2024-11-19, 14:15
Medlem
Skum kille Stephane, får känsla att han har en funktionsnedsättning autism,
Citera
2024-11-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Men tänk om det som tjejerna skrev var sant och att de som fick frågorna inte ville att sanningen skulle komma fram?

Vi vet t ex att Fanny hade valt Rasmus, kanske hade hon även ngt ihop med ngn i produktion? Kanske hade Fanny skrytit om att de "nästan hade sex"? Kanske upplevde ngn E som ofta sur?

De som skrev "elakheter" (sanningar) ville inte stiga fram, men inte ville "offren" heller stå för sina handlingar? Alla verkar vilja ta på sig offerrollen i stället för att ta ansvar för sina handlingar.
Fanns är falsk och bara ute efter att ha kul samt öka kändisskapet...
Citera
2024-11-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffyburger
Kvinnor, män och ickebinära. JAG HAR KOMMIT PÅ DET!
Grabben är retarderad. Inget fel med det. Men kanske inte en önskvärd kvalitet i bachelor. Fyfan vad vidrig person. Stackars alla som någonsin sökte hit för denna person. Blä.
Jag håller med dig han är lågbegåvad och har säkert någon funktionsnedsättning
Citera
2024-11-19, 14:58
Medlem
Amanda.... Skenhelig och falsk
Citera
2024-11-19, 15:01
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Amanda är en skenhelig och manipulativ liten nippertippa, fy fan.
Tycker hon ser barnslig ut och beter sig som en jättebebis.
Citera
2024-11-19, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Tycker hon ser barnslig ut och beter sig som en jättebebis.

Tycker hon är otroligt snygg men ger lite mean girl vibes. Ska vara den ”lilla söta tjejen” men är egentligen den mest elaka i klassen.
Citera
2024-11-19, 17:49
Avslutad
Äntligen åker hon ut jävla mobbare.
Citera
2024-11-19, 18:15
Medlem
Ny på att skriva här men har läst era svar i ett par veckor nu.

Först och främst - spoilade precis någon ovanför att Amanda åker ut?
Jag hoppas verkligen hon åkte ut självmant och att hon inte blev hemskickad om det är så. Stackars tjej. Ni tycker att hon är känslokall och skriver många illa saker om henne men jag har alltid tyckt att hon verkar vara så ödmjuk och kärleksfull. Att hon skrev de frågorna till Fanny var lite osmakligt och hon kunde väl ha tagit upp de sakerna med henne innan middagskvällen. Men självklart kan det bli så när man kämpar för samma kille.
Att se Amandas beteende under den kvällen ger inte er rätten att säga att hon är falsk, elak, manipulativ etc. Fy på er som skriver illa om andra på det viset och dessutom anonyma! Hon läser säkert denna tråden och blir ledsen över att läsa era påståenden om henne.

Hon och Nathalie är hur som helst två solklara favoriter som verkligen förtjänar äkta kärlek - något som de inte kan hitta i detta programmet hos Stephane och Rasmus. Jag blir otroligt besviken på deras val av bachelors. Jag hade så gärna velat se Amanda vara med i Bachelorette. Vill bara beskydda henne från Stephane och gärna se att hon lämnar honom så snart som möjligt (har inte sett morgondagens avsnitt).
Citera
2024-11-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Äntligen åker hon ut jävla mobbare.

Vem?
Citera
2024-11-19, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Vem?

Citera
2024-11-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Det är väl inte hon som är mobbaren
Citera
2024-11-19, 19:33
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Han stavar inte sitt namn Stephan eller Stefan, det korrekta sättet att skriva hans namn är: Smygbögen
Smygbögen med sopsäcksfrisyr...

Riktigt taskigt gjort mot Emely, kunde ju väntat till roscermonin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in