2024-11-09, 22:08
Medlem
Ni måste se Hectors livesändning nu i efterhand. Jag blir så förbannad! Jag är glad att Hector haft och får sånt fint stöd.

Men produktionen svek honom rejält. De lurade honom med att de verkligen hittat rätt man till honom. Det är ju ren lögn, första casting intervjun hade gett en inblick i Magnus personlighet, tillräckligt för att se att han skulle vara en total missmatch till Hector.

Hector berättar att alla övningarna visades inte, den första övningen var att de skulle titta på varandra. Och det vill inte Magnus så han gick därifrån och lämnade Hector. Magnus kom tillbaka för den övning vi fick se, sen var det tredje övning då de skulle massera ryggen på den andre, då ställde Elisabeth upp som partner till Hector.

Samtalet efteråt i stugan där Magnus kräver/förväntar sig att Hector ska visa förståelse för hur jobbigt det är för Magnus att han inte känner någon attraktion ledde till att Hector rusade ut ur stugan och in i skogen, med kameramännen efter sig. Han var så arg och upprörd.
Hector hade ingenstans att ta vägen, så han sökte tillflykt hos Elsa och Adam som han ju inte kände alls då. Men paret tog emot honom med öppna armar och sa att han självklart fick sova hos dem. Elsa tyckte att det var synd att hon inte hade vin, bara te i stugan. Hector var så rörd över hur fina de var, så han började gråta i livesändningen när han återberättade det här.

Det är fruktansvärt upprörande att höra hur han blev behandlad. Att ett för honom okänd par tar hand om honom den natten. Här ska ju produktionen kliva in och se till att han får en egen säng och proffsstöd när de faktiskt ser hur illa behandlad han blir. Men icke! Detta är GVFÖ med ett gäng sk "experter" som återigen sviker en deltagare grovt.
Citera
2024-11-09, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Varför? Du vet inte vem Amanda är.

Jo på den tiden tittade mina kompisar på Idol, jag såg inte själv så mycket och tyckte att hon var en ointressant posör. Har aldrig varit intresserad av Idol-artister.
Alla kopplar inte samma människor som du, sunshine.
Citera
2024-11-09, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ni måste se Hectors livesändning nu i efterhand. Jag blir så förbannad! Jag är glad att Hector haft och får sånt fint stöd.

Men produktionen svek honom rejält. De lurade honom med att de verkligen hittat rätt man till honom. Det är ju ren lögn, första casting intervjun hade gett en inblick i Magnus personlighet, tillräckligt för att se att han skulle vara en total missmatch till Hector.

Hector berättar att alla övningarna visades inte, den första övningen var att de skulle titta på varandra. Och det vill inte Magnus så han gick därifrån och lämnade Hector. Magnus kom tillbaka för den övning vi fick se, sen var det tredje övning då de skulle massera ryggen på den andre, då ställde Elisabeth upp som partner till Hector.

Samtalet efteråt i stugan där Magnus kräver/förväntar sig att Hector ska visa förståelse för hur jobbigt det är för Magnus att han inte känner någon attraktion ledde till att Hector rusade ut ur stugan och in i skogen, med kameramännen efter sig. Han var så arg och upprörd.
Hector hade ingenstans att ta vägen, så han sökte tillflykt hos Elsa och Adam som han ju inte kände alls då. Men paret tog emot honom med öppna armar och sa att han självklart fick sova hos dem. Elsa tyckte att det var synd att hon inte hade vin, bara te i stugan. Hector var så rörd över hur fina de var, så han började gråta i livesändningen när han återberättade det här.

Det är fruktansvärt upprörande att höra hur han blev behandlad. Att ett för honom okänd par tar hand om honom den natten. Här ska ju produktionen kliva in och se till att han får en egen säng och proffsstöd när de faktiskt ser hur illa behandlad han blir. Men icke! Detta är GVFÖ med ett gäng sk "experter" som återigen sviker en deltagare grovt.

Ja och det sjuka är att det här att Magnus vägrade titta på Hector kom efter att Hector bjudit honom på middag och berättat att han tyvärr inte var attraherad av honom, men att Magnus ändå sa att han ville fortsätta. Helt psycho.
Citera
2024-11-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ja och det sjuka är att det här att Magnus vägrade titta på Hector kom efter att Hector bjudit honom på middag och berättat att han tyvärr inte var attraherad av honom, men att Magnus ändå sa att han ville fortsätta. Helt psycho.

Ja där satte Magnus diagnos på sig själv!
Kränk aldrig en narcissist....
Citera
2024-11-09, 22:33
Medlem
Citat:
Om man ändå ska gå på GVFÖs kriterier för att matcha homosexuella (räcker att båda tänder på samma kön), är han Glenn Hyséns son singel?
Samma sak i norska versionen. Mogen herre matchades med gosse. Gossen var betuttad men herren förkrossad.
Har det varit någon svart man med i svenska versionen?
Citera
2024-11-09, 22:45
Medlem
Citat:
Jo på den tiden tittade mina kompisar på Idol, jag såg inte själv så mycket och tyckte att hon var en ointressant posör. Har aldrig varit intresserad av Idol-artister.
Alla kopplar inte samma människor som du, sunshine.

Duhar levt under en sten. Sjukt att du tycker dig ha insikter. Egentligen är du enkel.
Citera
2024-11-09, 23:19
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:

Snälla nån, man blir ju riktigt rörd över att höra detta, riktigt fint av E+A!! Ska man behöva gilla Elsa nu 🤣
Och så ledsen och arg för att Hector behövde gå igenom detta. Kasst av produktionen och vidrigt av dem på retreatet att den kvinnliga retreatledaren lät Magnus massera henne för att slippa ta på Hector. Vad fan?? De borde bett honom lämna istället.
Senast redigerad av Spider-Girl 2024-11-09 kl. 23:25.
Citera
2024-11-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Vad har det för betydelse? Jag skulle inte ens kunna bli mitt sämsta jag efter 2 veckor för att jag blir frustrerad på en människa jag inte förstår, än mindre fått känslor för.
Sluta hata på Magnus. Så farlig är han inte, folk i denna tråden överdriver något så in i helve#e
Elsa har också fått ta emot alldeles för mkt hat tidigare.
Citera
2024-11-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Sluta hata på Magnus. Så farlig är han inte, folk i denna tråden överdriver något så in i helve#e
Elsa har också fått ta emot alldeles för mkt hat tidigare.

Du får gå in i facebooktråden också och tillrättavisa hela gänget där. För de är starkt kritiska också till Magnus och Elsa.
https://www.facebook.com/groups/419472108420146
Citera
2024-11-10, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Man kanske inte säger nr 2. Men jag har sagt ibland typ "Kom, nu vill jag ligga" och liknande och det har varit uppskattat i vissa situationer. Ofta säger man ju inte så mycket men överlag gillar kvinnor när mannen för.
"Får jag knulla dig" låter lite vekt alltså men kan funka om man inte hade blivit avtänd av sig själv bara. Fråga om lov inför varje steg hade aldrig funkat enligt min erfarenhet.

Elsa avslutade senaste programmet med att "nu får han steppa upp lite och ligga med mig". Hade varit enklare för henne att ta initiativ egentligen, men hon vill nog att mannen för. "Får jag..." hade aldrig funkat på Elsa.

Jag har även tänkt att detta skulle kunna vara ett problem mellan niklas och ninni. Om han är tam och lyhörd för enbart hennes behov i sängen varje gång skulle hon nog bli uttråkad till slut. Jag tror att han behöver föra och helt enkelt förlusta sig lite på henne någon gång ibland. Nu vet jag absolut ingenting om deras sexliv, vad de gillar och hur de är utan det är bara en spekulation.

Kvinnor tappar lätt respekten i alla fall.

Jag får känslan av att Elsa är en typiskt svennetjej som knullat runt med diverse bad boys och vant sig vid att vara passiv och att killen tar allt initiativ, så när hon hamnar med någon som Adam, som verkar rätt normal (och på sätt och vis lika svennig, fast i manligt format) så blir hon bara inte tänd av det. Skulle inte förvåna mig om hon är en sådan tjej man kan spotta i ansiktet och kalla för hora medan man knullar henne, och hon går igång som fan på det. Kan givetvis ha fel, men jag har träffat sådana tjejer, och hon ger mig samma sorts vibbar.
Citera
2024-11-10, 00:50
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Fast produktionen lär ju inte ha svikit latino med avsikt. De kan ju omöjligt veta innan att skägget inte skulle tända på honom. Att den första castingen avslöjade att det skulle innebära missmatch, vem säger detta? Produktionen kan ju heller garantera att två personer kommer bli kära i varandra.
Citera
2024-11-10, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heybundy
Hector om du läser detta, jag hoppas verkligen du hittat dig en go snubbe som inte har några issues. Du förtjänar det bästa!

Magnus.. vilken tönt du är
Bara för att du fått nobben av alla som du dejtat tidigare så behövde det väl inte gå så pass långt att du sökte till detta program enbart för att hämnas på en oskyldig människa? Hoppas det känns lite bättre nu för dig. Du framstår bara som en pajas, tyvärr grabben

Måste hålla med här. Magnus gav honom skit för att han inte haft något tidigare förhållande, men det märks så jävla tydligt att Hector är tio gånger mer emotionellt mogen än Magnus, som jag misstänker har åtminstone en lättare diagnos av autism. Ingen lätt kille att ha att göra med, och han uttrycker sig precis så trubbigt och osmidigt som är karaktäristiskt för autister.

Hector verkar vara en bra och enkel partner att ha att göra med, och det finns tveklöst bättre homosexuella där ute som han hade kunnat matchas med. "Experterna" tabbade sig verkligen här. De tabbade sig förvisso med Adam och Elsa också, då Elsa är en tjej som behöver en fast hand, och inte det här veliga, svenniga "men vad tycker du om att jag gör såhär?".

Är inget fan av Nicklas och Ninni som personer, men respekt ändå - de verkar passa oerhört bra tillsammans. Kul för dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in