2024-11-26, 07:21
Medlem
I-R-Baboons avatar
Någon som har ett tips på en fungerade sida där man kan skicka gratis anonyma sms? Har Googat, men lyckas inte hitta en fungerande tjänst.

Tack på förhand
Citera
2024-11-26, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-R-Baboon
Någon som har ett tips på en fungerade sida där man kan skicka gratis anonyma sms? Har Googat, men lyckas inte hitta en fungerande tjänst.

Tack på förhand

Tänker du skriva nåt som kan användas emot dig eller?
Citera
2024-11-26, 07:42
Medlem
I-R-Baboons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingalundaintresse
Tänker du skriva nåt som kan användas emot dig eller?
Nja, det är en person som beter dig hotfullt mot några äldre här i området och behöver bli tillrättavisad . Med ett par anonyma sms.
Citera
2024-11-26, 07:44
Medlem
Citat:
Nja, det är en person som beter dig hotfullt mot några äldre här i området och behöver bli tillrättavisad . Med ett par anonyma sms.

Låt bli. Verkligen låt bli. Hur anonym då än tro dig vara så är tekniken väldigt avancerad nu. Du kommer åka dit för olaga hot.
Citera
2024-11-26, 08:14
Medlem
I-R-Baboons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingalundaintresse
Låt bli. Verkligen låt bli. Hur anonym då än tro dig vara så är tekniken väldigt avancerad nu. Du kommer åka dit för olaga hot.

Det är inte fråga om hot , utan snarare att jag skall citera bibelverser som Ordspråksboken 16:31; 20:29; Job 12:12
Citera
2024-11-26, 09:16
Avslutad
Citat:
Det är inte fråga om hot , utan snarare att jag skall citera bibelverser som Ordspråksboken 16:31; 20:29; Job 12:12

Och behöver du göra det anonymt? Har de bett om att få dessa i sin mobil?
Citera
2024-11-26, 09:44
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:

Kommer du från Jehova?
Har Jehova börjat med anonym sms-terror?
Citera
2024-11-26, 11:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det finns ingen vettig människa som blir tillrättavisad av bibelverser. Ilskan personen bär på kommer istället att öka.

Du verkar ju veta vem personen är så varför inte skicka via post. Det är anonymt.
Citera
2024-11-26, 11:40
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:

Jag tror inte att bibelverser fungerar idag, det är nog bättre att du levererar några välvalda ord på ortensvenska istället.
Citera
2024-11-26, 11:47
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Köp bara ett reggat sim-kort.
Citera
2024-11-26, 12:17
Medlem
frank_pes avatar
Citat:

Tack på förhand
https://globfone.com/send-text/
Sidan funkar men byter ut åäö mot ?
Citera
2024-11-26, 12:38
Medlem
immenhusens avatar
Tråkig stämning i tråden. TS skall inte hota, utan vill enbart skicka lagom anonyma SMS för att inte direkt kunna spåras. Hjälp honom eller henne i stället med att skaka fram en bra tjänst för ändamålet.

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det finns ingen vettig människa som blir tillrättavisad av bibelverser. Ilskan personen bär på kommer istället att öka.

Du verkar ju veta vem personen är så varför inte skicka via post. Det är anonymt.

GM kanske är fundamentalt kristen. Det vet väl inte du? Vi får anta att TS har koll på vad som hjälper.

/AI
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in