Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Det är för fan inte det som pinto försökt diskutera med dig under ett par sidor av tråden.
Ibland låser sig huvet på dig helt - som när du bara inte kunde ta in att kräket bara häktades för misshandel av normalgraden trots att ett dussin användare bokstaverade sig igen protokollet med dig så dröjde det ett halvår innan det gick in.
Och, nej, det är inte alltid lagligt att ge vidare spridning åt en porrfilm. Det KAN vara helt jävla ovidkommande vem som står för ett första publicerande.
Jag har en diskussion med StorTuffBiker, Urtavlan och Crabby88 gällande att vem som laddade upp videon är viktigt ifall det är brottsligt eller ej.
Jag diskuterade inte ens med Pinto.
Men som vanligt dyker Pinto upp som gubben i lådan och börjar skrika om lagar och publicering. När jag inte ens har pratat om det, utan jag har diskuterat något helt annat.
Och jag försöker i många svar förklara för Pinto att det inte handlar om publicering, det handlar om att ifall Rask och Therese själv har lagt upp det har dem själv spridit det. Att det inte är olagligt att dela en sexvideo från en porrsida på stream eller discord.
Att det är viktigt att kunna bevisa att Rask och Therese inte la upp videon för att kunna ta det till åtal.
Och jag har även nämnt att det ännu saknas offentliga bevis för att Chrippa spridit videon, men utredningen kan ju sitta på information som inte delats offentligt.
Undra dock hur utredarna ställer sig till att Rask själv spred sin andra sexvideo till Chrippa.