2024-11-10, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Alltid när det tystnar gör C o L något.

Ja dom är riktigt duktiga, känns som dom fått en hel del folk att viga sina liv åt dem.

Jag känner att jag börjat följa dom lite väl mycket sedan gryningsräden, men förstår ännu inte riktigt den där hängivelsen som många andra uppenbarligen har.

För helt ärligt, ni sitter ju och chattar om riktiga små detaljer om vem som sa vad i något meddelande för 10 år sedan, medans grupper av YouTubers samlas och gör stor produktioner med ämnet c & l. Det tillverkas filmer på löpande band med analyser från allt mellan ett sms eller en gammal live eller en AI chatt tjänst.

Slutar nog med att sekten belånar sig och köper oracel server för att få den slutgiltiga datan på allt som hänt.

Som sagt jag är likadan och följer tydligen detta nu, men drar än så länge slutasen att c & l eldar på minst och att det aldrig är riktigt tyst från övriga.
Citera
2024-11-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men släpp det. Det är väl inte hela världen att Linneas twich tagit namnet Lilo. Man skulle tro att Jocke hade äganderätt till namnet. Linnea har haft smeknamnet längre tid än vad Lundell ens känt till hennes existens, så det blir fullt naturligt att hon väljer det istället för Linnea eller Nea

Vad händer här?
Du är den som drog igång pikandet att namnet Lilo är kopplat till L och att Jocke stalkar L.
Vill du ta tillbaka det nu?
Citera
2024-11-10, 11:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Om du nu är så nära henne som du verkar uppge dig vara så kan du väl skaffa något bevis på det?
Linnea och Chrippa har ju kunnat lägga ut så mycket annat (bortsett från sanningen visserligen) så då kan du väl höra om du kan få någon print på att Jocke skriver 24/7 till henne?
Och eftersom det är du och micro som påstår att hon kallats Lilo tidigare och micro helt misslyckats i att leverera någonting trots att h*n ständigt kräver bevis av andra så kan väl du visa dig bättre?

Att Linnea tog upp Lilo nu förstår ju vem som helst, till och med "de med iq 15" varför.. hennes sätt är ju sjukligt på riktigt.
Jag har inte "misslyckats" med att leverera någonting. Jag har gjort klart att jag inte tänker länka - ni skitsprättare vantolkar och förstör allt som kommer i er väg - och jag bjuder inte på det materialet.
Lilo har hon varit med sedan minst 2015.

Sen vad ni tror om det är helt egalt för mig. Jag vet att det är så.
Citera
2024-11-10, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad händer här?
Du är den som drog igång pikandet att namnet Lilo är kopplat till L och att Jocke stalkar L.
Vill du ta tillbaka det nu?

Jag tar inte tillbaka något, men namnvalet verkar störa fler än en (1)
Citera
2024-11-10, 11:52
Avstängd
Citat:
Men släpp det. Det är väl inte hela världen att Linneas twich tagit namnet Lilo. Man skulle tro att Jocke hade äganderätt till namnet. Linnea har haft smeknamnet längre tid än vad Lundell ens känt till hennes existens, så det blir fullt naturligt att hon väljer det istället för Linnea eller Nea

Förstår du inte att det inte är namnet som det gäller utan anledningen.
Det fattar du nog också.
Citera
2024-11-10, 11:54
Medlem
Citat:

Det är inte hela världen, men det drar ju ett löjes skimmer över hennes twich. Men man kanske kan anta att hon egentligen startade twitchen för att hon och Chrippa inte blir med barn medan J&J väntar sitt tredje barn???
Citera
2024-11-10, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Sara433 och Mumsbulle började med mamma Nea. Sedan kom det märkligt upp på Youtube kort efter.

Då stämde det att dessa två började med mamma Nea. Jag undrar varför? Vad var deras vinst i det? Så dumt eftersom mamma heter Julia.
Citera
2024-11-10, 12:02
Avstängd
Citat:
Jag tar inte tillbaka något, men namnvalet verkar störa fler än en (1)

Det finns en risk för Linnéa att de kanske byter namn på deras barn.
Samhörigheten försvinner då.

Jag hade gjort det i varje fall.
Citera
2024-11-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Man kan ju undra vilken den personliga agendan är i att försöka förgöra en ung kvinna.

Du får fråga Chrippa. Han gör det bäst.
Citera
2024-11-10, 12:08
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Förstår du inte att det inte är namnet som det gäller utan anledningen.
Det fattar du nog också.

Precis. Hur tänker Linnea?

Hon tar upp att hon haft ett smeknamn som Lilo. Det har absolut noll och ingenting med att göra vad andra väljer att döpa sina barn till. Hon hade kunnat ha det som förstanamn utan att andra ska behöva ta hänsyn till det när de får egna barn.

Är hon 8 år i skallen?
Citera
2024-11-10, 12:10
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Det spelar stor roll om smeknamnet inte är gammalt vilket det nog inte är. Inga bevis är pesenterade så jag med många väljer nog att se det som en provokation av Linnea och Chrippa.
Citera
2024-11-10, 12:14
Medlem
Pinto87s avatar
Hur går OnlyFans? Eller får han inte upp anabola kuken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in