2007-11-09, 08:52
Bannlyst
Hejsan!

Är lite osäker på var jag ska placera den här tråden, men tänkte att det måste finnas bra med kunnigt folk här så det får bli här. Moderator får gärna flytta tråden om det känns befogat.

Jag har en reseryggsäck av modell dyr, men nu har spännet som man knäpper vid magen gått sönder. Är därför i behov av ett nytt. Någon som har en aning om var man kan köpa dylika prylar. Vill helst inte köpa världens billigaste ryggsäck på Classes för ett skräpigt spänne.

Tack på förhand.
Citera
2007-11-09, 10:19
Moderator
vfs avatar
Naturligtvis får du vända dig till tillverkaren av din ryggsäck.
Exempelvis Haglöfs har reservdelar till det mesta av sina prylar.

Vad heter tillverkaren?
Citera
2007-11-10, 12:25
Medlem
Annars kan en duktig skomakare laga din säck, de brukar kunna få tag i originaldelar och är dessutom duktiga på att sy fast dem.
En dragkedja på min Fjällräven Råstu lagades snyggt av en skomakare i Göteborg på bekostnad av Fjällrävens garanti.
Citera
2007-11-10, 12:56
Bannlyst
Jag lyckades få tag på tillverkaren, och de har lovat att skicka ett nytt spänne till mig. Ni kan låsa eller ta bort tråden om ni känner för det. Tack!
Citera
2007-11-18, 08:45
Awaiting Email Confirmation
stinapinas avatar
Alla större frliftsbutiker har annars spännen

Citat:
Ursprungligen postat av mungojerrie
Hejsan!

Är lite osäker på var jag ska placera den här tråden, men tänkte att det måste finnas bra med kunnigt folk här så det får bli här. Moderator får gärna flytta tråden om det känns befogat.

Jag har en reseryggsäck av modell dyr, men nu har spännet som man knäpper vid magen gått sönder. Är därför i behov av ett nytt. Någon som har en aning om var man kan köpa dylika prylar. Vill helst inte köpa världens billigaste ryggsäck på Classes för ett skräpigt spänne.

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in