2024-11-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Det handlar om PENGAR..... Bara om PENGAR.
Tror du Sara hade haft ett sådant engagemang om hon inte hade tjänat på det??

För att tillägga det är också ett beroende....
Citera
2024-11-12, 17:14
Medlem
Citat:
Det handlar om PENGAR..... Bara om PENGAR.
Tror du Sara hade haft ett sådant engagemang om hon inte hade tjänat på det??

Sannolikt inte. Om du backar i tråden har jag gjort en sammanställning på deras ekonomiska förehavanden med IK.
Den bygger helt och hållet på vad Sara själv har lagt ut på nätet , så det är inget jag hittat på. Fakturor till IK.
Citera
2024-11-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Sannolikt inte. Om du backar i tråden har jag gjort en sammanställning på deras ekonomiska förehavanden med IK.
Den bygger helt och hållet på vad Sara själv har lagt ut på nätet , så det är inget jag hittat på. Fakturor till IK.

Ok då är jag inte med på vad dur pratar om tyvärr... Flåt om jag är trögfattad
Citera
2024-11-12, 17:17
Medlem
Har iallafall skrivit till Aschberg och bett honom ta upp det här problemet med barn till gäddor som mobbas..... Detta står ju Dumpen bakom. Att de blir mobbade!!
Citera
2024-11-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ok då är jag inte med på vad dur pratar om tyvärr... Flåt om jag är trögfattad
Du ser väl att jag svarade på ditt inlägg om att det hela bara handlar om pengar.
Citera
2024-11-12, 17:22
Medlem
Hoppas alla swishande mammor ger sitt tillåtande att barn mobbas genom deras swich utan att ifrågasätta.... Var finns kärleken till barn då?? Eller är gäddorna barn mindre värda för valet deras förälder gjort... Bara en fråga. Hoppas Aschberg eller någon annan journalist tar upp de glömda barnen.
Senast redigerad av Andsved 2024-11-12 kl. 17:26.
Citera
2024-11-12, 17:24
Medlem
Citat:
Du ser väl att jag svarade på ditt inlägg om att det hela bara handlar om pengar.

Då är jag med! Att MAMMOT fortsätter swisha Dumpen när gäddor as barn råkar illa ut fattar jag inte .Eller är gäddorna barn fritt vilt som ska mobbas för vad deras föräldrar gjort???
Citera
2024-11-12, 17:25
Medlem
Citat:

FAST i fråga om uthängda gäddors barn tycker jag att Dumpen skulle tagit mer ansvar vilket de säger att de gör men det gör dem inte.

Sara påstår att Dumpen erbjuder samtalsterapi till gäddans anhöriga vilket låter fantastiskt men det måste ju handla om minst 2000 pers nu med 500+ uthängningar som är i stort behov av terapi varav flera är barn och baaaarn är något Sara rapar 30 ggr/min, extrem fixering där.

Sara har liksom aldrig behövt svara på frågan hur detta ska gå till praktiskt med psykologhjälp till 2000 pers, och fakturan skickas vart? Dessutom fylls det på hela jävla tiden.

Sara tror att det räcker med en hotline kopplad till hennes mobil nattetid men det gör det inte.

Naturligtvis fantastiskt det Dumpen sparkat igång men det finns en baksida också och varje gång den kommer på tal så får Sara något i blicken och blir aggressiv.
Jag tror hon har jävligt höga tankar om sig själv den där damen.
Citera
2024-11-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara påstår att Dumpen erbjuder samtalsterapi till gäddans anhöriga vilket låter fantastiskt men det måste ju handla om minst 2000 pers nu med 500+ uthängningar som är i stort behov av terapi varav flera är barn och baaaarn är något Sara rapar 30 ggr/min, extrem fixering där.

Sara har liksom aldrig behövt svara på frågan hur detta ska gå till praktiskt med psykologhjälp till 2000 pers, och fakturan skickas vart? Dessutom fylls det på hela jävla tiden.

Sara tror att det räcker med en hotline kopplad till hennes mobil nattetid men det gör det inte.

Naturligtvis fantastiskt det Dumpen sparkat igång men det finns en baksida också och varje gång den kommer på tal så får Sara något i blicken och blir aggressiv.

Detta handlar om att försvara sin inkomst... Som när hon blev intervjuad och sanningen kröp på..... Ojj då var hon döende och var tvungen att börja lipa för att slippa förklara..... Stackars Sara
Senast redigerad av Andsved 2024-11-12 kl. 17:32.
Citera
2024-11-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Har ingen förstått det då ljuger hon... Och folk sväljer det med ull och hår
...... Inte ett ord om uthängda barn......
Citera
2024-11-12, 17:35
Medlem
Citat:
Då är jag med! Att MAMMOT fortsätter swisha Dumpen när gäddor as barn råkar illa ut fattar jag inte .Eller är gäddorna barn fritt vilt som ska mobbas för vad deras föräldrar gjort???

Alla gäddornas närstående och barn är fritt vilt för sektmedlemmarna, med motiveringen att allt är gäddans fel. Sensmoral, barnen får skylla sig själva för att de har en sådan pappa . Snygga typer!!
Citera
2024-11-12, 17:37
Medlem
Citat:
Alla gäddornas närstående och barn är fritt vilt för sektmedlemmarna, med motiveringen att allt är gäddans fel. Sensmoral, barnen får skylla sig själva för att de har en sådan pappa . Snygga typer!!

Det är för jävligt!!! Men såklart Sara får ju inte betalt för att skydda dessa barn. Detta är att likna vid ett sexuellt övergrepp men det blundar Sara för...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in