2024-11-15, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Ja nu har vi chansen att göra rätt!
Helt klart ska vi satsa mer på Ukraina för att trycka tillbaka den ryska viljan att återupprätta ett nytt storryssland med ambitioner från medeltiden.
Obegripligt att det finns svenskar som stöder Putins tsarambitioner? Det handlar nog mer om blattar som hatar väst och befinner sig här av oklara orsaker. Skicka hem dessa 5-kollonare

Tuffing militären du får gärna betala själv så fall och dina kompisar eller kan du som är som hårding åka ner och kämpa kriget själv.

Så kan vi ändra som inte är beredd att offra våra pengar stanna hemma och låta ha våra pengar ifred.
Tycker du inte att det är vore det mest rättvisa

Och Nej jag är inte någon blatte utan jag är en vanlig skåning som är jävligt trött på att skicka pengar till Ukraina.
Men jag är ännu mer trött på korkade dumma j**** svenskar som du själv är som inte fattar eller är det för ung för att ha något arbete och betala skatt överhuvudtaget själv.
Citera
2024-11-15, 20:18
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
1000 Ryska orcher dör ju var dag, och inte tala om alla utrustning.

Bättre valuta för pengarna går inte att få så givetvis ska vi fortsätta med detta
Ja siffrorna sista dagarna ligger väl på ca 1500?
Hoppas på såna siffror eller mer framöver.
Det vore bra om man kunde visa upp lite nordkoreaner döda och levande...
Citera
2024-11-15, 20:26
Medlem
tomatlarss avatar
Att betala för att Ryssland blir svagare utan att riskera manskap är en bra investering för nato vars primära syfte är att motstå Ryssland.
Citera
2024-11-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
De vet att det kommer att komma förändringar nu i och med trump.

Handlar enbart om intresseföreningar som önsketänker.

Donald, som kanske inte ens är den som skall ta beslut kommer att få sin vilja ändå. Han kan nämligen plocka hem amerikaner från länderna som röstar nej. Där har han beslutsrätt.

Tja, finns väldigt få i Europa i helheten, säg 30k i tyskland? och kanske 100K totalt i europa?
Citera
2024-11-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
De vet att det kommer att komma förändringar nu i och med trump.

Handlar enbart om intresseföreningar som önsketänker.

Donald, som kanske inte ens är den som skall ta beslut kommer att få sin vilja ändå. Han kan nämligen plocka hem amerikaner från länderna som röstar nej. Där har han beslutsrätt.

Tja, finns väldigt få i Europa i helheten, säg 30k i tyskland? och kanske 100K totalt i europa? Deras vapenlager är destu viktigare, men det är inget någon pratar om eller hur?
Citera
2024-11-15, 22:17
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Tja, finns väldigt få i Europa i helheten, säg 30k i tyskland? och kanske 100K totalt i europa? Deras vapenlager är destu viktigare, men det är inget någon pratar om eller hur?
Det vet jag inget om. Jag vet däremot att donald kan plocka hem soldater. Han gjorde så sist för att få alla att ställa upp på 2% målet.

Poängen med mitt inlägg är att allt som DT säger sig fixa är kanske inte ens hans bord. Men bara därför kan man inte avfärda honom. Han har andra påtryckningsmedel.

Men vi får se hur det går.
Citera
2024-11-15, 22:31
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://samnytt.se/nato-toppen-mer-pengar-till-ukraina-mindre-pengar-till-annat

[b]

Alla ska bidra, är det så? Hur tänker visa individer? Hur tänker fb folket?

Hur folket på FB tänker:

Pro-Ryss:
Vi ska ge upp och erkänna oss underlägsna. Bergsfolket i Uralbergerna + nord-asien muslimerna samt gulingarna är bättre än oss. I alla fall är dom inte HBQT fanatiker.

Vanligt folk:
Vi får ändå ingen pension. Så vad är problemet?
Citera
2024-11-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Därför att vita européer folkmördas av asiater och orientaler.

Frågor på det?

Vilka asiater dödar vita européer ?
Citera
2024-11-16, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Tuffing militären du får gärna betala själv så fall och dina kompisar eller kan du som är som hårding åka ner och kämpa kriget själv.
Så kan vi ändra som inte är beredd att offra våra pengar stanna hemma och låta ha våra pengar ifred.
Tycker du inte att det är vore det mest rättvisa
Och Nej jag är inte någon blatte utan jag är en vanlig skåning som är jävligt trött på att skicka pengar till Ukraina.
Men jag är ännu mer trött på korkade dumma j**** svenskar som du själv är som inte fattar eller är det för ung för att ha något arbete och betala skatt överhuvudtaget själv.

Har hela tiden haft uppfattningen, det kommer leda till splittring och sönderfall av EU och Väst, att försöka inlemma länder som Ukraina och Turkiet, vilka inte tillhör den Västliga kultursfären.
Var tidigare försiktigt positiv till EU, men är idag den skarpaste kritikern.
Sent allt jävla dösnack om att Ryssland skulle hota Sverige, detta är bara totalt nonsens.
Kan direkt säga, enligt rysk uppfattning skulle ett land som Sverige aldrig platsa i ett Storryssland, då vi är totalt förstörda av den Västliga skitkulturen, med bögeri, feminism, klimathysteri, USA-påverkan, blattekramande, antikristen religion och liknande skit!

Undrar förresten hur det går med NATO, när USA snart lämnar sin ledande roll?
Trump vill nog vara kvar i NATO för att gynna USAs vapenexport, men med kanske bara en tredjedel av nuvarande satsning?
Senast redigerad av Hultabultan 2024-11-16 kl. 00:32.
Citera
2024-11-16, 06:08
Bannlyst
Med den här ledningen i EU-länderna där personer som Victor Orban och Robert Fico hör till en minoritet och människor som Ursula Van Der Leyen, Manuel Macron och Keir Starmer och Ulf Kristersson finns i drivor, kan miljardrullningen fortsätta. Det enda positiva med det är fortsatta beställningar till vapenindustrin till glädje för aktieägarna. Det enda som idioterna på Flashbacks Ukrainaforum kan få ut av det här är: fortsatt död och förstörelse och en dålig ekonomisk framtid för Europa inklusive Sverige. Klyftorna mellan rika och medelklassen kommer att fortsätta att växa. När man gärna satsar pengarna på det här destruktiva så förstår jag att man ljuger för sig själv och håller fast vid efterkonstruktioner om Rysslands ondska och annat trams. Men ändra på det någon gång! Hellre förr än senare. För er egen skull.
Citera
2024-11-16, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vilka asiater dödar vita européer ?
Ja, vad fan tror du? Jävla mongo.
Citera
2024-11-16, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Med den här ledningen i EU-länderna där personer som Victor Orban och Robert Fico hör till en minoritet och människor som Ursula Van Der Leyen, Manuel Macron och Keir Starmer och Ulf Kristersson finns i drivor, kan miljardrullningen fortsätta. Det enda positiva med det är fortsatta beställningar till vapenindustrin till glädje för aktieägarna. Det enda som idioterna på Flashbacks Ukrainaforum kan få ut av det här är: fortsatt död och förstörelse och en dålig ekonomisk framtid för Europa inklusive Sverige. Klyftorna mellan rika och medelklassen kommer att fortsätta att växa. När man gärna satsar pengarna på det här destruktiva så förstår jag att man ljuger för sig själv och håller fast vid efterkonstruktioner om Rysslands ondska och annat trams. Men ändra på det någon gång! Hellre förr än senare. För er egen skull.
Efterkonstruktion? Ryzzland är, har alltid varit ondska.

Död åt Ryzzhelvetet! Ryzzhelvetet ska kollapsa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in