2024-11-19, 19:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Intressant. Jag kikade även på mrkoll på samma bolag. 20k i skulder och ytterligare 4-5 mål. En sån fantastiskt duktig entreprenör han är den gode Rask. Och han pratar om att hyra kontor i videon ikväll! Vilken drömmare Rask är..
Om jag förstod det hela rätt så kommer han inte in med alla obetalda avgifter och skatter innan januari så kommer företaget likvideras, Alf är nog allt annat än stolt.

Ironin att han själv sitter och säger åt Chrippa att göra rätt för sig 🤣

Hur ska han plocka ut lön utan bolag? Kommer Ludde att låna ut sitt bolag till bedragaren? Han ska köpa hus med frugan, tvivlar på att han vill blanda sig in i Carl-Fredriks skumraskaffäre.

Bra att han behandlar alla nya framstjärtar som skit, snart har han fuckat upp allt igen för 18onde gången.

Är videon sevärd? Varit mkt lolcow på slutet
Citera
2024-11-19, 20:02
Medlem
GreenBatterys avatar
Baron af Stolskott har alltså snart raderat alla spår av farfar Alf.
Fantastiskt värdelös varelse!

Dags för Prefab att komma in med Damokles svärd och göra slut på den oförstående fattige byfånen från Trosa.

EDIT: fantastiskt kul med elen! ”Jag vet inte!”
Ok! Fortsätt betala överpris då! Du är ju helt värdelös på allt så varför skulle du kunna ta tag i och lösa det problemet?
Hahahahahahahaha
Senast redigerad av GreenBattery 2024-11-19 kl. 20:11.
Citera
2024-11-19, 20:21
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
han vill livnära sig på att vara en känd "influencer" så kan han inte göra det.

prioritering av att sitta hemma och filma sig själv hela dagarna för att han tycker att han ska jobba med det

Det är som att jag skuller vilja bli hjärnkirurg och vägra inse att det inte går.
Citera
2024-11-19, 20:23
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är videon sevärd? Varit mkt lolcow på slutet

Sett 7 minuter.

Hittills:

Vanliga lögner om att folk messar om Chrippa på Instagram.
Vanliga lögner om att hans kanal skulle gå lika bra även utan Chrippa (upprepning).
Vanlig bitterhet över att Chrippa verkar ha fått ett samarbete med någon.

Ska glo vidare. Ska bli spännande med delen om elen och boendet
Citera
2024-11-19, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det finns en lösning för familjen Rask. Bägge 2 tar ett heltidsjobb, då kan dom tom köpa ett eget hus/bostad. Varför gör dom inte det? Varför Varför Varför..

Nu är detta absolut inget försvar för Den Vedervärdiga Skithögen men ärligt talat, vad fasen tror ni egentligen det finns för jobb därute som en person(jag vägrar skriva man) i Rasks ålder, med Rasks utseende och Rasks CV kan "ta"?
Det enda som finns för honom är diverse värdelösa arbetsförmedlings kurser som inte kommer att leda nånstans, han kan för tusan inte "ta ett heltidsjobb" även om han så ville.

Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Han har en revisor som försöker reda ut röran.

En sån jobbar knappast ideellt, vad ska han betala det med för pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Jag måste bara fråga, vad fan är det här för tomte? Såg något klipp nu som någon postat där han ska laga mat. Han ska göra tacos med tortilla (med betoning på l:et i ordet). Till det ska han, hör och häpna, steka färsen. Oh, fan. Sedan ska han krydda allt med jalapeno där han verkligen betonar varje varje bokstav i ordet med ett snabbt L. Sedan tillsätter han hot chipotlepaste och Den sjukt stora gourmeten ska dessutom ha i köpt guckamole (ja, han säger guckamole) och pulverostsås.
Han ska dessutom trycka tre tortillas (återigen torillas med betoning på l:et). Inte undra på att han är krallig as hell.

Gillar du matlagning måste du bara se klippet där han bjuder frugan på vitlöksmarinerad fläskfile med extra vitlök och vitlöksaioli.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-11-19 kl. 21:14.
Citera
2024-11-19, 21:17
Medlem
abvs avatar
"Jag brukar inte vara den som gnäller" -CFAR 2024
Citera
2024-11-19, 21:22
Medlem
Hade inte Anjo och Boy offrat att agera borgenärer åt Rask? Nu helt plötsligt har han ingen som kan tänka sig att stå som borgenär.. märkligt.
Citera
2024-11-19, 21:27
Medlem
Uslingen fortsätter att prata skit om sin hyresvärd i vanlig ordning.. tror aldrig att han blir offrad en lägenhet inom trobo igen ärligt talat.
Citera
2024-11-19, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Hade inte Anjo och Boy offrat att agera borgenärer åt Rask? Nu helt plötsligt har han ingen som kan tänka sig att stå som borgenär.. märkligt.

Citat:
Uslingen fortsätter att prata skit om sin hyresvärd i vanlig ordning.. tror aldrig att han blir offrad en lägenhet inom trobo igen ärligt talat.

"Offrad en lägenhet"? Är det nåt efterblivet försök att försvenska "offered" eller? Du vet kanske inte att offrat och offrad redan är svenska ord med en helt annan innebörd?

Med det sagt har jag verkligen inget emot om Rask skulle bli offrad till sommargudarna för riktigt mkt sol 2025.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-11-19 kl. 21:39.
Citera
2024-11-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
"Offrad en lägenhet"? Är det nåt efterblivet försök att försvenska "offered" eller? Du vet kanske inte att offrat och offrad redan är svenska ord med en helt annan innebörd?

Med det sagt har jag verkligen inget emot om nån skulle Rask skulle bli offrad till sommargudarna för riktigt mkt sol 2025.

Ganska vanlig slang där jag kommer ifrån, svårt att se hur det är relevant här dock.
Citera
2024-11-19, 21:34
Medlem
https://old.bitchute.com/video/18QKeaHdN7X9/

Man vet att det är brist på content när Carl-Fredrik börjar intervjua sin tioårige son i en video.
Citera
2024-11-19, 21:38
Avslutad
Citat:
Ganska vanlig slang där jag kommer ifrån, svårt att se hur det är relevant här dock.

Ok ta och flytta då tycker jag, börjar man prata och skriva som ett CP pga omgivningen är det dags att byta miljö. Ett råd i all välmening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in