Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej gud vad svårt, skulle aldrig få för mig att undersöka hur en vänster-feminist tänker, gud vad svårt. Ja inte tänker de skapa en underbar värld inte.
Det är faktiskt det enda jag tänker på om dagarna - hur ska jag kunna skapa en underbar värld? Häromdagen tänkte jag faktiskt på att dela ut en liten kattunge till alla människor i hela världen. Tänk så glada de svältande barnen i Sudan hade blivit om de fick varsin kattunge och så underbar världen genast hade blivit.
Eller så skapades islam av en pedofil vid namn Mohammed för att ena de arabiska folken och lägga jättestora landområden under sig och bli den mäktigaste pedofilen av dem alla.
Nja att kvinnor protesterar mot en gammal gubbe med anhang som är ultrakonservativa kommer att stärka väst.
Då får du verka för att Sverige med flera skickar soldater till Israel för just nu är det bara israelerna som slåss mot pedofilerna och våldtäktsmännen.
Jo det är skillnader kvinnor måste se ,även fast västmän kan vara rätt dåliga ,så finns det män som är 1000 gånger värre för kvinnor. I Irak vill de att 9-åriga flickor ska gifta sig i en ny lag. I Afghanistan finns det en video på när en 50-årig man köper en flicka omkring 9 år som sin fru. Ingen kvinna bör vilja ha det som en möjlighet för framtiden.
Kvinnor måste alltså vara smarta och välja det minst dåliga ibland.
Sedan har kvinnor mycket makt att påverka män.
Det finns en regel att ju mer ett par gillar varandra desto mer lika tänker de.
Alltså även motsatsen ,desto mindre kvinnor och män gillar varandra desto mer olika tänker vi.
Så det är ingen bra ide med 4B ,inte ens för kvinnor.
Skulle t.ex alla män och kvinnor vara separerade från varandra ,skulle det leda till att kvinnor och män skulle ogilla varandra och ha olika åsikter. Det är det de eftersträvar i Islam ,kvinnor och män åtskilda ,kvinnor ska vara underordnad utan något värde.