Citat:
Ursprungligen postat av
Bevisatsmartast
Tuffing militären du får gärna betala själv så fall och dina kompisar eller kan du som är som hårding åka ner och kämpa kriget själv.
Så kan vi ändra som inte är beredd att offra våra pengar stanna hemma och låta ha våra pengar ifred.
Tycker du inte att det är vore det mest rättvisa
Och Nej jag är inte någon blatte utan jag är en vanlig skåning som är jävligt trött på att skicka pengar till Ukraina.
Men jag är ännu mer trött på korkade dumma j**** svenskar som du själv är som inte fattar eller är det för ung för att ha något arbete och betala skatt överhuvudtaget själv.
Har hela tiden haft uppfattningen, det kommer leda till splittring och sönderfall av EU och Väst, att försöka inlemma länder som Ukraina och Turkiet, vilka inte tillhör den Västliga kultursfären.
Var tidigare försiktigt positiv till EU, men är idag den skarpaste kritikern.
Sent allt jävla dösnack om att Ryssland skulle hota Sverige, detta är bara totalt nonsens.
Kan direkt säga, enligt rysk uppfattning skulle ett land som Sverige aldrig platsa i ett Storryssland, då vi är totalt förstörda av den Västliga skitkulturen, med bögeri, feminism, klimathysteri, USA-påverkan, blattekramande, antikristen religion och liknande skit!
Undrar förresten hur det går med NATO, när USA snart lämnar sin ledande roll?
Trump vill nog vara kvar i NATO för att gynna USAs vapenexport, men med kanske bara en tredjedel av nuvarande satsning?