Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Nu vet du inte om det bara handlar om sömnbrist. Det vet inte jag heller. Skillnaden mellan oss är att du direkt tror på mammans berättelse medans jag vill se mer innan jag tycker något.
Hon sköter om tvillingar själv utan en pappa. Bara det får mig att tro på henne. Det är jobbigt att sköta om tvillingar med kolik även om man är två föräldrar och och verkar vara helt ensam utan något nätverk som kan stötta och avlasta. Har bekanta som har tvillingar och det var mycket tufft när de var så små som hennes barn är. Det är ren terror och inte minst för en mamma som måste amma samtidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Jag inser betydligt mer än du på många plan, mina vänner förstår t.ex. vilket dåligt omdöme du har. Det gör jag med.
Dåligt omdöme? På vilket sätt har jag dåligt omdöme? Är det någon som har dåligt omdöme så är det väl socialtjänsten som sätter in helt galna insatser som förstör mer än de hjälper för svindyra kostnader för samhället.
De har inte kunskaper om barn från sin utbildning, men får ändå ha sista ordet. Alla beslut om placeringar av barn borde fattas av vård och psykologikunnig personal. Socionomer ska hållas långt ifrån barnen, då de förstör livet för så många barn.
Och dina vänner i denna tråd som tycker socialtjänsten ska omhänderta ännu fler barn och ge till homosexuella och gud vet allt. Pedofiler? Ibland börjar man ju undra vad syftet är med denna fascination för andras barn och att få lägga vantarna på dem.