2024-12-01, 07:43
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDLoose
Va fan har du tagit?
Lugna dig.

Nej, aldrig.
Sakframställan; som du som åtalad kan svara på i domstol, det är inte ett förhör.

Det är ju inte sant. Om du tänker längre än paret Von Tilander sist, med smaskande munnar med sushi, så hatar man bara någon? (Anjo)

Klart som fan han, Rask och "sekten" går all-in.
Von Tilander är bara ett exempel. Chrippa? Riktigt go gubbe, för 3 år sedan...

edit: Chrippa tråd, sorry. Men von Tilander kommer aldrig komma undan, om hen inte ber om förlåtelse.
Hen kommer falla som en sten precis som Chrippa och Margaux Dietz.

Har inte CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror en syster också?
Citera
2024-12-01, 07:58
Medlem
LDLooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Har inte CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror en syster också?
Tror ska sägas;
Men ja, 5-6 halvsyskon finns. (Men de är ju inte med i dramat, så håll de utanför!)
Senast redigerad av LDLoose 2024-12-01 kl. 08:01.
Citera
2024-12-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ojoj, mycket ilska här.

För ordningen skull eller snarare för att jag har så svårt att hålla reda på alla "namn". Vem är sketen?

Sekten är det jag menade med sketen, var inte meningen att förvirra dig.

Men du håller givetvis inte med om att man inte skall gå på pappor och mammor. Det var något som slog mig nu att inte ens Chrippa gör det, men sekten går hårt på att använda skällsord och övriga nedvärderad ord om Chrippas pappa.
Citera
2024-12-01, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har helt missat denna. Chrippa ska för övrigt bara hålla truten om att Anjo är tjock. Har han inte sett vilken enorm tjocksmock hans egen farsa är? Han borde ju köpa större tröja så att den räcker ned över den stora ölkagge han har. Chrippa kan ju sopa framför egen dörr först innan han börjar anklaga andra för att vara tjocka. Varför kallar han inte sin egen pappa för tjockis och fläskberg när han anklagar Anjo för att vara det? Är det någon som borde vara med i biggest loser så är det ju Chrippas farsa.

Thomas, Chrippa och Jacke har en huvudform med pannlob som påminner om Whittakers.
Citera
2024-12-01, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Sekten är det jag menade med sketen, var inte meningen att förvirra dig.

Men du håller givetvis inte med om att man inte skall gå på pappor och mammor. Det var något som slog mig nu att inte ens Chrippa gör det, men sekten går hårt på att använda skällsord och övriga nedvärderad ord om Chrippas pappa.

Jag står för det jag skriver dvs tar inte ansvar för vad andra skriver, säger eller tycker.

Jag är nog en av de som inte ballar ur och använder härskartekniker eller ovidkommande ord. Kan så klart ha hänt när jag diskuterar med personer som gör så när de blandar in kön, kroppsform osv.

Jag är förälder själv så du kan ju fundera på om jag anser att man ska det. Jag skulle kunna visa mina barn det jag skriver utan att de skulle behöva skämmas. Det är det inte alla som kan vill jag lova.
Jag tjafsar dock inte om det hela tiden.

Jag anser att båda två har misskött sin del av vuxna i flickans liv. Om det är att gå på förälder (Chrippa) så har jag väl det då.
Får jag påminna om att Anjo, Rask och Jocke är föräldrar?
Citera
2024-12-01, 10:29
Medlem
Citat:
Jag står för det jag skriver dvs tar inte ansvar för vad andra skriver, säger eller tycker.

Jag är nog en av de som inte ballar ur och använder härskartekniker eller ovidkommande ord. Kan så klart ha hänt när jag diskuterar med personer som gör så när de blandar in kön, kroppsform osv.

Jag är förälder själv så du kan ju fundera på om jag anser att man ska det. Jag skulle kunna visa mina barn det jag skriver utan att de skulle behöva skämmas. Det är det inte alla som kan vill jag lova.
Jag tjafsar dock inte om det hela tiden.

Jag anser att båda två har misskött sin del av vuxna i flickans liv. Om det är att gå på förälder (Chrippa) så har jag väl det då.
Får jag påminna om att Anjo, Rask och Jocke är föräldrar?

Bra att du rättade min felstavning iaf.

Men jag menar att Rask med gänget går hårt på att förnedra Chrippas pappa, Chrippa går hårt på att enbart förnedra Rask och gänget verbalt.
Citera
2024-12-01, 10:37
Medlem
Citat:
Bra att du rättade min felstavning iaf.

Men jag menar att Rask med gänget går hårt på att förnedra Chrippas pappa, Chrippa går hårt på att enbart förnedra Rask och gänget verbalt.

Vad tycker du om det Chrippa sagt om Therese? Hon hade, så vitt jag vet, inte öppnat sin mun om Chrippa, i vart fall inte på sociala medier. Trots det ägnade Chrippa mycket tid på att nedvärdera henne. Visst han sa något positivt om henne vid något tillfälle men det var ju för att trycka till Rask.
Citera
2024-12-01, 10:38
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Bra där. Nu beter du dig exakt som Chrippa. Eller du är värre en Chrippa.

Han går aldrig på mammor eller pappor, tänk dig själv hur svårt det måste vara att inte göra det, så in i helvete som sketen pratar skit om Chrippas föräldrar.

Blir du stolt över dig själv nu?

Anjo är väl pappa.
Rask är pappa. Rasks fru är mamma. Så visst går han på mammor och pappor. Vad yrar du om? Är det inte patetiskt att sitta och försvara sittkissaren hela tiden?
Citera
2024-12-01, 10:40
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Skillnaden är dock att Anjo hånar andra människor, deras utseende, hur dem pratar, ja hela deras existens hånar Anjo. behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Chrippas pappa har inte hånat andra människor.
Men ska det vara okej att ge sig på influencers föräldrar vet jag att folk har väldigt mycket att säga både om Anjos mamma och Jonnas mamma.

Haha. Sluta killgissa och sprid felaktigheter. Det är ju det som Chrippas pappa har gjort. Hörde du inte samtalet som lagts upp där han hånar Julia exempelvis?
Citera
2024-12-01, 10:43
Medlem
Citat:
Bra där. Nu beter du dig exakt som Chrippa. Eller du är värre en Chrippa.

Han går aldrig på mammor eller pappor, tänk dig själv hur svårt det måste vara att inte göra det, så in i helvete som sketen pratar skit om Chrippas föräldrar.

Blir du stolt över dig själv nu?

Thomas är medbrottsling till dvärgens bravader. Annika lämnade sin son och kommer få höra det tills hon stämplar ut.
Citera
2024-12-01, 10:45
Medlem
Citat:
Vad tycker du om det Chrippa sagt om Therese? Hon hade, så vitt jag vet, inte öppnat sin mun om Chrippa, i vart fall inte på sociala medier. Trots det ägnade Chrippa mycket tid på att nedvärdera henne. Visst han sa något positivt om henne vid något tillfälle men det var ju för att trycka till Rask.

Vad tycker du om det jag svarade på från första början? När jag tyckte att han betedde sig lika illa som Chrippa?

Jag tycker Chrippas beteende är förskräckligt.
Citera
2024-12-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Thomas är medbrottsling till dvärgens bravader. Annika lämnade sin son och kommer få höra det tills hon stämplar ut.
Lämnade sin son?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in