2024-11-20, 20:13
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
En blivande präst som röker...?

Och har T missat Pias svavelosande voodoo-förbannelser över Hassan o hans värd, fisksoppan, Ladyboyen o sitt ex?

Pia lät lite fundersam över att det var hon som skulle ligga på en madrass på golvet o inte i sängen...Hoppas T fixat nya lakan så att Pia inte behöver använda begagnade.

Ännu är klockan bara barnet...

Än ja..

Marcus de Morte gett oss lite mer på YT här nu.
( Tack Marcus!)

Gräddrumpan är hos Tintin..
Citera
2024-11-20, 20:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Nu på YT från Marcus de Morte

"Det är en lyx att vara hemlös! Man får bulle o kaffe. Och middag! Och duscha, om man vill!"

En glad Pia som skiner som en sol, nu när hon (åter) lyckats få någon annan att betala för henne...undrar om "Prästen" även skaffat lite nattvardsvin? Vitt, givetvis!

Tack Marcus!
Citera
2024-11-20, 20:18
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Det är en lyx att vara hemlös! Man får bulle o kaffe. Och middag! Och duscha, om man vill!"

En glad Pia som skiner som en sol, nu när hon (åter) lyckats få någon annan att betala för henne...undrar om "Prästen" även skaffat lite nattvardsvin? Vitt, givetvis!

Tack Marcus!

Det är jag som ska tacka!

Men ja du har fan rätt när det kommer till att hon säger att det är lyx! Gräddis reflekterar inte ett jävla skit över sin situation. Det var bara skoj att hon sov på en scen inatt...
Citera
2024-11-20, 20:20
Medlem
SevenStarss avatar
Svart just nu men...
https://www.tiktok.com/@graddrumpan2024/live?enter_from_merge=others_homepage&enter_method =others_photo
Citera
2024-11-20, 20:23
Medlem
Marcusdemortes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=kqrxzXmlx00
skakig live
Citera
2024-11-20, 20:24
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men hon kanske vill det? Den här Tintin..

Ja T verkar se upp till Pia och är ju lagd åt det hållet så hon är nog överlycklig nu. Hoppas det inte är ännu ett maniskt skov som startat för T. Inlagd på psyk 3 ggr sedan augusti, varav senaste LPT bådar ej gott. T är nog ej i skick att stötta Gräddis just nu, utan verkar behöva stöd själv minst sagt. Och så ung med...näääeee det är skandal att tränga sig på hos T..

DESSUTOM undrar jag vad T tycker om att Pia säger N***fi**a osv? T är tydlig med att hon kapar bandet med alla som röstar SD så det kan nog bli gatan för Gräddis inatt ändå...

Tycker det är så tragiskt allting. Men börjar bli mer och mer irriterad på Gräddis. Hon har precis ingen respekt för andra. Kan riskera boendet för både Hassan och nu Tintin med sina nattliga vrål. Inte en krona ska det kosta henne... Om nu hon skulle fått akutboende beviljat och sedan fått betala för det i efterhand, det är väl högst rimligt? Hon har ju levt hyresfritt hela året. Så även om dessa 3 veckor blir lite dyra, so what? Det är väl SJÄLVKLART att man tackar socialen för rummet de löst och stannar där, visa lite tacksamhet för att de lägger ut sålänge. Hon är extremt bortskämd nu. Och jo, jag vet att det är både psykisk sjukdom och alkoholmissbruk inblandat. Men det känns ändå extremt manipulativt och jag tror hon vet vad hon gör. Hon vill bara att Hassan ska öppna dörren igen. Ett tantrum helt enkelt.

Vi var många som var i kontakt med henne. Hon ljuger rakt ut om att de har stängt osv på socialen, hon VILLE inte ha ett rum. När hon får svar om att det visst fanns hjälp att få, de ringde socialen åt henne, så slutar hon svara personerna. Och det var heller aldrig sagt att hon skulle behöva betala för de kommande veckorna i rummet i efterhand. Men vara tanken på att det eventuellt kunde ske då hon har ca 1.3 miljoner på ingång då slog hon bakut och tyckte det var för dyrt.

Rant over.
Citera
2024-11-20, 20:29
Avslutad
Med Tintin "hinom henom" och Pia i samma lägenhet bör denna tråd flyttas till UFO-forumet.
Citera
2024-11-20, 20:38
Medlem
biljardballes avatar
Underbar live!
Tack Marcus de Morte för att vi inte missar detta.
Citera
2024-11-20, 20:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
HAHA exakt min tanke! Gräddis är för bra för att sova på golvet!

Missade. Vad sa Gräddis när hon fick veta att golvet blir hennes plats?
Citera
2024-11-20, 20:41
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Missade. Vad sa Gräddis när hon fick veta att golvet blir hennes plats?
den ligger på kanalen!
Citera
2024-11-20, 20:41
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Underbar live!
Tack Marcus de Morte för att vi inte missar detta.

Känns som jag just nu har jour dygnet runt!
Citera
2024-11-20, 20:43
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja T verkar se upp till Pia och är ju lagd åt det hållet så hon är nog överlycklig nu. Hoppas det inte är ännu ett maniskt skov som startat för T. Inlagd på psyk 3 ggr sedan augusti, varav senaste LPT bådar ej gott. T är nog ej i skick att stötta Gräddis just nu, utan verkar behöva stöd själv minst sagt. Och så ung med...näääeee det är skandal att tränga sig på hos T..

DESSUTOM undrar jag vad T tycker om att Pia säger N***fi**a osv? T är tydlig med att hon kapar bandet med alla som röstar SD så det kan nog bli gatan för Gräddis inatt ändå...

Tycker det är så tragiskt allting. Men börjar bli mer och mer irriterad på Gräddis. Hon har precis ingen respekt för andra. Kan riskera boendet för både Hassan och nu Tintin med sina nattliga vrål. Inte en krona ska det kosta henne... Om nu hon skulle fått akutboende beviljat och sedan fått betala för det i efterhand, det är väl högst rimligt? Hon har ju levt hyresfritt hela året. Så även om dessa 3 veckor blir lite dyra, so what? Det är väl SJÄLVKLART att man tackar socialen för rummet de löst och stannar där, visa lite tacksamhet för att de lägger ut sålänge. Hon är extremt bortskämd nu. Och jo, jag vet att det är både psykisk sjukdom och alkoholmissbruk inblandat. Men det känns ändå extremt manipulativt och jag tror hon vet vad hon gör. Hon vill bara att Hassan ska öppna dörren igen. Ett tantrum helt enkelt.

Vi var många som var i kontakt med henne. Hon ljuger rakt ut om att de har stängt osv på socialen, hon VILLE inte ha ett rum. När hon får svar om att det visst fanns hjälp att få, de ringde socialen åt henne, så slutar hon svara personerna. Och det var heller aldrig sagt att hon skulle behöva betala för de kommande veckorna i rummet i efterhand. Men vara tanken på att det eventuellt kunde ske då hon har ca 1.3 miljoner på ingång då slog hon bakut och tyckte det var för dyrt.

Rant over.

Vidrigt att ” Rumpan” nu utnyttjar en svagare person! För eget ”väl och ve”.

Människan utnyttjar Alla och Allt! Som hon
kan.
Vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in