2024-11-20, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Klart det är, förtalet är utpekandet av någon för andras missaktning.
Om det är sant eller inte spelar ingen roll, då det är utpekandet som är problemet, inte innehållet.
Dom vet det.

Men erkänner dom det så erkänner dom ju i samma slag att Jocke, Anjo och Rask Grovt förtalar, vilket är ett brott som har fängelse i straffskalan.

Rask är redan dömd för förtal och jag tror att han löper stor risk att få brösta maxstraffet 2 år i fängelse om han bedöms skyldig igen. Hans spik i kistan kan bli att han fortsatt gått på en tidigare målsägande, vilket ifall det anmäls förmodligen kan bli en avgörande faktor för dels om han döms och hur kännbart straffets påföljd blir vid en eventuell dom.

Till hen vill jag säga att jag hejar på hen och att hen ska skicka in en anmälan direkt. Det han gör mot dig och familjen är fruktansvärt. Jag ska personligen tacka satkärringen om YouTubes värsta hatkreatörer stoppas från att sprida mer hat.
Senast redigerad av Pallal 2024-11-20 kl. 04:45.
Citera
2024-11-20, 04:40
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Enligt Chrippa så har dom bott på dessa ställen.

Ja, du har rätt.
Ville mest bara påpeka att jag tkr de är tramsigt det han säger.

Var inte menat som kritik mot informationen ditt inlägg. Mer mot honom
Citera
2024-11-20, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så mycket text och så lite att säga. Det spelar ingen roll hur mycket du försöker att få allt att bli till förmån för din/er agenda. Det är tydligt åt vilket håll det ska dras och jag är inte enig med vare sig dig eller dina gruppmedlemmas (gruppen du själv skrivit om) framställan.

Sen är jag rätt säker på att Chrippa bara är en bricka i ditt/ert spel och han fattar inte det.
Har jag skrivit om en grupp till dig?

Hotar du mig?

Det är läskigt hur dina fantasier spårar. Jag och vi spelar nåt spel och Chrippa utnyttjas av oss. Osammanhängande.

Chrippa och Lilo är ämnet. On topic. Lilo twitchkarrär luktar rising streaming queen.

Top 16 på Twitch efter 6 streams.

Det är inte mer än rätt att gratulera Lilo och familjen Lundström och Berg till den enorma framgången i familjen.
Citera
2024-11-20, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har jag skrivit om en grupp till dig?

Hotar du mig?

Det är läskigt hur dina fantasier spårar. Jag och vi spelar nåt spel och Chrippa utnyttjas av oss. Osammanhängande.

Chrippa och Lilo är ämnet. On topic. Lilo twitchkarrär luktar rising streaming queen.

Top 16 på Twitch efter 6 streams.

Det är inte mer än rätt att gratulera Lilo och familjen Lundström och Berg till den enorma framgången i familjen.

Det är du som brukar stå för hoten under flera månaders tid. Du har hotat mig mer än en gång.

Du har skrivit öppet i tråden för några månader sedan att ni har en grupp med människor som har tröttnat på Jocke. Punkt.

Du är väldigt förändrad och det kanske har med minnesförlust att göra.

Toppen att livet leker för (var det inte mamma Nea innan som var en viktig punkt att tjata om) för dina kompisar Linnéa och Chrippa.
Ingen fara på taket.
Allt är bra.
Inga bråk.
Inga anmälningar inlämnade.
Inget problem med vare sig skatteverket, KF, skulder eller Eko.
Kärleken sprudlar och livet är lugnt och fint.
Hälsan på topp.
Nytt härligt långsiktigt boende.
Ingen stress över situationen.
Inga som försöker utnyttja dom för att komma åt Jocke.
Allt är bra. Härligt. Kanon.

Förresten så har jag haft med en att göra för många år sedan som såg hot överallt. Den var diagnostiserad med bla borderline. Jag känner verkligen igen beteendet. Men jag tror också att du vill att få det att se ut som att jag bryter regler för att jag är obekväm.

Oroa dig inte. Jag har tröttnat på ditt upprepande skit.
Citera
2024-11-20, 06:45
Medlem
Citat:
Ämnet är Sveriges mest förtalade par, inte Sveriges folkmängd.

Jag hävdar att Linnea och Chrippa är Sveriges mest grovt förtalade par. Förtal är typiskt vara engångshändelser med begränsad spridning, något helt annat än sektens drev. Drevet har nått över 10 miljoner visningar. Jockes story har räckvidd för att nå 1 miljon. Han har lagt upp om att Lillen kidnappats, att Chrippa är en brottsling som snart sitter inne, uthängningen på Jockes sociala medier som riktades som ett hot mot Mumsbulle för att hen försvarade Linnea här är grovt förtal och hen utpressades sen. Anjos videos hade 7 miljoner visningar för flera månader sedan. Rask har en sån kvantitet, minst 130 videos med förtal, att hans köpta följare och begränsade räckvidd inte hindrat honom från att också få 7 miljoner visningar på sin kanal.

Minst 200 videos med dussintals förtal har sekten kablat ut.

Angelica Tärnaby, Julia Puhakka, Simon Thunberg, Daniel Karlsson, Alexander Rask, Joakim Lundell, Anjo Björnlund, Skuldrådgivaren och ordningsvakten.

Sekten hävdar att Linnea och Chrippa är skyldiga till?

Eskalerande drogmissbruk utom kontroll, psykisk sjukdom och psykos, medlem i sekt, barnmisshandel, flera kidnappningar av barn, misshandel av sambo, penningtvätt, droginnehav, svarta pengar, skattebrott, misshandel mot Joakim, olaga hot mot Joakim, mordhot mot Anjos småbarn.

Grova förtal, väldigt många orkestrerade av sekten med en organiserad och omfattande spridning. Sekten har med varje enskildes följe skickat trafik till andra sektmedlemmar för att nå maximalt stor spridning.

Sekten äger hatkonton på instagram, tiktok, kick, twitch och youtubekanalerna sweinfluener och kalle planka som modereras av sekten.

Jag hävdar att Linnea och Chrippa är Sveriges mest grovt förtalade par.

Du hotas med uthängning.
Typiskt sektmedlemmar.

Dumma troll.

Dom stora tidningarna har inte ens skrivit om att polisen hämtade Dvärgen och Linne där för 1 månad sen cirka .

Om det hade hänt Jocke och Jonna hade varenda tidning rapporterat .

Varför reser inte Dvärgen och Linnea längre ?.?.??

😀
Citera
2024-11-20, 08:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har Chrippa misshandlat Linnea?
Har Linnea misshandlat Chrippa?
Har Linnea misshandlat lilla C?
Är Linnea med i en sekt?
Utövar Linnea "svart magi" på Chrippa?
Har Linnea alla diagnoser som påståtts?
Har Chrippa hotat Jocke?

Ja.
Ja.
Ja.
Ja. Chrippa temple.
Försöker nog iaf.
Ja. Plus några till.
Skiter björnar i skogen?
Citera
2024-11-20, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad har bekräftats?
Har Chrippa misshandlat Linnea?
Har Linnea misshandlat Chrippa?
Har Linnea misshandlat lilla C?
Är Linnea med i en sekt?
Utövar Linnea "svart magi" på Chrippa?
Har Linnea alla diagnoser som påståtts?
Har Chrippa hotat Jocke?

Vad av detta, eller vad överhuvudtaget har bekräftats?

Allt det där har bekräftats ja.
Citera
2024-11-20, 09:09
Medlem
Får Chrippa vara med när Linnea Streamar Twitch? Har för mig att han inte får det då han är Bannad från just Twitch.
Citera
2024-11-20, 09:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Får Chrippa vara med när Linnea Streamar Twitch? Har för mig att han inte får det då han är Bannad från just Twitch.

Korrekt och hon har fått en varning för det. Därav bytte Linnea plats på datorn.
Citera
2024-11-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Korrekt och hon har fått en varning för det. Därav bytte Linnea plats på datorn.

Han både syntes o hördes i gårdagens stream.
Citera
2024-11-20, 10:30
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Han både syntes o hördes i gårdagens stream.

Då uppmanar jag alla att anmäla.

Här är en klockren beskrivning av den fantastiska Banal:

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Citat:
Nej, det rör sig om tre tydliga överträdelser av TOS.

- Han gör sig skyldig till "Ban Evation" och "Account Ban Evation"".
- Hon gör sig skyldig till "Aiding Ban Evation".

Om nån håller med och om det fortsätter, så rapporterar ni överträdelserna i några få steg:
1) Klicka på de tre punkterna i höger nedre hörn när han förekommer med röst eller i bild i streamen
2) Välj "Report Live stream"
3) Välj "Search"
4) Välj aktuell förseelse - de tre översta i listan
5) Skriv att det gäller kontot "realchrippa" i boxen och skicka in.
https://pixeldrain.com/l/9vvWnSLE#item=3
Citera
2024-11-20, 10:33
Medlem
Citat:
Upprör det dig?

Ska denna flicka tvingas bort från sin pojkvän för att du inte vill att hon ska leva med Chrippa?

Linnea har valt att inte lyssna på Jockes påtryckningar att lämna Chrippa. Acceptera att flickan är myndig

Du kan inte läxa upp andra för att inte respektera Linnea som myndig när du själv förminskar henne med en benämning som 'flicka'.

Så L har personligen uttryckt till dig att hon inte vill lyssna på dessa "påtryckningar" som du kallar det?
Senast redigerad av VilaVila 2024-11-20 kl. 11:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in