2024-11-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han fyllde 20 år och lär ha vetat redan då att N inte var riktigt frisk .
Sonen har ingen färdtjänst för då skulle personen få upp profil på honom och det fick hon inte däremot gick hon på Ns lögn om att hon ville ha reda på exakt när han skulle fått det 2022 och därför gav hon de svar hon gav som att han tillhörde stockholm ..

Fast hon sade väl att han har färdtjänst? Så uppfattade jag det och jag hörde liven.
2024-11-23, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Googla M*lin K*rlsson family United så hittar du hennes domar.
Hon har suttit i fängelse några gånger för att hon kidnappat sonen från familjehemmet och lite annat smått och gott.
Pratar om att starta en beväpnad motståndsrörelsen, klär sig som en präst när hon känner för det. Har en "speciell" verklighetsuppfattning.

Har precis startat mottagningen Kn*ppen I sin mammas lägenhet där hon ska ta klienter som behöver hjälp med allt från grava psykiska störningar, sekter, maktmissbruk och en massa annat.
Kommer säkert bli jättebra.

Jo men soc är avslöjade i världen som kidnappare . Och det är Malins barn..hur kan man bli anklagad kidnappa sitt eget barn?
2024-11-23, 08:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Jo men soc är avslöjade i världen som kidnappare . Och det är Malins barn..hur kan man bli anklagad kidnappa sitt eget barn?

Har väl mest med världsbilder och vanföreställningar att göra med dessa individer. Alla regler ska formas utefter deras egna synsätt och världsuppfattningar.

Precis som att allt Null och Mahija säger är rent strunt och har 0 verklighetsförankring.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-11-23 kl. 08:57.
2024-11-23, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Fast hon sade väl att han har färdtjänst? Så uppfattade jag det och jag hörde liven.
Jag tolkade det som att hon utifrån Ns uppgift om att han fick färdtjänst 2022 såg att han har färdtjänst, hon hittade ingen profil på honom vilket var mycket märkligt eftersom alla som har färdtjänst har en sådan , sa hon
2024-11-23, 13:12
Medlem
Citat:
Jag tolkade det som att hon utifrån Ns uppgift om att han fick färdtjänst 2022 såg att han har färdtjänst, hon hittade ingen profil på honom vilket var mycket märkligt eftersom alla som har färdtjänst har en sådan , sa hon

Ok, när jag lyssnade så nämndes inga årtal så hon måste ha ringt igen då
2024-11-23, 13:13
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl

Hon är inte anklagad för att ha kidnappat sitt barn, hon är dömd för det.
Att det är hennes barn är helt irrelevant, man äger inte barn, och hon har ingen vårdnad eller laglig rätt till att ta hennes barn bara för att hon är biologiskt besläktad med det.

Bryter man mot lagen så kan man bli dömd för det, intressant hur det fungerar eller hur?
2024-11-23, 13:17
Medlem
Citat:
Han fyllde 20 år och lär ha vetat redan då att N inte var riktigt frisk .
Sonen har ingen färdtjänst för då skulle personen få upp profil på honom och det fick hon inte däremot gick hon på Ns lögn om att hon ville ha reda på exakt när han skulle fått det 2022 och därför gav hon de svar hon gav som att han tillhörde stockholm ..

När man är 20 år kan det vara svårt att sätta ord på ett fenomen som t.ex psykisk sjukdom. Jag själv fattade som barn att något var fel men ordet sjuk förstod jag när jag blev vuxen. Jag levde i det och mamma var på vissa områden helt fungerande och på andra inte.
Nu förstår jag att när det gäller psyk så pendlar det ofta mellan sjukt beteende och friskt.
2024-11-23, 16:16
Avslutad
Partiledaren till partiet "Familjens frihet" påstår att "människor från MSB sitter på Flashback och påstår en massa saker om oss". Någon som vill bringa klarhet, vilka är dessa MSB-anställda och vilken är tråden.

Samma partiledare uttrycker sig vara mot våld och att hon är besviken på pistol*malin som inte dök upp på en demo trots att hon lovat att hon skulle komma. Pistol-malin ursäktar sig med att hon inte tror på vare sig demonstrationer eller "bara prat". Pal*m klargör att hon är emot tjafs.

En vanlig dag i dårhuset?
https://www.familjensfrihet.se/Start/

Pistol*malin passar även på att tipsa om att "Joakim" gjort en jättebra sida där man kan gå in och recensera tjänstemän:
https://www.tjanstemannakollen.se
Senast redigerad av Septemberflicka 2024-11-23 kl. 16:26.
2024-11-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Partiledaren till partiet "Familjens frihet" påstår att "människor från MSB sitter på Flashback och påstår en massa saker om oss". Någon som vill bringa klarhet, vilka är dessa MSB-anställda och vilken är tråden.

Samma partiledare uttrycker sig vara mot våld och att hon är besviken på pistol*malin som inte dök upp på en demo trots att hon lovat att hon skulle komma. Pistol-malin ursäktar sig med att hon inte tror på vare sig demonstrationer eller "bara prat". Pal*m klargör att hon är emot tjafs.

En vanlig dag i dårhuset?
https://www.familjensfrihet.se/Start/

Pistol*malin passar även på att tipsa om att "Joakim" gjort en jättebra sida där man kan gå in och recensera tjänstemän:
https://www.tjanstemannakollen.se
Ja..intiligens reserven samlad
2024-11-23, 16:46
Medlem
Nu är de inne på adoptionsskandal utan att reflektera över att Kina under en- barnspolitiken stoppade folk från att ha mer en ett barn förutom i undantag när familjerna var bönder och hade 1 dotter och behövde en son , de verkar heller inte reflektera hur få döttrar som överlevde efter födsel , i fallet med chile var det politiska motståndares barn som hamnade i Sverige där många av föräldrarna mördades av juntan
2024-11-23, 18:11
Medlem
Nu sa Fia att hon och Sulle är ihop!!
2024-11-23, 19:26
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Nu sa Fia att hon och Sulle är ihop!!
Äntligen! S sa ju det för några veckor sen så det var väl på tiden att F säger det. S sa ju iofs att de va gifta men man vet ju aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in