Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Men vad händer om ryssland skitit i att höja styrräntan o accepterat inflationen whatever nivå detta skulle vara eller bli
O vad spelar det för roll om rysslands alla shopping malls slår igen eller går i konkurs - då handlar man bara i normala butiker/små butiker som man gjorde förr.
Nog skiter jag i om NK Sturegallerian Hamngatsgallerian o Mall of Scandinavia går i konkurs eller slår igen - nämner inte ens Mood Gallerian för där är väl butikerna redan i kris
Vad du än gör
SC430, ge dig inte in i ekonomiska spekulationer, ditt inlägg är tillsammans med
Moretex inlägg under veckan veckans mest korkade inlägg.
Du har ju även tidigare hävdat att Nordkorea är paradiset på jorden, en åsikt du även delar med
Moretex.
Jag har för mig att du anser att Maduro är en duktig statsman så dina analyser om ekonomi kan vi kanske bortse ifrån? Vad beträffar din vurm för Maduro så har du även det gemensamt med kommunistdiktaturanhängaren
Moretex.
Ekonomi kan kanske vara er favoritsport, men fan vad många fel det blir när ni uttalar er.
Visst skulle Rysslands befolknings alla problem med ökade kostnader lösas med att öka lönerna i Ryssland med 50%? Eller kanske dubbleras?
Vad tror du?