta ?
Citera
2024-12-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Men herregud, nu har Bajsbaronen blivit avslöjad med att skicka runt sin kuk tre gånger sedan augusti och du tror fortfarande det var Chrippa? Kom in i matchen för fan ditt CP

Att han satt live och öppet hånade och uppmärksammade filmen är ju inget man behöver tro, det är ett fakta att han gjorde. Jag sa inte att han la ut den, han var med i spridningen, han satt live och pratade om den och de la ut länken. Det är nog du som ska komma in i matchen lilla gubben.

Men det är den kärleken mot Therese du menar alltså att Chrippa visar??
Citera
2024-12-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA

Tror jag också!
Och även att ansvaret ligger på den som är i ett förhållande, är den andra inte helt utan, då den vet att den andra är upptagen. Hon kunde backat. Det lär hon ha vetat, varför annars skicka det till en annan kreatör.

Jobbigt för Chrippa att det är mest - för honom - negativa kommentarer under videon. Men han svarar som vanligt goddag yxskaft
Citera
2024-12-02, 23:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Älskar att typ 90% av Chrippas hatare nu har vänt och supportar honom igen! Lets go Chrippa!! #ChrippaArmy

Att Rask var otrogen för typ 10e gången bara i år, det förvånade väl ingen. Antar att vi får läsa om en "tragisk olycka" i Trosa inom den närmsta tiden. Lugn barn, hjälp är på väg.

Vilka supportrar Christofer nu? För man tar avstånd från Rask? Märklig slutsats. 2 tankar i huvudet samtidigt tack
Citera
2024-12-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vilka supportrar Christofer nu? För man tar avstånd från Rask? Märklig slutsats. 2 tankar i huvudet samtidigt tack

Grabbarna tror det är 2 fotbollslag vi håller på där man måste välja sida..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Med kärlek?! Då hade han tagit det privat! Det där vara bara utstuderat.
Exakt,för egen vinnings skull endast.
Citera
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Tror du han fortsätter med youtube ?
Tar paus ? Eller lägger ner ?

Hans trovärdighet som människa blir ju liksom ....förstörd av detta ?

Jag tror Christofer sänkte Rask om det stämmer. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in