2024-11-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag vet inte vem hon är men blev väldigt förvånad när jag såg att han inte var singel, iofs finns det ju folk till allt.
Hon måste ju ha varit inne på såna där grejer också antar jag för det känns ju väldigt udda att stå ut med en människa som lever i ett annat universum och predikar om det dag ut och dag in, det hade iaf jag aldrig orkat.
Nåja, detta hade kunnat bli ett wake up call men han är ju redan supervaken så det kommer nog inte göra någon skillnad.

Nu är de återförenade och jag är orolig över henne.
2024-11-17, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
LexToba1

Vad tusan, dom kacklar ju bara på sandapa-språk.

Men NU är Alice live!
2024-11-17, 20:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Nu vet du inte om det bara handlar om sömnbrist. Det vet inte jag heller. Skillnaden mellan oss är att du direkt tror på mammans berättelse medans jag vill se mer innan jag tycker något.
Hon sköter om tvillingar själv utan en pappa. Bara det får mig att tro på henne. Det är jobbigt att sköta om tvillingar med kolik även om man är två föräldrar och och verkar vara helt ensam utan något nätverk som kan stötta och avlasta. Har bekanta som har tvillingar och det var mycket tufft när de var så små som hennes barn är. Det är ren terror och inte minst för en mamma som måste amma samtidigt.

Citat:
Jag inser betydligt mer än du på många plan, mina vänner förstår t.ex. vilket dåligt omdöme du har. Det gör jag med.
Dåligt omdöme? På vilket sätt har jag dåligt omdöme? Är det någon som har dåligt omdöme så är det väl socialtjänsten som sätter in helt galna insatser som förstör mer än de hjälper för svindyra kostnader för samhället.

De har inte kunskaper om barn från sin utbildning, men får ändå ha sista ordet. Alla beslut om placeringar av barn borde fattas av vård och psykologikunnig personal. Socionomer ska hållas långt ifrån barnen, då de förstör livet för så många barn.

Och dina vänner i denna tråd som tycker socialtjänsten ska omhänderta ännu fler barn och ge till homosexuella och gud vet allt. Pedofiler? Ibland börjar man ju undra vad syftet är med denna fascination för andras barn och att få lägga vantarna på dem.
2024-11-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vad tusan, dom kacklar ju bara på sandapa-språk.

Men NU är Alice live!
Ja , hitills arabiska men S brukar vanligtvis även köra på svenska så kanske senare , A har än så länge kommit med något som inte är känt
2024-11-17, 23:27
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu är de återförenade och jag är orolig över henne.
Synd. Vi får hoppas att det inte går riktigt illa.
2024-11-17, 23:46
Medlem
Man älskar ju att Fia hetsar folk i sin live förut idag att komma och
”demonstrera utanför Nobel den 6 dec”!!! ALLA skulle komma dit då och skrika om sina kidnappade barn!! För Dåååå skulle det finnas politiker där som minsann skulle höra dom!

Känns som upplagt för en precis lika lyckad demonstration som vanligt! 😂😂😂😂
2024-11-18, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Man älskar ju att Fia hetsar folk i sin live förut idag att komma och
”demonstrera utanför Nobel den 6 dec”!!! ALLA skulle komma dit då och skrika om sina kidnappade barn!! För Dåååå skulle det finnas politiker där som minsann skulle höra dom!

Känns som upplagt för en precis lika lyckad demonstration som vanligt! 😂😂😂😂
De har väl stått en bit i från där finklädda gäster dyker upp till Nobelmiddagen tidigare år , ingen ägnade dem en blick när de stod och gapade i decembermörkret och kylan
2024-11-18, 12:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Nu pratar hon med en sjuksköterska på en psykavdelning och frågar vad de kan göra när man är utsatt av våld från soc.
Sköterskan säger att man ska kontakta vc och få remiss till psyk men F säger att vc sagt att de inte kan hjälpa henne med det.
2024-11-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nu pratar hon med en sjuksköterska på en psykavdelning och frågar vad de kan göra när man är utsatt av våld från soc.
Sköterskan säger att man ska kontakta vc och få remiss till psyk men F säger att vc sagt att de inte kan hjälpa henne med det.
Och nu har hon en som påstår att hon är sjuksköterska på psyk som tycker att hon ska gå till psykakuten för då har hon rätt att prata med en läkare och då kan hon få hjälp mot soc , en sjuksköterska tycker alltså att F ska ta upp tid så att en som är sjuk får vänta för att F vill ha hjälp mot soc.
Personen hon pratar med har varit hos N flera gånger och ställt till det .
2024-11-18, 13:33
Avslutad
Lejon tar en promenad "för att bli lite frisk i hjärnan". Nu ska hon hem "och läsa hela LVU-boken av Offe Sviiden för att avslojja djevlerna".
Naturligtvis hann hon även med ett samtal till polisen för att "anmele pedofilerna som tjoffat mitt barn" och dillade för den stackars poliskvinnan om "snååppen och sperrman".

Groundhogs day som vanligt i Mora.

Nu ska vi se vad tok-Jessica har för sig i dag!
2024-11-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De har väl stått en bit i från där finklädda gäster dyker upp till Nobelmiddagen tidigare år , ingen ägnade dem en blick när de stod och gapade i decembermörkret och kylan

Säkert! Men det underlättar ju en del om man åtminstone väljer rätt datum! 😂
2024-11-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Säkert! Men det underlättar ju en del om man åtminstone väljer rätt datum! 😂
Datumet kollade jag inte , hade bara minne av att de stod i mörker, kyla och regn en bit ifrån och skrek om kidnappade barn .
Har aviserats om demo utanför IVO också i början på december med Diab och co

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in