2024-11-24, 21:35
  #85585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du låter övertygande. Din människokärlek lyser verkligen genom.

Självklart trollar han , för så sjuka människor existerar inte. Inget att bry sig om.
Citera
2024-11-24, 21:36
  #85586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är väll ingen som riktat en pistol mot dom och tvingat dom att sexchatta?

Dom har ändå det yttersta ansvaret

Vem har pratat om pistoler?
Citera
2024-11-24, 21:37
  #85587
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Hänga ut volontärer?
Absolut inte

Jo gör det, lite långsamt att behöva vänta på FUP:en. Ser på FB att Dumpen redan outat några funktionärer.
Citera
2024-11-24, 21:42
  #85588
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Jo gör det, lite långsamt att behöva vänta på FUP:en. Ser på FB att Dumpen redan outat några funktionärer.

Om någon anser att funktionärerna varit medansvariga till det dussintal självmord och anhörigas lidande som Dumpen bidragit till kunde ju någon skaffa ett utgivningsbevis och hänga ut dom.

Så länge man tycker det och är moraliskt övertygad så är det bara att köra. Kanske någon skulle vilja köpa annonsplats också?
Citera
2024-11-24, 21:44
  #85589
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Jo gör det, lite långsamt att behöva vänta på FUP:en. Ser på FB att Dumpen redan outat några funktionärer.

Outat sina egna funktionärer? Varför då?
Citera
2024-11-24, 21:50
  #85590
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Outat sina egna funktionärer? Varför då?

De har stolt presenterat några medarbetare i FB-gruppen.
Citera
2024-11-24, 21:53
  #85591
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
De har stolt presenterat några medarbetare i FB-gruppen.

Typ som Emmy-awards för snabbaste självmordet och bästa rollprestationen som översexuell fjortonåring?
Citera
2024-11-24, 22:06
  #85592
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är väl ingen som riktat en pistol mot dom och tvingat dom att sexchatta?

Dom har ändå det yttersta ansvaret
Ett nytt begrepp i diskussionen. Du har säkert kanske rätt angående ytterst ansvarig. Men tidigare har de benämnts som enda ansvarig. Är någon ytterst ansvarig så finns det fler ansvariga. Och vilka kan det vara?
Citera
2024-11-24, 22:18
  #85593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ett nytt begrepp i diskussionen. Du har säkert kanske rätt angående ytterst ansvarig. Men tidigare har de benämnts som enda ansvarig. Är någon ytterst ansvarig så finns det fler ansvariga. Och vilka kan det vara?

Självklart de närstående och de egna barnen, för att tala sektspråk.
Citera
2024-11-25, 00:39
  #85594
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
De har stolt presenterat några medarbetare i FB-gruppen.

Haha jag såg det! Snacka om korkat av dessa funktionärer att gå ut med namn och bild inför den kommande rättegången med allt vad det innebär. Otroligt alltså, men ändå inte förvånande på något sätt.
__________________
Senast redigerad av trueforgood 2024-11-25 kl. 00:42.
Citera
2024-11-25, 02:06
  #85595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Jo gör det, lite långsamt att behöva vänta på FUP:en. Ser på FB att Dumpen redan outat några funktionärer.

Dom har ju själva kallat ett vittne till förtalsrättegången som dom kallar för "journalist". Ingen högoddsare på att de är en fiskare.
Finns att hitta i domstolsdokumenten som postats i den tråden.
Citera
2024-11-25, 06:45
  #85596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Jag förstår inte vad du gör i den här tråden i egenskap av Dumpen-supporter?

Du som stoltserar med en smutsig jävla peddoflagga(pride). Det verkar dessutom mestadels bara vara just vänstermänniskor som vill komma åt Dumpen, medans oftast högerfolk inom SD och annat tycker att Dumpen är bra. Tänker även att det kända flyktinglandet Irak nyligen också klubbade igenom att samlag mellan 9 åringar och vuxna ska legaliseras. Och du är ju en förespråkare för islam och flyktingar. (FB) Irak vill sänka giftermålsåldern för flickor. 9 åringar gifts bort. Pedofili lagligt.

Nått står inte rätt till här. Vad fan är det frågan om egentligen? Du förvirrar en. Vad är det för fel på dig?

Var läser du in att vederbörande är motståndare till dumpen?
Om du tränar på läsning och läsförståelse kommer dina fördomar att minska drastiskt.
NMR???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in