Ja, lyckas han hålla humör och nerver så tror jag att han har en stor chans. SVT ska tydligen visa matchen nu helt plötstligt, men kommer titta på World Table Tennis youtube kanalen då den har chatt
Att ta set mot världstvåan får väl ses som godkänt iaf. Det blev 40 poäng totalt för Anton i finalen. Han fick inte tillräckligt bra utdelning i egen serve.
Inte f*n är man väl chanslös om man tar set, som SVT skriver?
Riktigt kul iaf att Sverige är en nation att räkna med igen i bordtennis. Ett tag var jag rädd för att vi skulle gå samma väg till mötes som svensk tennis (frid över dess minne).
Inte f*n är man väl chanslös om man tar set, som SVT skriver?
Riktigt kul iaf att Sverige är en nation att räkna med igen i bordtennis. Ett tag var jag rädd för att vi skulle gå samma väg till mötes som svensk tennis (frid över dess minne).
Även Mattias Falck tog faktiskt set mot samma kines men fick tyvärr möta honom i första omgången
Imponerande av Anton att spela så bra en hel turnering. I finalen bet inte servarna, beror det på att Shidong är så pass bra? Här har den kinesiska pingismaskinen matat ut en helt komplett produkt som dessutom adderar en imponerande känsla och intuition till reportoaren.
Få se hur länge han pallar med dom kinesiska coachernas auktoritära stil dock. Tippar att han är förbrukad om 5 år.