2024-11-23, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Poenget er at på det tidspunktet ble ikke TH innkalt til avhør.

Siden politiet nå, etter at TH er fullstendig renvasket og anses så godt som frifunnet, har gått ut og sagt at avhør er aktuelt ift familien, så er det ikke sannsynlig at noen I familien er hemmelig siktet, da det strider mot norsk lov.

Du har selv skrevet at siktelsen var mediestrategi, har du en kilde på det?
Citera
2024-11-23, 17:45
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Nei, det er ikke noe spesielt som er avdekket med TH. Bare løse rykter. Det som har blitt avdekket er ikke noe som setter ham i et kriminelt lys, eller antyder et dårlig menneske.

Jeg har nå min mening omkring det. Det er jo funnet diverse hjemme hos han. Tror ikke det er noen god idè at TH krever innsyn, og får levert et lastebillass med ringpermer som han skal dele med familien sin. Tror for øvrig ikke at de kan få innsyn slik det er nå når saken ikke er avsluttet. Så lenge noen er siktet, så er ikke saken avsluttet, og da er det ikke sannsynlig at de skulle dele dette med TH. Erstatning kan han få, men ikke innsyn. Politiet vil uansett nekte TH innsyn siden han har hatt den statusen han har hatt. Dette må i så fall overprøves av retten.
Citera
2024-11-23, 17:46
Medlem
Citat:
Nei, det er ikke noe spesielt som er avdekket med TH. Bare løse rykter. Det som har blitt avdekket er ikke noe som setter ham i et kriminelt lys, eller antyder et dårlig menneske.

Så og si alt som er avdekket med TH setter ham i et kriminelt lys, og viser med all overtydelighet at han er et svært dårlig menneske både som ektemann, far, bestefar, svigerfar, forretningsmann, kollega og venn😱
Citera
2024-11-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Ser dansk ut

Ja, men alle oppføringene er vel norske? Det kan for meg se ut som det ble lagt ut for 16 dager siden, like etter at vi diskuterte i denne tråden om TEH er/var mistenkt av politiet.
Citera
2024-11-23, 17:50
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Alt ser mistenkelig ut med hettemannen, måten han beveger seg på, bekledning og området han befinner seg i. Men siden politiet sier at han er sjekket ut av saken, på grunnlag av digitale spor, så tenker jeg at det er slik.

Digitale spor så lenge etterpå? Data fra basestasjonene blir slettet etter 3 uker.
Citera
2024-11-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Ja, men alle oppføringene er vel norske? Det kan for meg se ut som det ble lagt ut for 16 dager siden, like etter at vi diskuterte i denne tråden om TEH er/var mistenkt av politiet.

Tror det har ligget ute lenge, det er opplagt at TEH ikke er forretningsmann og at skribenten har forvekslet TH med TEH
Citera
2024-11-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Kan noen datakyndige finne ut når denne spesielle oppføringen ble gjort?

TEH-mistenkt

Kjenner noen til hvem som står bak nettsiden bransjeinfo.com?

Alt er anonymisert, men artikkelen er ikke så gammel. Domenet/nettsiden ble registrert 24. mai i år og artikkelen ser ut til å ha blitt publisert 29. august 2024. Det viser et avgrenset søk. Kan se ut til å være en kobling til Danmark, bl.a. til en e-post som kommer frem via kildekoden.
Citera
2024-11-23, 17:57
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Så og si alt som er avdekket med TH setter ham i et kriminelt lys, og viser med all overtydelighet at han er et svært dårlig menneske både som ektemann, far, bestefar, svigerfar, forretningsmann, kollega og venn😱

Ja, det går en rød tråd gjennom alt som har kommet fram fra venner, kollegaer, slektninger, og det som HH kaller løse tråder her inne. TH er nok ikke noen snill ektemann. Når søsken vitner om at han sparket til henne osv, så er det mer enn bare konspirasjon. AE skal ha blitt truet med pistol til å signere en kontrakt, en historie fra AE som ble bekreftet av hennes lege lang tid etter at det ble sluppet her i tråden. Dette er journalførte opplysninger som ligger hos legen, så det er ikke noe han har funnet på for å kaste bensin på bålet.
Citera
2024-11-23, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Du har selv skrevet at siktelsen var mediestrategi, har du en kilde på det?
Det er vel heller du som må vise til kilde, siden du refererer til min hypotese. Det er ikke hypotesen min denne diskusjonen handler om.

Hypotesen er gammel, og TH er ferdig etterforsket, saken mot ham er henlagt som intet straffbart forhold anses bevist , som er å anses som fullstendig frifinnelse, fullstendig renvaskelse fra alle anklager. Og alt dette viser med særlig styrke til THs gunst, helt uavhengig av min hypotese.
Citera
2024-11-23, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsland
Jeg har nå min mening omkring det. Det er jo funnet diverse hjemme hos han. Tror ikke det er noen god idè at TH krever innsyn, og får levert et lastebillass med ringpermer som han skal dele med familien sin. Tror for øvrig ikke at de kan få innsyn slik det er nå når saken ikke er avsluttet. Så lenge noen er siktet, så er ikke saken avsluttet, og da er det ikke sannsynlig at de skulle dele dette med TH. Erstatning kan han få, men ikke innsyn. Politiet vil uansett nekte TH innsyn siden han har hatt den statusen han har hatt. Dette må i så fall overprøves av retten.
Det er allerede bekreftet av politiet at TH har innsynsrett. Han er å anse som fullstendig renvasket og frifunnet.
Citera
2024-11-23, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsland
Digitale spor så lenge etterpå? Data fra basestasjonene blir slettet etter 3 uker.
Det var hettemannen selv som hadde sørget for innsamling av nødvendig data/digitale spor, slik at han kunne utelukkes.
Citera
2024-11-23, 18:05
Medlem
Citat:
Det er vel heller du som må vise til kilde, siden du refererer til min hypotese. Det er ikke hypotesen min denne diskusjonen handler om.

Hypotesen er gammel, og TH er ferdig etterforsket, saken mot ham er henlagt som intet straffbart forhold anses bevist , som er å anses som fullstendig frifinnelse, fullstendig renvaskelse fra alle anklager. Og alt dette viser med særlig styrke til THs gunst, helt uavhengig av min hypotese.

Siden du sitter her og spyr ut ensidig propaganda dag ut og dag inn så mener jeg det er et poeng å belyse hvor lite logikk det er mellom det du påstår og hvordan virkeligheten er.
Bare det å skrive samme innlegg 10 ganger daglig om at TH er sjekket ut viser det samme.

Legger man sammen 1+1 så vil jeg tro at du er en nær bekjent av TH siden du har den agendaen du har her.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in