2024-12-02, 20:38
Medlem
Kan ju varit så att 4-åringen knäppt loss sig själv och då kanske det blev kaos i bilen plus halt underlag. Känner en 4-åring som kan knäppa upp sin bilbarnstol så det är ingen omöjlighet. Vi får nog aldrig veta exakt vad som hänt om nu inte pappan klarar sig och kommer ihåg det. Så otroligt hemskt!!!
Citera
2024-12-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Kan ju varit så att 4-åringen knäppt loss sig själv och då kanske det blev kaos i bilen plus halt underlag. Känner en 4-åring som kan knäppa upp sin bilbarnstol så det är ingen omöjlighet. Vi får nog aldrig veta exakt vad som hänt om nu inte pappan klarar sig och kommer ihåg det. Så otroligt hemskt!!!

Så små barn brukar sova vid 22-tiden.
Citera
2024-12-02, 20:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Mamman ammade kanske 1 åringen och så voltade bilen och ungen flög ut ur rutan ? Finns mammor som ammar 1åringar så inte omöjligt. Menar om mamman suttit vid sidofönstret .
Citera
2024-12-02, 20:55
Medlem
Min äldsta kunde ta sig ur babyskyddet utan problem om hon ville. Hon kunde vika axeln bakåt. Det kan hon inte som myndig.

Som fyraåring så spände hon både på och av bältena själv. Sonen var lite långsammare dock.
Citera
2024-12-02, 21:05
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3000
På den aktuella vägsträckan är det nära 5.000 fordon som passerar per dygn. Av dessa brukar ingen krascha de allra flesta dagarna. Igår kraschade en. Det är snarare att det krävs någon kunglig talang för att avvika från de hundratusentals som kör där som inte kraschar.
Det var ishalka. Skaffa ett liv.
Citera
2024-12-02, 21:05
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Fyra år och 13 mån. Två flickor.
Fy fan...
Citera
2024-12-02, 21:07
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Jag kör alltid lugnt och har inte under mina 40 år i trafiken ens varit nära en olycka. Det är inte svårt alls och jag är ingen kung i trafiken. Men jag gör alltid ett aktivt val att aldrig riskera mitt eller andras liv i trafiken.
Tror du att majoriteten av de som är inblandade i trafikolyckor gör ett aktivt val att riskera sitt eller andras liv genom att medvetet orsaka olyckor eller vadå? En olycka kan hända även den bästa.
Citera
2024-12-02, 21:08
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jo om man slungas ut och bilen voltar vidare hur hamnar man under bilen då? Låter inte ens fysiskt möjligt. Du menar att ett av barnet låg fastklämd under biltaket? Därav ingen såg det förrän bärgare var där och fraktade bort bilen .

Bilen kan volta över dig, har sett det i en tidigare olycka när en bil voltade flera ggr. Första träffen på marken var på föraren som obältad flög ut direkt bilen for upp första gången, sen landade den på honom.

Barnen har ju givetvis förkolnats i skrothögen och därav missats.
Citera
2024-12-02, 21:08
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Det var ishalka. Skaffa ett liv.

Då borde fler bilar ha hamnat i diket ?
Citera
2024-12-02, 21:10
Medlem
Svenskar?
Citera
2024-12-02, 21:12
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Tror du att majoriteten av de som är inblandade i trafikolyckor gör ett aktivt val att riskera sitt eller andras liv genom att medvetet orsaka olyckor eller vadå? En olycka kan hända även den bästa.

Ja, du gör ju val hur du vill köra och självklart påverkar du som förare om riskerna blir högre och utfallet värre. Hur korkade är folk här inne egentligen????

Kör du som en idiot ökar du givetvis riskerna att ha ihjäl oss andra som lugnt och säkert vill ta oss från punkt A till punkt B. Inget annat.

En olycka händer inte "den bästa". Den händer oftare och säkerligen värre om du kör som en idiot. Jag vill inte ens ha såna som tänker som du bakom ratten. Hur löser vi det?
Citera
2024-12-02, 21:19
Medlem
Hemskt att säga men….
Jag hoppas att barnen var avlidna innan elden tog dom
Fruktansvärd tragisk olycka….Kan tänka mig räddningstjänst m.m
inte mår SÅ bra ändå…ang barnen…finns ju trots allt
Tänk om…..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto