2024-11-06, 19:38
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
504 målade ju in sig i ett hörn där alla hans anhöriga kunde se att han ljög för kung och fosterland under konfrontationen, då kan man inte stånga sig blodig sen att man är oskyldig.
Jag förstår inte varför gäddor ska stanna kvar inför kamera och försöka argumentera för sin sak, dom kommer aldrig vinna.
Har också tänkt på det, vad tror dom kommer hända? skulle Dumpen säga "Oj, vi måste ha tagit fel. Tack för din förklaring, hejdå!"?

Det är lite surrealistiskt att kolla på gäddor och några dagar efter är dom döda. Hade man blivit konfronterad är det bara att gå därifrån och sedan vänta på att det blåser över. Sedan söka hjälp och börja om på ny kula någonstans.
Citera
2024-11-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Ofta när jag läser chattloggarna får jag känslan av att det egentligen inte handlar om pedofiler, utan snarare om extremt ensamma män som av naturliga skäl är helt avskurna från meningsfull kontakt med det kvinnliga könet. Inte ens om man chattar med en kvinna på en sexkontaktsida inleder man med att prata om sex. För att lyckas ska man överhuvudtaget inte ta upp eller ens anspela på sex innan kvinnan gör det, och inte ens då ska man gå särskilt hårt på, men alla de här typerna går direkt från att säga hej till att prata om sin kuk. Med så svag social förmåga kan man förstå att de letar alternativ, även om det inte går att försvara.

Ett bättre alternativ hade nog varit om de sökte sig till andra män för sex och närhet. För män funkar "Hej är du kåt?", så det krävs inga skills.

Senaste gäddan, Mr Slice, skriver hela tre meddelanden till tjejen, innan han glider in på ämnet sex. Måste ju vara så att de sitter med ståfräs redan innan de öppnar KiK-appen. Hypersexualitet och dåliga sociala skills gissar jag på är huvudorsaken till detta störda beteende. Ibland stöter den typen av människor ihop med likasinnade, men det sker nog inte så ofta. Vet inte om BodyContakt, en kontaktsida för perversa personer fortfarande finns kvar, men där härjade båda män och kvinnor (mest män) med diverse störningar och det var intressant att trolla dem för att försöka förstå vad som rörde sig i deras hjärnor
Citera
2024-11-06, 20:29
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det är lite surrealistiskt att kolla på gäddor och några dagar efter är dom döda.
Tycker du det är surrealistiskt? Kolla in den här bilden då!

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/stefan3.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Måste ju vara så att de sitter med ståfräs redan innan de öppnar KiK-appen. Hypersexualitet och dåliga sociala skills gissar jag på är huvudorsaken till detta
Det stämmer. Skribenten gotet har i flera utförliga analyser påvisat detta med utgångspunkt från exemplet P*ppaStor. Dessa gudomligt hypersexuella gäddor drivs av en omättlig drift, en kraftig erektion och en enorm utlösning. För dessa gäddor betyder orgasmen och den sexuella njutningen allt. Huvudorsaken för deras beteende är, som du skriver, orgasmen och den egna njutningen, något de behärskar till fullo. PappaStor, Kungsgäddan och andra har en ofattbar förmåga till stånd, njutning och utlösning.

Är det online nu?
Senast redigerad av vByL2CLi 2024-11-06 kl. 20:37.
Citera
2024-11-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Ofta när jag läser chattloggarna får jag känslan av att det egentligen inte handlar om pedofiler, utan snarare om extremt ensamma män som av naturliga skäl är helt avskurna från meningsfull kontakt med det kvinnliga könet. Inte ens om man chattar med en kvinna på en sexkontaktsida inleder man med att prata om sex. För att lyckas ska man överhuvudtaget inte ta upp eller ens anspela på sex innan kvinnan gör det, och inte ens då ska man gå särskilt hårt på, men alla de här typerna går direkt från att säga hej till att prata om sin kuk. Med så svag social förmåga kan man förstå att de letar alternativ, även om det inte går att försvara.

Ett bättre alternativ hade nog varit om de sökte sig till andra män för sex och närhet. För män funkar "Hej är du kåt?", så det krävs inga skills.

Vanliga män raggar inte på grundskole-elever i brist på fruntimmer.

505 kunde tänka sig ett 12-årigt barn.

De flesta gäddor är gifta eller i en relation. De har ett stört tändningsmönster, därför söker de barn.
Citera
2024-11-06, 23:15
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Du tycker det ”känns tråkigt” att en pedofil är död? Tycker det, i kombination av din uttjatade besatthet av pappastor säger en hel del om dig.

Då Pappastor är min favoritgädda infinner sig en viss tomhet då man aldrig kommer att få svar direkt ifrån honom. Man kan aldrig träffa honom över några koppar kaffe och diskutera hans liv och lust. Pappastor hade även två barn och de är ju även ett offer i detta. Vi alla är ju som "besatt" av dessa män då vi alla är aktiva här och letar information.

Det gäddorna gör fascinerar oss och vi blir väldigt intresserad av dem och vad som driver dem. Vi får med tiden våra personliga favoriter som vi blir riktiga fans av. Titta på Hank som ett exempel. Han fick en enorm skara entusiastiska följare som skrev så fingrarna blödde när dumpen lanserade honom. Eller varför inte Naughty Santa som snabbt blev flickornas favorit. Dom här männen gör oss engagerade och intresserade i deras liv så det är ju inte konstigt att man vill veta precis allt om Pappastor. Han hade ju en enorm personlighet och karisma under konfrontationen. Han skrattade högt och gott flera gånger och hela spektaklet är en fröjd att njuta av om och om igen. Och så har vi ju telefonsamtalet med fiskaren "skurt". Också helt underbart.
Citera
2024-11-06, 23:25
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiggyBoegslyna
Jag tror han sökte likasinnade, tävlan vem som är den mest pilska av de alla. En inbördes beundran, en klubb för perversa karlar som gör allt för ett sprut och sprutet är allt.

Militärgäddan är riktigt festlig. Han fiskade efter pedofiler genom att skicka videos på sina hänsynslösa sprut till fjortisar där han vrålade högt. Det går ju inte alls ihop. Och ja, han var totalt driven av sina kraftfulla utlösningar. Det var hans ultimata uttryck för sin maskulinitet. Genom sitt starka klimax befäste han sin makt.

Jag kan tänka mig hur Pappastor var likadan. Han jagade också de där få flyende sekunderna när hans kropp krampade och pulserade av vällust. När han började att kräma fram sprutet ur de ömmande blåballarna.

Detta är något som de flesta gäddorna har gemensamt.
Citera
2024-11-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Undantaget de direkt lågbegåvade så är det generellt enligt din beskrivning. Det hade varit så lätt att bara sortera bort de som uppger sig vara 14 och yngre och sikta in sig på 15-åringar och därmed slippa dividera om risken att det är Dumpen som 99% tycks vara medvetna om. Man gör det dock inte utan kickar på det förbjudna.

Amatörpsykologisk analys.

Jag tror att analysen är felaktig. Merparten av gäddorna chattar inte med 14-åringar för att de får en kick av det förbjudna, utan för att inga andra svarar dem. De skickar ut sina inviter vitt och brett, men inga 15-åringar eller äldre vill prata med dem. De enda som svarar är Dumpens fiktiva 14-åriga fiskare.

Absolut finns det kliniska pedofiler i gäddornas led, men som konstaterats otaliga gånger i tråden redan är det en ganska liten andel. En större andel är mer ”generaliserade” predatorer, som troligen aktivt söker väldigt unga offer för att de är oerfarna, lättare att manipulera och därmed lättare att utnyttja. Sedan har vi de ovan nämnda ”trålarna”, som ju är en väldigt heterogen grupp män som vill knulla, men som helt enkelt inte bryr sig ifall den tilltänkta sexpartnern är minderårig. Gemensamt för dem är dock att de trots vitt skilda förutsättningar i intelligens, utseende, social förmåga och ekonomi är tillräckligt lättlurade för att gå i Dumpens fälla.

De här nämnda tre olika kategorierna av män förtjänar naturligtvis alla vårt förakt för sin gränslösa sexualitet som de inte tvekar att utsätta barn för.
Citera
2024-11-07, 00:13
Medlem
Det finns nog en speciell plats i helvetet för pedofiler som söker pedofilmammor med barn att förgripa sig på.

Citera
2024-11-07, 00:16
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Har också tänkt på det, vad tror dom kommer hända? skulle Dumpen säga "Oj, vi måste ha tagit fel. Tack för din förklaring, hejdå!"?

Det är lite surrealistiskt att kolla på gäddor och några dagar efter är dom döda. Hade man blivit konfronterad är det bara att gå därifrån och sedan vänta på att det blåser över. Sedan söka hjälp och börja om på ny kula någonstans.
504 var trots allt singel och barnlös så jag hade inte tippat att han skulle ta livet av sig.
OM, jag säger bara om det skulle vara så att det han skrev om vad han gjort tidigare bara var fantasier, ja då tycker jag kanske att det var drastiskt att ta livet av sig.
Sök hjälp, det finns hopp.
Är man däremot skyldig till hemska övergrepp mot barn, innehav av barnporr m.m, ja då får man ingen sympati från mig.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-11-07 kl. 00:48.
Citera
2024-11-07, 00:34
Avslutad

Mycket underhållande konfrontation. Dels för att mannen är så lugn och samlad, vilket givetvis provocerar alla moralister. Dels för att han har rätt i det mesta han säger. Uppenbarligen en herre med hög IQ såväl som integritet. Och smak för livets goda.
Citera
2024-11-07, 00:55
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
504 var trots allt singel och barnlös så jag hade inte tippat att han skulle ta livet av sig.
OM, jag säger bara om det skulle vara så att det han skrev om vad han gjort tidigare bara var fantasier, ja då tycker jag kanske att det var drastiskt att ta livet av sig.
Sök hjälp, det finns hopp.
Är man däremot skyldig till hemska övergrepp mot barn, innehav av barnporr m.m, ja då får man ingen sympati från mig.

Det finns säkert en anledning till att han tog sig av daga. (Ja, det tror jag han gjort. För mycket slump att han skulle kola av sömnapné eller hjärtinfarkt just dagen innan publicering.)
Citera
2024-11-07, 01:13
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen

Mycket underhållande konfrontation. Dels för att mannen är så lugn och samlad, vilket givetvis provocerar alla moralister. Dels för att han har rätt i det mesta han säger. Uppenbarligen en herre med hög IQ såväl som integritet. Och smak för livets goda.

Man behöver inte ens vara moralist för att hata peddos.

"Livets goda", prinsesstårta och barn menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in