2024-11-29, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
det är sjukt hur lättlurade människor är.

Det har jag inte. Dom som har koll kan du fråga om tvillingarna, youtubekanalen, knarktipset, grannarna, knarkbeslaget, Jonnas svartsjuka, otroheten, missbruket, penningtvätten, Anaskit, dubai, drönaren och hur Joakim kan ljuga i sanningen måste fram.

Förvänta dig inte sanningen bara, dom där människorna är riktigt sjuka.

Pinto87 har koll.

Men du har ju stenkoll på hur bra pappa Chrippa är och det är väldigt tyst på den fronten och jag bara undrar om det fortsatt går bra för flickan att vara med Linnéa och Chrippa. Du brukar vara talför om det.
Citera
2024-11-29, 10:06
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Skuldrådgivare tar reda på att Chrille har 550 000 kr hos kronofogden i början av året.
11/11
11/11
27/11

Rask säger över 1,1 miljon i skulder idag.

Har Chrippa betalat av nästan en miljon till kronofogden på lite drygt 2 veckor?

Mörkar delar av sekten eller ljuger sekten?

Han har inte betalat något till kronofogden. De har utmätt saker dock men det är max 100.00 tusen kanske.
Citera
2024-11-29, 10:40
Avslutad
Citat:
Idiot, när tullen tog Chrippa var han inte delgiven brott.

Tullen fick anonyma tips om att han hade skulder hos KF och skulle komma med kontanter från penningtvätt och smycken till ett högt värde.

Tullen stoppar vem dom vill.

Hur vet du att det var anonymt tips? För att kräftan säger det? du förstår kanske att dom har span på honom, och ligger steget före trots att chrippa tror att han ligger steget före.

Som nu tex dom har full koll på hans nya boende.
Citera
2024-11-29, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Håller med. Ju mer pressas ju mer sådant.

Pekarna är Rask Anjo och Felicia.

Stackars Felicia det ända hon har gjort är att skydda ett litet barn från bråk & våld.
Jag har sagt hela tiden att Felicia åkte ner till Spanien för att få hem flickan men nej då snackade jag skit sa micro och några andra, ska bli skönt när allt kommer ut.
Citera
2024-11-29, 11:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Stackars Felicia det ända hon har gjort är att skydda ett litet barn från bråk & våld.
Jag har sagt hela tiden att Felicia åkte ner till Spanien för att få hem flickan men nej då snackade jag skit sa micro och några andra, ska bli skönt när allt kommer ut.

Felicia var nere i Spanien. Det är inget snack. Wempa eller PrefabAndreas betalade och Tärnsby var med tror jag. Felicia tog iaf ett rejält snack med Christoffer. Efter det började han dreva mot Felicia rejält.
Citera
2024-11-29, 11:16
Medlem
Citat:
Felicia var nere i Spanien. Det är inget snack. Wempa eller PrefabAndreas betalade och Tärnsby var med tror jag. Felicia tog iaf ett rejält snack med Christoffer. Efter det började han dreva mot Felicia rejält.

Vem är Felicia?
Citera
2024-11-29, 11:16
Avslutad
Citat:

Tack för att du bekräftar❤️

Han borde låta Felicia vara, hon har bara visat att hon stöttar barnet.
Citera
2024-11-29, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vem är Felicia?

Anna Books dotter vän med Julia
Citera
2024-11-29, 11:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anna Books dotter vän med Julia

Och det bör poängteras att både Tärnsby o Felicia Book båda är väldigt kritiska och tar avstånd till Julia. Spec pga alla hennes lögner och dubbelspel. Det är Chloe det handlar om. Hennes rätt till sin mamma, moster, mormor osv.
Citera
2024-11-29, 11:26
Avslutad
Citat:
Och det bör poängteras att både Tärnsby o Felicia Book båda är väldigt kritiska och tar avstånd till Julia. Spec pga alla hennes lögner och dubbelspel. Det är Chloe det handlar om. Hennes rätt till sin mamma, moster, mormor osv.

Exakt, hon visar tydligt att det är barnet det handlar om.

Wow Rask fick 2000 kr av en följare igår ju mer Chrippa och andra snackar om honom desto mer vill folk hjälpa familjen, det finns hopp om mänskligheten 😍
Citera
2024-11-29, 11:29
Medlem
Pinto87s avatar
Alla hans jävla 😆 på IG story ger sånt jävla lågt iq intryck. Vem pekar han nu med ärvd försäkring, klocka och Dubai?
Citera
2024-11-29, 11:32
Avslutad
Citat:
Alla hans jävla 😆 på IG story ger sånt jävla lågt iq intryck. Vem pekar han nu med ärvd försäkring, klocka och Dubai?

Jag tror det är Rask, måste gå riktigt dåligt för honom nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in