2024-11-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vad har han inte sagt om Rask? Som varit nedvärderande.

Rask mådde skit, sålde sin kanal och vill inte gå ut. Var fanns Dopy Micro113 Goldentie Mumsbulle och Pallal under det drevet? Va? Ynkryggar.
Så Chrippa hade ett drev mot Rask? Jag har inte följt Chrippa så mycket så det har jag helt missat. Cluee kanske har tagit upp det eller var han med på Chrippas sida under hela det drevet?
Citera
2024-11-26, 13:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Återigen lögn av dig. KF hörde av sig till Jocke. Morgan Heed! Med ett förbud att betala ut Christofer pengar, då ringde Jocke upp han och fick all info om ärendet och varför. Sen betaldes de till KF istället när pengarna kom in. Så återigen en super lögn av dej. Och KF fick påtryckning av polisen efter spaning hade de sett på hans stream att han påstod att Jocke var skyldig honom 130k. Och att det var Youtube pengar. Polisen tipsade då KF, det är offentliga handlingar hos KF vem tipset kom ifrån.

Bara ringa Morgan Heed och fråga om Jocke ringde dem eller om de fick tips av polisen. Vågar du det?

Jocke ringde inte och frågade vad de skulle göra med pengarna haha. JJ fick ett förbud att betala ut pengarna till Skabbe.

Har bevis. Ska bara in på dator och blurra personnummer.

Så polis kollar hans stream.

Här kommer 1 av 2 bilder:

https://postimg.cc/MngPwvzn

Ska se om jag lyckas blurra på bild 2 också men den är mer text och utzomad så svårare.
Citera
2024-11-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Finns det avsnittet bara på Podme? Har ingen lust att betala en hundring för nåt jag inte ska fortsätta att använda 😕

Har du någon du känner som betalar för podme kan du be den personen att ge bort ett avsnitt till dig. Jag har gjort så några gånger
Citera
2024-11-26, 13:23
Avslutad
Citat:
Ok tack för svar.. jag får låtsas att jag inte är nyfiken 😅😂

Jag kan försöka sammanfatta lite.

Linnea spam ringde Jocke sent på kvällen/natten han svarade Jonna var med, Linnea ber Jocke hämta henne för hon vågar inte gå hem hon har 2 tjejer med sig, dom går upp på vinden det skriks fula ord till varandra, chrippa kastar ut tjejerna som ringer polisen.
Under allt detta så skriver en granne till Jocke och säger det är bråk jag måste ringa polisen, så polisen är snabbt på plats tar med sig C kör han till pappa, Linnea blir galen och kräver av Jocke att han ska få hem C igen.
Hon säger till polisen att Jocke ljuger för han vill ha drama och tjejerna som följde med blev hon också arg på och kallade dom för olika saker och sa att dom ljög.

Hon hade också sparkar på teven och skrikit en massa sjuka saker att hon inte behöver medicin osv.

Jocke pratade med tjejerna som inte alls tyckte det var så kul, polisen körde hem dom sen.
Polisen pratade också med Jocke, grannar och tjejerna.

Jag har säkert missat en del och allt kom nog inte i rätt ordning.
Senast redigerad av mutemute123 2024-11-26 kl. 13:25.
Citera
2024-11-26, 13:28
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
var köpte hon dom?

Hur vet du hur många nya följare hon får på streamsen?

Fråga henne var, kryllar av Discords och sidor.

Jag vet det för att jag kollade upp det.
Citera
2024-11-26, 13:33
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
https://poddtoppen.se/podcast/1564904281/jocke-jonna-sanningen-maste-fram

Inte där?

Det är tyvärr bara gamla avsnitt där 😕

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Har du någon du känner som betalar för podme kan du be den personen att ge bort ett avsnitt till dig. Jag har gjort så några gånger

Jag har frågat alla jag kan tänka mig men ingen av dom har just podme…
Citera
2024-11-26, 13:33
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Här kommer 1 av 2 bilder:

https://postimg.cc/MngPwvzn

Ska se om jag lyckas blurra på bild 2 också men den är mer text och utzomad så svårare.

Och bild 2:

https://postimg.cc/9D1F0RxQ
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-26 kl. 13:39.
Citera
2024-11-26, 13:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Återigen lögn av dig. KF hörde av sig till Jocke. Morgan Heed! Med ett förbud att betala ut Christofer pengar, då ringde Jocke upp han och fick all info om ärendet och varför. Sen betaldes de till KF istället när pengarna kom in. Så återigen en super lögn av dej. Och KF fick påtryckning av polisen efter spaning hade de sett på hans stream att han påstod att Jocke var skyldig honom 130k. Och att det var Youtube pengar. Polisen tipsade då KF, det är offentliga handlingar hos KF vem tipset kom ifrån.

Bara ringa Morgan Heed och fråga om Jocke ringde dem eller om de fick tips av polisen. Vågar du det?

Jocke ringde inte och frågade vad de skulle göra med pengarna haha. JJ fick ett förbud att betala ut pengarna till Skabbe.

Har bevis. Ska bara in på dator och blurra personnummer.

Så polis kollar hans stream.
Jocke sa själv att han kontaktade Skatteverket och Kronofogden eftersom han var rädd att hans företag skulle få problem om dem betalade ut pengarna felaktigt till chrippa.
Vilket är helt logiskt, och jag förstår att Jocke ville kolla så att allt var rätt och lagligt innan han gav chrippa pengarna. Jocke vill ju inte att hans eget företag ska få problem pga chrippa.
Citera
2024-11-26, 13:36
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag kan försöka sammanfatta lite.

Linnea spam ringde Jocke sent på kvällen/natten han svarade Jonna var med, Linnea ber Jocke hämta henne för hon vågar inte gå hem hon har 2 tjejer med sig, dom går upp på vinden det skriks fula ord till varandra, chrippa kastar ut tjejerna som ringer polisen.
Under allt detta så skriver en granne till Jocke och säger det är bråk jag måste ringa polisen, så polisen är snabbt på plats tar med sig C kör han till pappa, Linnea blir galen och kräver av Jocke att han ska få hem C igen.
Hon säger till polisen att Jocke ljuger för han vill ha drama och tjejerna som följde med blev hon också arg på och kallade dom för olika saker och sa att dom ljög.

Hon hade också sparkar på teven och skrikit en massa sjuka saker att hon inte behöver medicin osv.

Jocke pratade med tjejerna som inte alls tyckte det var så kul, polisen körde hem dom sen.
Polisen pratade också med Jocke, grannar och tjejerna.

Jag har säkert missat en del och allt kom nog inte i rätt ordning.

Tack för sammanfattningen 😃

Jag fattar inte varför alla skriver el hör av sig till Jocke o tycker att han ska ringa polisen när Chrippa o Linnea bråkar… helt sjukt ju…
Citera
2024-11-26, 13:42
Avslutad
Citat:
Tack för sammanfattningen 😃

Jag fattar inte varför alla skriver el hör av sig till Jocke o tycker att han ska ringa polisen när Chrippa o Linnea bråkar… helt sjukt ju…

Det kan man undra.
Hoppas inte Jocke svara mer när L ringer han bli bara utnyttjad, han får mer lugn utan dom.
Citera
2024-11-26, 13:43
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Visste inte att den fanns där också, bra att du skrev så kan dom som vill lyssna.

Är det avsnitt släppt idag?
Citera
2024-11-26, 13:44
Medlem
DrPwgyms avatar
4500 sidor här för en person. Hoppas de styr upp sina liv och ej försätter fler personer i dålig sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in