Citat:
Ursprungligen postat av
Max3x
Jo gör det, lite långsamt att behöva vänta på FUP:en. Ser på FB att Dumpen redan outat några funktionärer.
Om någon anser att funktionärerna varit medansvariga till det dussintal självmord och anhörigas lidande som Dumpen bidragit till kunde ju någon skaffa ett utgivningsbevis och hänga ut dom.
Så länge man tycker det och är moraliskt övertygad så är det bara att köra. Kanske någon skulle vilja köpa annonsplats också?