2024-11-24, 18:36
Medlem
MaeWests avatar
Får känslan av att ju mer vin som Pia klunkar (sörplar, sippar, suger i sig) desto större blir hennes hybris...

Hon lever enligt sig själv, lyxliv som hemlös, manipulerar med bravur följare på TT till att serva henne, är mer o mer öppet överlägsen över hur briljant hon är, o hur korkade "alla andra" är.

Och nu det senaste...hel frankt sitta o säga att hon hade haft lesbiskt sex med en person mot dennas vilja...enda hindret i denna sexuella utsvävning, var att kvinnan var muslim?

Försöker hon framstå som att hon är en femme fatale? (Slarvig översättning: Ödesdiger kvinna.) Eller ser hon sig själv som en erotiskt lockande kvinna? Med bara liiite sexuellt överförda sjukdomar, men det är inget allvarligt...bara att använda, vad var det, idominsalva?
Citera
2024-11-24, 18:39
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator
Chilla, det måste inte vara ännu en ensidig tråd där alla tävlar om vem som kan hata ämnet för tråden mest
Något folk i denna tråd har väldigt svårt att förstå är att rånarcisstiska människor som Pia är onda.
Det är som djävlar i människokropp.
Desto längre du släpper in dem i ditt liv - desto mer skada kommer de GARANTERAT att göra för dig. Det slutar alltid mer eller mindre illa för dig, det är garanterat.
Om ni inte fattar allvaret på det hon redan lagt upp på nätet så har ni bara er själva att skylla, och det är snarare ni - och inte Pia som bör söka hjälp. Speciellt om ni har barn eller anhöriga som är beroende av er.

Dessa människor skiter fullkomligt i dig och de negativa konsekvenser de orsakar för dig.
Allt handlar om att utnyttja dig för egenvinning skull. När de fått som de vill är du utnyttjad som resurs och därmed förbrukad. De kan manipulera dig med en bakomliggande plan under flera år - de är otroligt sluga och långsiktiga.

Om du någonsin råkat ut för människor som Pia, eller ens påminner om Pia så kommer du aldrig, jag menar aldrig försvara dessa kräk.

Därför kan man med gott samvete be alla som försvarar Pia att bokstavligen dra åt helv*te - ni saknar förståelse och erfarenhet hur otroligt onda människor faktiskt kan vara.
Skit i alla deras diagnoser och problem - det är bara att fly så fort ni kan ifrån dem innan ni själva får problem och råkar illa ut.
Citera
2024-11-24, 18:47
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Erbjud!

Det är tacken man får när man erbjuder husrum till kärringen.
Dock får idioten i Barkarby skylla sig själv.

Ja, Idioten i Barkarby får fan skylla sig själv!
Fy Fan!
Citera
2024-11-24, 18:50
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Var får hon pengar ifrån? Att dricka vin på en bar/restaurang är ju inte helt billigt.

Hon fick pengar utbetalt från OnlyFans häromdagen. Och miljonbelopp på väg in vilken dag som helst. Så det går ingen nöd på henne. Socialen lägger till och med ut pengar för ett boende sålänge. Men Pia är för snål. Vi andra ska bjuda...
Citera
2024-11-24, 18:59
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn

Det som slog mig var att Gräddis sa ifrån liven på donken att värdinnan var en musse. Och att det då var haram enligt deras kultur att lebba med Gräddis.
Om värdinnan då är en duktig musse (vilket hon mycket väl kan vara) - med tanke på hur rent i lägenheten det verkade (vara), träningskläder, hembakade bullar (?) enligt bilden nedan + naiv godtrogenhet att bjuda in Gräddis - är helt tyst och stadig med kameran under liven - osv - så dricker värdinnan alltså inte alkohol?

Om det stämmer, så har Gräddis enligt mig, tagit ett vidare steg upp i nivån hur man beter sig som ett riktigt svin hos någon man nyss träffat och bor hos.

Har ni några uppgifter på att värdinnan skulle druckit alkohol med Gräddis?

Eller kan det vara så att Gräddis druckit sig redlös, försökt lebba med en duktig musse under en hel helg?

Bilden ifrån Marcus: https://ibb.co/KqMLDGn

Jag tror att tjejen fick lite svårt att bli av med Pia. Hon är säkert för snäll för sitt eget bästa och då blir man helt överkörd av en packad Gräddis. Pia nämnde att tjejen inte ville lämna henne ensam i sin lägenhet nu när hon skulle resa bort. Tro fan det!! Men det avslöjar ju också att Pia säkert bett om att få stanna där. Jag tror att tjejen inte ens skulle resa bort...hon var tvungen att bli av med parasiten. Och HUR kan Pia med att försöka ge sig på den unga tjejen sexuellt??? Om någon ska få ta soffan så är det väl ändå Pia??
Helt ofattbart att folk öppnar dörren. Pia får stå för sitt egna boende som alla andra..vad är detta...
Citera
2024-11-24, 19:00
Medlem
Tomatsteks avatar
Det är väl ändå höjden av även Pias idioti att stolt berätta att hon begått sexuella övergrepp mot en ung tjej som erbjudit henne sovplats medan hon fortsätter söka, sovplats?
Märkligt att man inte upphör att förvånas men ändå...
Jag tror chansen är stor att hon fortsätter leva så här även efter pengarna trillat in på kontot för hon tycker att andra ska betala allt nödvändigt som mat och tak över huvudet medan hon ska kunna lägga sina pengar på roliga saker som galna illasittande outfits tillverkade för barn, och så vin så klart!

En sån summa som Pia snart sitter på hade förändrat hela mitt liv, jag skulle få en chans att bli frisk och vända år av skit på bara ett par veckor, men Pia är arg över att hon måste betala tillbaka kostnaden för boende under några veckor när hon får sina pengar om hon bor på vandrarhem eller hotell så hon leker hellre hemlös...
Senast redigerad av Tomatstek 2024-11-24 kl. 19:04.
Citera
2024-11-24, 19:03
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Nej, och det är det som är problemet - men likt förbannat ska du käfta emot och försvara kärringen.
Stick härifrån nu!

Jag har inte försvarat henne och inte följt henne tillräckligt länge för att veta hur det verkligen står till.
Citera
2024-11-24, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Något folk i denna tråd har väldigt svårt att förstå är att rånarcisstiska människor som Pia är onda.
Det är som djävlar i människokropp.
Desto längre du släpper in dem i ditt liv - desto mer skada kommer de GARANTERAT att göra för dig. Det slutar alltid mer eller mindre illa för dig, det är garanterat.
Om ni inte fattar allvaret på det hon redan lagt upp på nätet så har ni bara er själva att skylla, och det är snarare ni - och inte Pia som bör söka hjälp. Speciellt om ni har barn eller anhöriga som är beroende av er.

Dessa människor skiter fullkomligt i dig och de negativa konsekvenser de orsakar för dig.
Allt handlar om att utnyttja dig för egenvinning skull. När de fått som de vill är du utnyttjad som resurs och därmed förbrukad. De kan manipulera dig med en bakomliggande plan under flera år - de är otroligt sluga och långsiktiga.

Om du någonsin råkat ut för människor som Pia hem till sig, eller ens påminner om Pia så kommer du aldrig, jag menar aldrig försvara dessa kräk.

Därför kan man med gott samvete be alla som försvarar Pia att bokstavligen dra åt helv*te - ni saknar förståelse och erfarenhet hur otroligt onda människor faktiskt kan vara.
Skit i alla deras diagnoser och problem - det är bara att fly så fort ni kan ifrån dem innan ni själva får problem och råkar illa ut.

Jag rekommenderar inte att man bjuder in Pia, jag bara tycker att det ska vara högt i tak i diskussionen om i vilken omfattning det är Pias fel att hon är som hon är.

Flashback handlar om yttrandefrihet och inte likriktning där majoriteten tystar de som kör på en lite mindre populär linje.
Citera
2024-11-24, 19:24
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Jag rekommenderar inte att man bjuder in Pia, jag bara tycker att det ska vara högt i tak i diskussionen om i vilken omfattning det är Pias fel att hon är som hon är.

Flashback handlar om yttrandefrihet och inte likriktning där majoriteten tystar de som kör på en lite mindre populär linje.

Kan du ta in , den eventuellt, sexuellt utnyttjade/ våldtagna personen från helgen då?
Citera
2024-11-24, 19:29
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Är du dum?
Hon är full - och det är då som hon brukar spåra ur.
En alkoholist med personlighetsstörning behöver inte vara "dyngrak" för att bli djävulen själv.
Hennes kväll kommer inte sluta bra.

Citat:

Just det, det är så jag också anser, men de allra flesta här vill håna, förlöjliga och tysta de som inte hatar Pia...

Vi har yttrandefrihet i Sverige, och alla har rätt att bli respekterade även om vi har en annan åsikt än vad majoriteten här i tråden har...

Detta var riktat till 'Magmysdiktator'...
Citera
2024-11-24, 19:30
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Just det, det är så jag också anser, men de allra flesta här vill håna, förlöjliga och tysta de som inte hatar Pia...

Vi har yttrandefrihet i Sverige, och alla har rätt att bli respekterade även om vi har en annan åsikt än vad majoriteten här i tråden har...

Jag hade uppenbarligen rätt då hon har spårat som fan - kolla hennes senaste live, hon har bla. försökt våldta en kvinna.
Hon har själv erkänt det.
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-24 kl. 19:32.
Citera
2024-11-24, 19:35
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Jag hade uppenbarligen rätt då hon har spårat som fan - kolla hennes senaste live, hon har bla. försökt våldta en kvinna.
Hon har själv erkänt det.

Ja, men hon säger ju, i alla fall antyder, att det väl kanske blev lite fel, då det inte blev uppskattat...

Säger man så, så har man väl i alla fall lite självdistans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in