2024-11-20, 19:01
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Nu hittade jag henne! 23 kvm, det är vad jag själv bor på. Inte skulle jag vilja ha Pia sovandes i samma rum som jag själv befinner mig i…

Men hon kanske vill det? Den här Tintin..
Citera
2024-11-20, 19:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Nu hittade jag henne! 23 kvm, det är vad jag själv bor på. Inte skulle jag vilja ha Pia sovandes i samma rum som jag själv befinner mig i…

Tintin gillar kvinnor! Och helt uppenbart Pia! Snällt att ställa upp för Pia, tycker jag! Hoppas det blir trevligt för båda!
Citera
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
P skriver ”Sover över hos” i sin story på TikTok.

Såg storyn nu, det stämmer ja.
Citera
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Har på något sätt lyckats missa hela det här spektaklet... Vad i hela helvetet och Jesu penis är det som försiggår?
Citera
2024-11-20, 19:05
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Hon bor i Flemingsberg, Huddinge kommun.

Särskilt Boende? Eller studentbostad?
Citera
2024-11-20, 19:13
Medlem
Alltsååååå Tintin o Gräddis!!! 😂😂
Match made in heaven ELLER kollision Titanic style!! 😂
Bara o slå sig ner med 🍿 o beskåda spektaklet!!
Citera
2024-11-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Steven King;s ; ”Lida”?

Någon som sett?
🤔

😂😂😂 Frågan är Vem som binder fast Vem?! Jag gissar på Gräddis som fastbundne!
Citera
2024-11-20, 19:35
Avslutad
Nu är man ju ansedd vuxen som 21-åring och just denna har ju för all del egen bostad men var är personens skyddsnät? Ts kommentarsfält är fulla med hejarop men jag undrar om det finns en enda person i närheten som är kritisk till det som händer?

Uppenbart att T är helt omdömeslös som med egen bipolär sjukdom (gissar jag på eftersom att personen skriver i en video att den tvångsinlagts pga manisk period) bestämmer sig för att bjuda hem en 50-årig med väldokumenterad missbrukshistorik??? Ett välkänt sjukdomstecken för bipolär sjukdom är ju just detta att brista i omdöme och att sätta sig själv i potentiellt farliga situationer.

Personen skriver också att den vill ha livesändning ihop med P och bara det är en sån enorm varningsflagga för hur det är fatt? Som att det är lite kul att ha bjudit in en hemlös alkoholmissbrukare med uppenbart behandlingsbehov till sitt hem? När det BARA är ett tecken på rå omdömeslöshet och oförmåga att ta vuxna beslut?

Var är Ts familj och vänner???
Citera
2024-11-20, 19:44
Medlem
Citat:
Nu är man ju ansedd vuxen som 21-åring och just denna har ju för all del egen bostad men var är personens skyddsnät? Ts kommentarsfält är fulla med hejarop men jag undrar om det finns en enda person i närheten som är kritisk till det som händer?

Uppenbart att T är helt omdömeslös som med egen bipolär sjukdom (gissar jag på eftersom att personen skriver i en video att den tvångsinlagts pga manisk period) bestämmer sig för att bjuda hem en 50-årig med väldokumenterad missbrukshistorik??? Ett välkänt sjukdomstecken för bipolär sjukdom är ju just detta att brista i omdöme och att sätta sig själv i potentiellt farliga situationer.

Personen skriver också att den vill ha livesändning ihop med P och bara det är en sån enorm varningsflagga för hur det är fatt? Som att det är lite kul att ha bjudit in en hemlös alkoholmissbrukare med uppenbart behandlingsbehov till sitt hem? När det BARA är ett tecken på rå omdömeslöshet och oförmåga att ta vuxna beslut?

Ett symtom på samtiden, det ska kablas ut på alla möjliga kanaler för att fiska wievs, klicks och likes. Som en sjukdom i sig..
Ska väl ändå bli intressant se hur de här två går ihop, onekligen speciella båda två. Börjar säkert bra..
Citera
2024-11-20, 19:46
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Återigen, Galenskap som fortsätter..

Pia, som ofta uttryckt sitt hat mot alla som inte är hetero, ska nu sova hos en Tintin, som är lesbisk och bor på boende?
Citera
2024-11-20, 19:50
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Återigen, Galenskap som fortsätter..

Pia, som ofta uttryckt sitt hat mot alla som inte är hetero, ska nu sova hos en Tintin, som är lesbisk och bor på boende?

Fantastiskt, det kan inte bli bättre - eller sämre... Helt jävla fantastiskt!
Citera
2024-11-20, 19:51
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Särskilt Boende? Eller studentbostad?

Student

https://www.tiktok.com/@graddrumpan2024/video/7439432072604716321
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera