2024-11-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det blir väldigt tokigt när man uppmanar folk som inte är involverade att anmäla. Det blir en falsk anmälan, vilket kan göra att soc missar riktiga anmälningar.
Har man på riktigt en oro att ett barn far illa så ska man absolut anmäla. Men då ska man göra det för att man själv ser något som gör en orolig. Inte för att någon säger "anmäl till soc, vi behöver rädda detta barn"

Jag är glad att soc äntligen tagit tag i situationen och tvingar Julia och Chrippa att sköta sig runt lilla C.

Ha ha ha ja herregud..

Det fanns alltså massor på nätet kring barnen som gjorde att folk kunde anmäla vad de sett med sina egna ögon. Tänker du aldrig innan du skriver?
Citera
2024-11-17, 21:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Varför tog han bort hela sin Yt? Eller var det Linnea som varit i farten igen?
Citera
2024-11-17, 21:58
Medlem
R33GTRs avatar
ALLA kräftans videos på tuben borta, försvunnit nydligen?
Citera
2024-11-17, 21:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha ha ja herregud..

Det fanns alltså massor på nätet kring barnen som gjorde att folk kunde anmäla vad de sett med sina egna ögon. Tänker du aldrig innan du skriver?
Du missar poängen, som vanligt.
Citera
2024-11-17, 22:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Detta står på Chrippas youtube
"Youtube gör comeback, när ordningen är återställd tills dess så jobbar jag enbart med min streaming.
Tack <3"
Citera
2024-11-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och Julia fick skulden, alla fall av micro, att ha skrivit en anmälan till soc. helt nyligen. Vad var det handlar om? Var inte det något som handlade om något bara Lola och Chrippen kan känna till?

Jag vet. Det jobbades hårt för att lägga skulden på Julia kring det. Jag känner mig väldigt säker på att det var Chrippa eller Linnéa eller Chrippa/Linnéa.
Citera
2024-11-17, 22:07
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR

Han sitter på stream och säger att det är han som tagit bort alla videos pga att denna tråden ska försvinna, Tråden är bara uppe sålänge hans kanal finns uppe sa han.
Citera
2024-11-17, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Han sitter på stream och säger att det är han som tagit bort alla videos pga att denna tråden ska försvinna, Tråden är bara uppe sålänge hans kanal finns uppe sa han.
Det förklarar varför han gjort sin instagram privat också.
Citera
2024-11-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och han gjorde ju de pga dom uppgifter han har fått till sig tidigare om vad som pågick i hemmet, sen kanske det blev lite tokigt men man kan också förstå att han var grymt orolig för C.

Men när man granskar denna tråd ordentligt innan december så kan man se ett mönster från en viss användare som sår små frön och mycket av det eller egentligen allt har hänt idag.

Ja det var Chrippas ord som gjorde att Jocke anmälde så ingen skugga på honom för att han tog flickans parti. Tvärtom.

Ja här hittas det information och nu först blir det intressant för alla som vill veta vad som händer istället för detta förbaskade tjatande om Jocke.
Citera
2024-11-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du missar poängen, som vanligt.

Du skrev om folk som skulle anmäla utan att veta något. Jag påtalade för dig att det fanns mycket på nätet att reagera på och som man kunde anmäla utifrån. Förstår du nu?

Kan någon annan förklara det för Dopy så den förstår?
Citera
2024-11-17, 22:16
Medlem
Citat:

Så att den här tråden på Flashback ska försvinna? Vad menar han med det? Nu fattar jag inte alls, hur tänker han där???
Citera
2024-11-17, 22:25
Medlem
Citat:

Börjar det brännas för paret nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in