Klarsynt är väl det sista jag skulle vilja kalla det.
1. funkar inte alls
Håller helt med
2. -
En lång en ---------
3. Lycka till säger jag bara. De kommer att fixa 1-2 miljoner max
4. USA har skänkt vapen överallt så det är bara en bluff. Ny akonflikter kommer att uppstå eller menar han att FN inte ska få stå i vägen med soldater?
När han satt senast så avslutade han ju bara konflikter och som första president på typ 50 år som inte startade/blev inblandad i en ny så fingers crossed
5. Testning finns ju redan i Israel
Ja jo men han menar nog US va... (inrikespolitik)
6. Ganska typiskt fascister att eskalera den typen av konflikter.
Jag skulle helt klart ha sett insatt militär mot tex "påskdemostrationerna"
7. Killen är snurrig. Har han inga argument mot woke ska han inte bry sig.
Kan ju tänkas att han tycker som en själv, det finns Män och Kvinnor. Inte "Besides male and female, there are 72 other genders"
8. Lärare som strippar i bikini eller gör heiltecken. Typisk psykopater att hålla på med de här visionerna.
Vill ju hellre se en Lärare som förespråkar Folkhemmet än familjer med 2 mammor eller 2 pappor...!
9. -
Japp, bygg fler kärnkraftverk!
10. Bara det inte innehåller hans psykopatgener.
Tycker faktiskt det var/är snyggt av han att erbjuda detta till personer som har svårt att få barn! Onödigt svammel där från dig!
11. Tecken på att USA aldrig kommer att bli en civilisation och att Trump inte förstår att han måste ta tag i problemen redan från start. Detta är ju för att han inte förstår politikens roll.
Slavhandel av barn = nackskott!
12. Så skjuter snattarna tillbaka....och så eskalerar allt våld precis så som Trump egentligen vill då han är en Vilda-Västern-kille.
ja jo men skjuter dom tillbaka så är det ju inte snatteri längre. Men visst, håller med! Den kanske borde skrotas. Prygla dom borde dock funka
13. Haha. Lycka till.
14. ? Typisk kuf-förslag....Ska vi anfalla Ryssland och kanske Israel då?
för det första så skulle vi inte gått med men gällande Trump så vill han ju att US skall lämna NATO! och det borde vi också göra!
15. Kan ju vara bra. Det bekämpar ju från grunden. Det är inte direkt en ny ide...
Håller helt med men inte all gör det då det egentligen betyder att CIA får utöva sina grejjer på ett annats land territorium men men bra ide!
16. Han får slanta upp. Inget är gratis....
Slanta upp!? Blir ju ohyggligt mycket billigare, precis som vi skall göra. Ha flyktingförläggningar utanför gränserna som tex Danmark!
17. Här tar han upp ännu ett misslyckande. Konstigt att han inte ger sig.
Ger upp? Biden fick ju 4 är. Så nu tillbaka till verkligheten, håller helt med!
18. Åsiktregistrering. Typiskt fascistförslag men å andra sidan har det ju funnits i USA i alla tider.
Ok, skum denna. Måste ju brytas ned i Turist och jobb visum kontra uppehållstillstånd.
19. -
Oj ingen kommentar!? Stor grej denna ju! Många och verkligen många försöker ju tima sin födsel med semester i USA då barnet autmatiskt blir US medborgare! Jag har själv en kompis som föddes på ett flyg mellan Sverige och LA och blev US medborgare då han föddes "in US airspace"
20. Benådning funkar inte. Det syntes ju tydligt att de hade onda avsikter när de kom med tillhyggen redan innan
21. Alla vet att detta brukar bli mycket sämre. Trump försöker leva på amerikaners dumhet och kunskapsluckor så jag är inte förvånad.
Skulle ju inte fungera i Sverige men i US där varje stat har sina regler så är det nog rätt beslut. Håller dock inte med om det men beslutet är/var nog rätt!
22. -
Ja för fan, se "Dr RFSU" i Svensk TV som tycker att det är ok för en 9 åring att anse sig själv som pojke/flicka är ju för jävligt! Boys has a Penis and Girls has a Vagina, punkt slut! Ok, förlåt, det finns trots allt hemafroditer men där slutar det!
23. Visst
24. Detta kommer att bita honom ganska ordentligt i röven.