2024-12-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Avpublicerar man artiklar på gäddor som tagit sina liv så kan det uppmuntra andra att ta sina liv
Då faller ju argumentet varna helt platt. De är så morbida att man vill kräkas
Citera
2024-12-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Ja, för att det är ju bättre att spotta på de efterlevande?
Knivigt läge, ist kan man ändra artikeln och ta bort allt material och skriva en liten snygg text om vad som hänt.
Men de säljer inte lika bra, så man väljer att ist ta och ha kvar artiklarna som potentiellt skadar efterlevare... Respektfullt.

Jag känner oerhört för dom efterlevande men att avpublicera eller ta bort delar kan göra att andra gäddor känner sig pressade att ta sina liv och det är betydligt värre

Dom har dessutom fått kritik för att ett antal gäddor tagit sina liv, antalet skulle nog bli betydligt större om dom avpublicera alla artiklar på avlidna gäddor
Citera
2024-12-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Då faller ju argumentet varna helt platt. De är så morbida att man vill kräkas

Det gör det ju inte, det finns flera anledningar till publiceringarna där varna allmänheten är ett av dom
Citera
2024-12-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Märks att juristen och V.D Sara har skickat ut en kontraorder med full attack på alla sociala medier.

Dumpen och dess sidoverksamheter går verkligen från klarhet till klarhet. Presentationen på facebooksidan av potentiella misstänkta medarbetare var ju verkligen ett genidrag. Bra timing och allt också.
Inte kollat de på face på ett tag. Vad bombae hon ut nu för kul?
Citera
2024-12-02, 18:36
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Märks att juristen och V.D Sara har skickat ut en kontraorder med full attack på alla sociala medier.

Dumpen och dess sidoverksamheter går verkligen från klarhet till klarhet. Presentationen på facebooksidan av potentiella misstänkta medarbetare var ju verkligen ett genidrag. Bra timing och allt också.

Seriöst? Äter de sina egna?
Citera
2024-12-02, 18:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Ärligt talat, med Saras nuvarande strategi att skylla ifrån sig så skulle det inte förvåna mig om det var taktik från hennes sida. Skulle jag varit en av dom presenterade medarbetarna skulle jag nog börja tänka en exit-strategi.

Jag måste ändå säga att manusförfattarna till den nya säsongen av Dumpen håller hög kvalitet efter att den gick på tomgång ett tag. Jag tror på en explosiv säsongsfinal.
Citera
2024-12-02, 18:48
Bannlyst
Citat:
Inte kollat de på face på ett tag. Vad bombae hon ut nu för kul?

Titta här i tråden min vän. Ta en titt när den där boz släppte bomben och sedan att det flög in ett gäng frontclowns som agera direkt på PysSaras kontraorder. Har du aldrig aldrig märkt av detta innan menar du?!

Just PysSara är väldigt förutsägbar. Hon agerar ALLTID i affekt när hon blir kränkt/arg/trängd. Har du inte förstått detta under alla dessa år vi lärt känna henne.

Fatta vilken alldeles underbar rättegång(ar) som vi har att se framemot.
Citera
2024-12-02, 18:49
Medlem
Citat:
Det gör det ju inte, det finns flera anledningar till publiceringarna där varna allmänheten är ett av dom
Ok så vissa gäddor publiceras av en anledning och andra av andra anledningar?
Citera
2024-12-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ok så vissa gäddor publiceras av en anledning och andra av andra anledningar?

På samma sätt som att vi äter mat för att överleva så äter vi oxo mat för att det är gott

Det kan finnas flera anledningar till att ett jobb utförs
Citera
2024-12-02, 18:55
Medlem
Citat:
Titta här i tråden min vän. Ta en titt när den där boz släppte bomben och sedan att det flög in ett gäng frontclowns som agera direkt på PysSaras kontraorder. Har du aldrig aldrig märkt av detta innan menar du?!

Just PysSara är väldigt förutsägbar. Hon agerar ALLTID i affekt när hon blir kränkt/arg/trängd. Har du inte förstått detta under alla dessa år vi lärt känna henne.

Fatta vilken alldeles underbar rättegång(ar) som vi har att se framemot.
Åh jo då haha Att den människan är ett affektivt knippe är inget nytt. Att kasta folk under bussen för att skydda sig själv gör hon utan att blinka.
Citera
2024-12-02, 18:58
Medlem
Citat:
På samma sätt som att vi äter mat för att överleva så äter vi oxo mat för att det är gott

Det kan finnas flera anledningar till att ett jobb utförs
Jag brukar inte associera offentlig förnedring av självmordsoffer med val av mat.
Totalt jävla skamlöst är vad det är.
Citera
2024-12-02, 19:03
Bannlyst
Det är inga dåliga namn inom juridiken som V.D Sara Nilsson och ordförande Snöberg lyckats få emot sig. Nu hoppar superbaben Ängla Pändel in i leken också och fäller lite juridiska termer.

Va tror ni damer och herrar. Kommer Snöberget klara av att hålla ännu en podd som han gjorde förra gången det stormade. Han var ju minst sagt väldigt...känsloavklippt vid senaste podden om man uttrycker sig så. Nu går blir det nog en burk om dagen för att hålla nerverna i kontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in