2024-11-28, 11:30
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Hade tyckt det vore jättebra!

OK.

Det hade nog ganska snabbt blivit ett väldigt obehagligt samhälle. Lite som det nordkoreanska eller som länderna där hederskulturen dominerar.

För nåt år eller två år sen var det en anställd inom sjukvården som dumpade ett stort antal patientjournaler online. Journalerna tillhörde kvinnor, och det som killen lade ut online rörde preventivmedel och aborter och liknande.

De berörda kvinnorna tillhörde antingen hans släkt eller kom från nån släkt hans klan hade en beef med, jag minns inte vilket det var.

Var det också OK tycker du?

Edit: Det var tydligen så länge sen som fem år sen just den händelsen inträffade. Så är det när man börjar bli gammal:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLqg7r/skotare-la-ut-kvinnors-gyn-uppgifter--pa-instagram
Senast redigerad av Kundalini 2024-11-28 kl. 11:37.
Citera
2024-11-28, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Det är ett välkänt stående skämt i USA att högern inte klarar av your och you're och Dumpenföljare utgörs garanterat huvudsakligen av samma slags folk. Straff förväxlas med hämndlystnad och etablissemanget och rättssamhället förväxlas med pedofilälskande kommunister

Rätt ska vara rätt , nu är man inte bara pedofil och kommunist.
Sannolikt bög som i dessa högutbildade sammanhang kallas för bajspackare.
Dessutom invandrare, muslim , välutbildad akademiker och höginkomsttagare.
Tänk vad man kan hata!!
Citera
2024-11-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Rätt ska vara rätt , nu är man inte bara pedofil och kommunist.
Sannolikt bög som i dessa högutbildade sammanhang kallas för bajspackare.
Dessutom invandrare, muslim , välutbildad akademiker och höginkomsttagare.
Tänk vad man kan hata!!
Hata är så skönt. Man framhäver sin egen förträfflighet, få kanalisera alla osäkerheter och svagheter i en smäll, rakt på någon annan. Får man dessutom se fanskapet lida så är det max utdelning.
Citera
2024-11-28, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Det är ett välkänt stående skämt i USA att högern inte klarar av your och you're och Dumpenföljare utgörs garanterat huvudsakligen av samma slags folk. Straff förväxlas med hämndlystnad och etablissemanget och rättssamhället förväxlas med pedofilälskande kommunister

Exakt så, haha.
Citera
2024-11-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Varför skriver du ens till mig?
Det var inte dig jag citerade.
Ditt hat mot Patrik och Sara lyser igenom i allt du skriver på fb. Tror du att jag ska ändra min uppfattning om Dumpen för att du skriver hatiskt?
Du når inte fram med ditt budskap när du skriver som du gör, fast det kanske inte är det du vill, du kanske bara vill hata offentligt. Mig biter det inte på.

Skrev ju att jag gillar Sara. Stör mig på Dumpens chattar där dom raggar upp dessa efterblivna människor och sedan hänger ut dom inför svenska folket.

Dumpen borde gå all in som pedofilmamma och belysa den problematiken istället för den här skiten dom sysslar med idag. Slår aldrig fel när man börja läsa chatten, det är ju inte lite Dumpen är på och tjatar på dom svagbegåvade om knullträffar. Dumpen aktiverar och drar fram det värsta hos människor.
Citera
2024-11-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hata är så skönt. Man framhäver sin egen förträfflighet, få kanalisera alla osäkerheter och svagheter i en smäll, rakt på någon annan. Får man dessutom se fanskapet lida så är det max utdelning.

Jag tror att det t.o.m. ger en utlösning för vissa.
Citera
2024-11-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Jag tror att det t.o.m. ger en utlösning för vissa.
Hade inte förvånat mig det minsta om denna iver att rasera människors liv har en koppling till sexualsadism.
Citera
2024-11-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Låt oss anta att det inte finns bevis. Hur vet du så säkert att det inte hänt? Avsaknad av bevis för en händelse är inte bevis för motsatsen.

Nu har det gått ett tag, har ni blivit något klokare?
Citera
2024-11-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det har du ingen aning om.
Hur tänker du att man skulle kunna bevisa det?
Tycker inte du det är konstigt att inte en enda gång har Dumpen på film när de tackar nej till ett konkret bud?

Du kanske har fått ändrat åsikt nu eller så kommer du att göra det snart när de misslyckats med att sätta ner Dumpen för nåt de inte gjort. Finns inte en enda som kan visa upp att de köpt sig fria, det är bara en viss herres fantasier som tänts av en fd medarbetare som är mytoman.
Citera
2024-11-28, 16:52
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Skrev ju att jag gillar Sara. Stör mig på Dumpens chattar där dom raggar upp dessa efterblivna människor och sedan hänger ut dom inför svenska folket.

Dumpen borde gå all in som pedofilmamma och belysa den problematiken istället för den här skiten dom sysslar med idag. Slår aldrig fel när man börja läsa chatten, det är ju inte lite Dumpen är på och tjatar på dom svagbegåvade om knullträffar. Dumpen aktiverar och drar fram det värsta hos människor.

Finns fler gäddor som åkt dit av dumpens peddomorsa, t ex norrmännen och skögget på avenyn.
Citera
2024-11-28, 17:01
Medlem
Citat:
Hade inte förvånat mig det minsta om denna iver att rasera människors liv har en koppling till sexualsadism.

Precis
Citera
2024-11-28, 18:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
En beskrivningen som passar bra på gäddorna/pedofilerna.
Beror på vilket håll man ser det ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in