2024-11-24, 20:36
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator
Ja, man får tycka saker som du tycker är helt uppåt väggarna.

Pia är 50 år, och det är inte relevant för i frågan om nedsatt självinsikt och omdöme, i vilken ålder tror du själv att man får superkrafter som gör att man kan övervinna allvarlig psykisk sjukdom med förnuftet?

Folk har tagit upp Lennart Bladh i tråden, han betedde sig också osympatiskt emellanåt, och det är fullt i sin ordning att tycka det, men han satt absolut inte förarsätet och styrde. Ändå fanns det idioter i den tråden som på fullt allvar påstod att allt var hans eget fel.

Tror du på fri vilja i såna här fall så är det bara att beklaga.

Så du tycker alltså att Pia skall friskrivas från ansvar utifrån sina handlingar?
Sluta ställ motfrågor innan du svarat på de frågor du fått först.
Citera
2024-11-24, 20:37
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Kan inte släppa nattens händelse med den unga tjejen. Tänk er själva att ha en 50+ kvinna med hennes hygien som försöker få din mun till ställen du inte ens vill tänka på. Blir spyfärdig, stackars tjejen måste vara helt traumatiserad!

Jävla idiot som har noll konsekvenstänk och släpar hem kärringen till sig.
LIKSOM, vad trodde hon? Så.
Citera
2024-11-24, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Så du tycker alltså att Pia skall friskrivas från ansvar utifrån sina handlingar?
Sluta ställ motfrågor innan du svarat på de frågor du fått först.

Hahahahahah, satt och funderade på om du skulle kontra med insinuationer om att jag argumenterar för fullständig ansvarsfriskrivning.

Nå, vad tyckte du om youtube-klippen jag länkade?
Citera
2024-11-24, 20:42
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Hahahahahah, satt och funderade på om du skulle kontra med insinuationer om att jag argumenterar för fullständig ansvarsfriskrivning.

Nå, vad tyckte du om youtube-klippen jag länkade?

Marcus de Morte gjort, inte du.
Citera
2024-11-24, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Marcus de Morte gjort, inte du.

Det var jag som länkade, fina MdM sa bara vad kanalen hette. Inte så konstigt att du inte kan resonera så vettigt om du blandar ihop så enkla saker.
Citera
2024-11-24, 21:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det var jag som länkade, fina MdM sa bara vad kanalen hette. Inte så konstigt att du inte kan resonera så vettigt om du blandar ihop så enkla saker.

Men Marcus de Morte.
Citera
2024-11-24, 21:16
Medlem
Jag har försökt hitta när hon beskriver vad som hände hos tjejen i Barkarby, men det verkar inte som nån lyckats få med det på nån inspelning.
Exakt vad sa hon?
Citera
2024-11-24, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Absolut Vidrigt!

Här tyckte du samtidigt att hon fick skylla sig själv.

(FB) Gräddrumpan Olycksbarnet,
Citera
2024-11-24, 21:20
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag har försökt hitta när hon beskriver vad som hände hos tjejen i Barkarby, men det verkar inte som nån lyckats få med det på nån inspelning.
Exakt vad sa hon?
har laddat upp det
Citera
2024-11-24, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Exakt vad sa hon?

Hon säger att hon försökte få till det med tjejen hon sov hos men att hon inte ville, att hon blev rädd och sov på soffan. Sedan kom det en utläggning om att tjejen var från norra Afrika och muslim och tyckte det är haram att vara lesbisk.
Citera
2024-11-24, 21:29
Medlem
Gräddis har ju både sagt ålder (senaste liven) och namn (raderad story) på tjejen i Barkaby, vad bra det går att hålla henne anonym
Citera
2024-11-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Är du dum?
Hon är full - och det är då som hon brukar spåra ur.
En alkoholist med personlighetsstörning behöver inte vara "dyngrak" för att bli djävulen själv.
Hennes kväll kommer inte sluta bra.

Du hade rätt! Det visar sig att hon gjort närmanden mot den nordafrikanska tjejen hon bodde hos, vilken då blev rädd, för sånt är haram, och sov på soffan medan Gräddan däckade i hennes säng. 🙄 (källa: tiktok-live serverad på youtube av MdM)

Edit: puckåtta.
Senast redigerad av dimensions 2024-11-24 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in