Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Det är frågan, den ständiga frågan om vad som är sant eller inte när det gäller de två.
Jag vill ju tro på människor men i detta fallet kan man ju inte tro på båda i varje fall.
Jag har börjat ifrågasätta allt de säger och tänker att detta endast är för uppmärksamhet.
Jag ifrågasätter starkt det Cluee berättade om misshandeln av Linnéa när han med darrande röst ringde till Jockes svarare. Det är något som inte stämmer där. Och då är jag ändå av den åsikten att man ska tro på kvinnor som säger att de har blivit misshandlade.
Hon skrev ett meddelande och lade ut att hon ville hitta sitt mjuka igen men fortsätter ändå direkt efter att vara otroligt arrogant och faktiskt verkar leva i någon slags fantasivärld och beter sig som en svensk hollywoodfru.
Händelsen där Cluee säger sig ha både hört och sett är intressant.
Var det inte i samma veva som de "låtsades" göra slut, för att sedan dyka upp tillsammans i Dubai, dit de "flydde"? I ett klipp säger de att de aldrig gjorde slut och L hade tydligen ett jobb där som Kräftan sabbade enligt Goldie, men enligt Kräftan var det okända som ringde Ls arbetsgivare.
Det är något som inte stämmer med hela händelsen, för Cluee har berättat två eller tre olika versioner av händelserna. Och bara det att Lisen skulle ringa polisen är märkligt. Det går utmärkt att ringa polisen i Spanien och prata engelska, något Cluee borde ha kunnat göra, eftersom det var han som både pratade med henne och såg en video där hon påstods vara blåslagen över hela kroppen.
Fler olika versioner av händelsen och oförmåga att ringa polisen, för att det istället skulle lämnas över till Lisen som befann sig i ett helt annat land? Jocke är den första personen L kontaktar, och sedan Cluee?
Jag fick bland annat det här i dm från en viss användare gällande hela denna cirkus, någon månad efter att händelsen skulle ha inträffat. Enligt vissa ska det vara en mycket trovärdig användare, vilket gör informationen både intressant och högst relevant.
Citat:
Förtalsoffren skrattar just nu åt hur grabbarna för bort sig. Åtalspunkterna blir bara fler och fler och det är inte första gången som lurat förtalarna i fällan att använda falskt material. Hihi