2024-11-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skutan-1
Korsordsmakare på halvtid, kompletterar med en del annat för att få in lite mer bakgrund.
Hur i hela Hälsingland blir man korsordsmakare?
Citera
2024-11-25, 22:45
Medlem
olasvenssons avatar
Skomakare. Jag är anställd och sitter i en källare och lagar skor i min ensamhet. Jag kommer till jobbet när det är mörkt ute och går hem när det är mörkt ute. Ingen ser mig, förutom chefen ibland.

Jag har en telefonsvarare hemma, så jag hör vem jag inte behöver tala med.
Citera
2024-11-25, 23:01
Avslutad
Stödpedagog , är väldigt extrovert på jobbet faktiskt , men privat är jag extrem introvert med socialfobi.
Citera
2024-11-25, 23:02
Medlem
Jobbar ett par dagar i veckan som kundrådgivare per telefon och mail, funkar helt okej men hade aldrig klarat det heltid! Pluggar heltid för att få ett jobb i framtiden med mer frihet
Citera
2024-11-25, 23:08
Medlem
Mellanchef på 100% distans (företaget har inget kontor i Sverige ens)
Citera
2024-11-25, 23:12
Medlem
Jurist/advokat. Extremt mycket kundkontakt. Hemma sätter jag mig med ett korsord, film eller går på en promenad, helst utan något som helst socialt medhäng utöver sambo och barn.
Citera
2024-11-25, 23:16
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Jobbar med OnlyFans. Kan tyckas utlämnande, men det är faktiskt en väldigt passande sysselsättning för oss introverta som ser bra ut. Fina cash, och man slipper allt vad sociala spel och kallprat beträffar. Win-win.
Citera
2024-11-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsesfriluftsliv
Jobbade tidigare i flera år som begravningsentreprenör. Trivdes väldigt bra, blev dock uppsagd p.g.a. arbetsbrist, så nu har jag en mindre existentiell kris och vet faktiskt inte vad jag ska göra. Jag fyller 33 om några månader och det gör inte saken bättre när det känns som att alla andra i min åldersgrupp redan har karriär och familj och allt sådant där
Känns som att du klarar av människor som är i en svår stund i livet. Jag hade kollat något i det offentliga som stöttar tex såna som är rådgivare för människor som har problem med ekonomin, vad det heter nu igen. Eller jobba på kronofogden.
Citera
2024-11-25, 23:25
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Intressant trådstart! Skulle själv säga att jag är introvert men har mest haft ”vanliga jobb” (mycket på kontor) men där det funnits möjlighet att äta lunch själv. Just att behöva sitta och prata vid lunchen har jag alltid hatat. 💀
Citera
2024-11-25, 23:39
Medlem
LeifD2s avatar
Maskiningenjör.

Har inte så mycket med andra att göra. Men lite snack är det ju med elektro/controlls, inköp, andra mek-gubbar etc.
Citera
2024-11-26, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Analytiker, kontorsråtta. Sitter inlåst i en källare och slipper träffa folk. Bokade möten på Teams en gång i veckan.

Kodknackare?
Citera
2024-11-26, 00:09
Medlem
Jobbar som undersköterska och kock
Har adhd och autism ärr mest för mig själv när jag är hemma
Men har aktiv fritid med djur
Men gillar djur mer än människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto