2024-11-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Ja. Tror du Linnea får kontrollera pengarna? Han kommer ta de direkt och bestämma. Som med Julias inkomster. Han är vidrig. Har de pengar blir de självständiga och kan dra ju. Hemskt.

Undrar om han låter Linnea ha ett eget bankkort...? Julias kort hos Nordea lade han ju rent fysiskt tagit ifrån henne och hade i sin plånbok:
https://pixeldrain.com/u/DKtgLVin (s 9 och s 10)
Citera
2024-11-18, 16:33
Medlem
Han flyttar hela tiden. Han är ju den sista som ska uttala sig om att Julia inte har en fast adress. Tror han flyttat fler gånger än henne nu.
Tomas borde kanske också tänka på det!
Citera
2024-11-18, 16:34
Avslutad
Citat:
Grannarna var bara så jävla trötta på honom så helt rätt. Grannarna hade nog gårdsfest efter att Thomas kom med släp och de slängde över allt det viktiga och drog fortare än vinden från vinden. Nu kan grannarna sova äntligen!

Nja det var väl inte riktigt så det gick till va? Vem var det som ringde polisen och drog en vals om droger och skit i lägenheten?
Att dom sen inte hittade något skulle tystas ner. Du är ju så djävla trött på dom så då undrar jag varför håller du då denna tråd vid liv? Om du och dina "bröder" slutade svara varandra med samma rant hela tiden så är det ju klappat och klart, tråden dör. Chrippa för svinner från både Flashback som Youtube, är det inte det ni vill? Eller är det för att ni själva skall bestämma när och hur det skall gå till.
Citera
2024-11-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ja. Tror du Linnea får kontrollera pengarna? Han kommer ta de direkt och bestämma. Som med Julias inkomster. Han är vidrig. Har de pengar blir de självständiga och kan dra ju. Hemskt.

Me tanke på vad hon uppgav där i vintras så verkar det vara han som styr ekonomin.
Det finns även ett klipp med någon live som jag reagerade på där han blir irriterad, när hennes inkomst kommer på tal.

Hoppas hon har bra nätverk runt sig.
Citera
2024-11-18, 16:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
har vi belägg på de här? att de flyttat?

Jag har bevis på det men tänker inte avslöja min källa mer än till pålitliga användare. Vi får väl se vad tiden utvisar.
Citera
2024-11-18, 16:43
Avslutad
Citat:
Jag har bevis på det men tänker inte avslöja min källa mer än till pålitliga användare. Vi får väl se vad tiden utvisar.

Okej, jag bor nämligen som jag berättat tidigare i närheten och inte sett något flyttlass..
Citera
2024-11-18, 16:43
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Undrar om han låter Linnea ha ett eget bankkort...? Julias kort hos Nordea lade han ju rent fysiskt tagit ifrån henne och hade i sin plånbok:
https://pixeldrain.com/u/DKtgLVin (s 9 och s 10)

Nog samma här. Hon får inte in några pengar och de hon rör sig med håller ju han i.
Citera
2024-11-18, 16:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Han flyttar hela tiden. Han är ju den sista som ska uttala sig om att Julia inte har en fast adress. Tror han flyttat fler gånger än henne nu.
Tomas borde kanske också tänka på det!

7 boenden 2024. Helt otroligt.

Stockholm
Lindövägen
Dubai
Linköping hotell
Jönköping
Vinden
Nya
Citera
2024-11-18, 16:48
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nja det var väl inte riktigt så det gick till va? Vem var det som ringde polisen och drog en vals om droger och skit i lägenheten?
Att dom sen inte hittade något skulle tystas ner. Du är ju så djävla trött på dom så då undrar jag varför håller du då denna tråd vid liv? Om du och dina "bröder" slutade svara varandra med samma rant hela tiden så är det ju klappat och klart, tråden dör. Chrippa för svinner från både Flashback som Youtube, är det inte det ni vill? Eller är det för att ni själva skall bestämma när och hur det skall gå till.

Vad fan yrar du om? När har jag sagt att jag ville se han försvinna från Flashback och YT?
Citera
2024-11-18, 16:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Okej, jag bor nämligen som jag berättat tidigare i närheten och inte sett något flyttlass..

Kan du gå och knacka på och se om han är där?
Citera
2024-11-18, 16:52
Avslutad
Citat:
Kan du gå och knacka på och se om han är där?

HAHA nä VERKLIGEN INTE.. jag ska inte avslöja mitt riktiga jag för honom.. då är jag på RIKTIGT körd
Citera
2024-11-18, 16:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
HAHA nä VERKLIGEN INTE.. jag ska inte avslöja mitt riktiga jag för honom.. då är jag på RIKTIGT körd

Det förstår jag. Skicka en polare 😇
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in