2024-11-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Det är din åsikt men ingen sanning. Som allt du skriver.

En annan sanning är ju faktiskt att kräftan fortfarande trackar Jocke, fast han säger att han låter myndigheter sköta allt, han ljuger ju bara för att försöka se bra ut.
Pågår så mycket som vissa inte vill förstå.
Citera
2024-11-05, 08:36
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
En annan sanning är ju faktiskt att kräftan fortfarande trackar Jocke, fast han säger att han låter myndigheter sköta allt, han ljuger ju bara för att försöka se bra ut.
Pågår så mycket som vissa inte vill förstå.

Ja massa bakom kulisserna har jag fått intrycket av och lite bekräftat. Christofer är så vidrig.
Citera
2024-11-05, 14:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast de är ju inte sant.
Från första början agerade Jocke på de som kräftan berätta för Jocke & Jonna.
Alla reagerade på kräftans egens ord att Linnea hade kastat flickan i golvet, spelar ingen roll om han kommer sen och säger han ljög.
Att flickan nu fick komma till mamma beror ju dels på att eko, polis gör ett tillslag och det beror också på kräftan själv inte någon annan.
När det nu kommer fram att han har hotat andra barn så kan jag tänka mig att myndigheter ifrågasätter hans föräldraskap.
Även Linnea har ju anmält kräftan till soc vilket soc vet om.
Från första början handlade drevet mot Linnea om att "fria Chrippa" - inte om barnets säkerhet.
Sen vändes drevet mot Chrippa för att han valde att vara med Linnea.
Citera
2024-11-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Från första början handlade drevet mot Linnea om att "fria Chrippa" - inte om barnets säkerhet.
Sen vändes drevet mot Chrippa för att han valde att vara med Linnea.

Att chrippa är i denna situation nu beror endast på han själv och dom beslut han har tagit och sen har han valt en tjej som går bakom ryggen på honom för att komma dit hon vill är en annan sak.
Alla andra barn chrippa hotar och säger nedvärderande saker till, tycker du att de är okej? är det okej att mordhota barn?
Det är ju motsatsen till hur Jocke är som faktiskt försöker hjälpa ett barn.
Citera
2024-11-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Två dagar Christofer hur tycker du de gick ?
Jobbigt när ingen bryr säg längre eller hur
Men lugn de kommer mer.
// Blomqvist

Det gick inte så bra igår va? Stämmer det att han blev skjutsad av polisen hem till pappa?
Jag antar att chrippa kanske fått ta del av saker som Linnea har sagt och gjort som rörde till det hela och det blev lite bråk.

Skönt för Jocke när han åker in så han slipper höra av sig till honom och vara dryg.
Eller så börjar han inse vilket misstag han har gjort och vill ha tillbaka Jocke i sitt liv.
Citera
2024-11-08, 18:12
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Det gick inte så bra igår va? Stämmer det att han blev skjutsad av polisen hem till pappa?
Jag antar att chrippa kanske fått ta del av saker som Linnea har sagt och gjort som rörde till det hela och det blev lite bråk.

Skönt för Jocke när han åker in så han slipper höra av sig till honom och vara dryg.
Eller så börjar han inse vilket misstag han har gjort och vill ha tillbaka Jocke i sitt liv.

Vi står bakom Joakim i detta
Jag är jämn årig med Annika det är dags att hon berättar
Citera
2024-11-08, 18:14
Medlem
Citat:

Ja de är vi nog många som tycker.
Citera
2024-11-08, 18:21
Medlem
Citat:

En 35 åring som blir skjutsad hem till sin pappa av polisen?
Vad hände där på loftet egentligen?
Citera
2024-11-08, 18:22
Medlem
Citat:

Är det här något som kommer komma fram i dokumentären?
Citera
2024-11-08, 18:33
Medlem
Citat:

Hon kommer inte att säga något som kan visa att hon gjort något fel. Det baserar jag på alla år som har gått utan att hon ens försöker förklara för hon kan uppenbarligen inte se något fel hon har begått.
Citera
2024-11-08, 18:34
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Är det här något som kommer komma fram i dokumentären?

Vet faktiskt inte mer än att de har kommit förfrågan gan
Om Amanda medverkar vet jag inte .
Citera
2024-11-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
En 35 åring som blir skjutsad hem till sin pappa av polisen?
Vad hände där på loftet egentligen?

Kräftan behöver sin pappa i allt.
Och nu försöker väl pappa medla mellan C & L antagligen dom som var ute och käkade tidigare idag.
Jag är ganska säker på att kräftan fick en del info igår som gjorde honom upprörd på Linnea.

Jocke har gjort rätt som försökt skyddat flickan från denna skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in