2024-11-20, 12:08
Medlem
Gillar Amandas kommentar till Casper (det märks att du aldrig haft en flickvän) Vilken jävla fegis Casper är. Hoppas att han åker ut
Citera
2024-11-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Gillar Amandas kommentar till Casper (det märks att du aldrig haft en flickvän) Vilken jävla fegis Casper är. Hoppas att han åker ut

Vem fan släpper såna kommentarer? Bara riktigt svaga individer som måste trycka ner andra. Mer osäker människa än Amanda får man leta efter. Blir hon ihågkommen alls efter denna säsong så kommer det vara för att hon var spydig, sur och elak hela tiden.
Citera
2024-11-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagadavincel
Vem fan släpper såna kommentarer? Bara riktigt svaga individer som måste trycka ner andra. Mer osäker människa än Amanda får man leta efter. Blir hon ihågkommen alls efter denna säsong så kommer det vara för att hon var spydig, sur och elak hela tiden.
Ja alltså jag kan tycka att casper har haft mycket makt och så den här säsongen och de har blivit mycket. Men han har aldrig varit taskig eller elak mot folk. Skillnaden mot andra i hotellet.
Citera
2024-11-20, 13:24
Medlem
Amanda, Moa borde gå ihop mot Casper... Känner bara att hans tid i huset är över nu när Victor och Moa är ett så starkt par. Go MOA!!!! Amanda är inte spydig och sur, utan tar helt enkelt inte skiten från de andra B-deltagarna som går runt på festivaer och tror dom är rockstjärnor. Bettina- Helt okej personlighet bara pinsamt att hon pushar 30 och är med i PH.
Citera
2024-11-20, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja alltså jag kan tycka att casper har haft mycket makt och så den här säsongen och de har blivit mycket. Men han har aldrig varit taskig eller elak mot folk. Skillnaden mot andra i hotellet.

Håller med. Även om Casper inte är min favorit så tycker jag ändå att han spelat så bra att han förtjänar att vinna. Hur hård han än varit o kastat alla under bussen så tror jag att han är en reko kille irl. Njuter man av att trycka ner andra så som Amanda tydligt visar att hon gör så är man nog likadan irl
Citera
2024-11-20, 14:21
Medlem
Citat:
Håller med. Även om Casper inte är min favorit så tycker jag ändå att han spelat så bra att han förtjänar att vinna. Hur hård han än varit o kastat alla under bussen så tror jag att han är en reko kille irl. Njuter man av att trycka ner andra så som Amanda tydligt visar att hon gör så är man nog likadan irl
Ja alltså han är ju i karaktär i det. Många av hans vänner från ph säger ju att när han inte är i ph karaktär så är han en väldigt skön kille. Han verkar inte alls vara en elak person. Att Mattias som är en vuxen man som inte kan stå upp för sig själv är lite hans fel
Citera
2024-11-20, 14:32
Medlem
Citat:

Tycket att Casper är feg som inte våga ta diskussionen direkt. Mycket bättre att vara rakryggad. Dom andra pushar honom ändå vågar han inte. Det är fegt. Men han har spelat spelet jävligt bra i PH
Citera
2024-11-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Tycket att Casper är feg som inte våga ta diskussionen direkt. Mycket bättre att vara rakryggad. Dom andra pushar honom ändå vågar han inte. Det är fegt. Men han har spelat spelet jävligt bra i PH
Feg är en sak men jag har aldrig fått känslan av att han medvetet gör saker för att såra andra. Tror bara att han blir så lost i spelet och har en stark vinnarskalle.
Citera
2024-11-20, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Men snälla, Moas dom är snart 5 år gammal så get over it, människor förändras. Det är inte som att hon dödat någon så era reaktioner är överdrivna.

Ni är garanterat ett gäng bittra och fula medelålders som yttrar er

Alltså, jag sa ju bara att hon var likadan privat som hon är i tv, som för mig skulle vara något positivt. Sen blir man påhoppad på det där sättet?
Citera
2024-11-20, 18:42
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Nä, och sen hur tråkigt hade inte programmet varit om alla var neutrala och inga intriger? Casper gör så att det blir bra tv.

Amanda vänder kappan efter vinden som jag aldrig skådat tidigare, hon har massa konstiga utspel i varje avsnitt, verkar skum, Moa har jag också svårt för. Har fått intrycket om att hon vill att andra ska bråka och hon ska komma in och "lösa det".

Betina är mest värd att vinna enligt mig, men verkar sjukt godtrogen och lättlurad.
Senast redigerad av lunarludde 2024-11-20 kl. 18:52.
Citera
2024-11-20, 21:58
Medlem
Jag älskar när Bettina är sne, hennes dissar är savage.
Citera
2024-11-20, 22:48
Medlem
Vilka fyra står i final då tror ni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här