2024-11-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar ingen roll vilken typ av insats det rörde sig om - den kan inte gällt händelser som inte inträffat än.

Handen på hjärtat - hans ekonomi får han hantera själv. Det är inget som berör mig.

Nej det är väl ändå självklart. Har polisen sagt att de förhört honom angående brott som inte skett än?
Citera
2024-11-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så ingen av er vet ifall det är offentliga handlingar eller ej? Så ingen av er vet eller kan bevisa om Chrippa ljuger eller ej?

Om polisen skulle dit och ta med Chrippa för förhör så är det ju lämpligt för eko och kronofogden att åka dit samtidigt och göra det dem ska.
Varför skulle dem ens gripa chrippa och sen släppa honom? Eko och kronofogden hade ju kunnat göra det dem gjorde utan att chrippa vart gripen.

Nej, jag vet inte hur mycket polisen har offentliggjort i detta ärende.

Varför skulle han vara över ett dygn hos polisen för ett enkelt förhöra bara? Varför skulle han frivilligt stanna där över natten? Pervers eller vad?
Citera
2024-11-07, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Varför skulle han vara över ett dygn hos polisen för ett enkelt förhöra bara? Varför skulle han frivilligt stanna där över natten? Pervers eller vad?

Det är väl klart att Chrippa inte berättar vad förhör handlar om. Men eftersom Julia berättat vad hennes förhör gällde är det lätt att förstå vad det handlar om.

Men det verkar som att myndigheterna nu betar av bit efter bit.
Citera
2024-11-07, 00:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Varför skulle han gripas och sen släppas?
Citera
2024-11-07, 00:32
Medlem
Citat:
Så ingen av er vet ifall det är offentliga handlingar eller ej? Så ingen av er vet eller kan bevisa om Chrippa ljuger eller ej?

Om polisen skulle dit och ta med Chrippa för förhör så är det ju lämpligt för eko och kronofogden att åka dit samtidigt och göra det dem ska.
Varför skulle dem ens gripa chrippa och sen släppa honom? Eko och kronofogden hade ju kunnat göra det dem gjorde utan att chrippa vart gripen.

Har du ringt myndigheterna själv än och för en enda gång försökt bidra till tråden..?
Citera
2024-11-07, 00:34
Medlem
Citat:

Sånt händer precis vaaaaarje dag.
Citera
2024-11-07, 00:37
Avstängd
Citat:
Det övergår ditt förstånd lite, scrolla tillbaka så har det redan diskuterats hundra gånger om du glömt det. Du har fått det förklarat säkert 15 gånger redan.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har du ringt myndigheterna själv än och för en enda gång försökt bidra till tråden..?
Den dagen ritar jag ett kors i taket. Lika gäller vinboxen, då blir det dubbla kors i taket.
Citera
2024-11-07, 00:42
Medlem
Citat:

Det kan behöva göras flera förhör innan man är klar. Det är tydligen många frågor som är uppe på tapeten. Så då fick han sova över och så gjorde man ett sista förhör dagen därpå och så fick han gå hem.

De som behålls är de som kan förstöra bevis eller hota/döda vittnen och sånt i den vägen.
Citera
2024-11-07, 00:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag tänker inte ringa dem mitt i natten och fråga något sånt.
Vad har du själv bidragit med till tråden?
Citera
2024-11-07, 00:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Sånt händer precis vaaaaarje dag.
Så polisen planerar varje dag att åka hem och gripa folk utan anledning för att sen släppa dem?
Citera
2024-11-07, 00:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det övergår ditt förstånd lite, scrolla tillbaka så har det redan diskuterats hundra gånger om du glömt det. Du har fått det förklarat säkert 15 gånger redan.

Den dagen ritar jag ett kors i taket. Lika gäller vinboxen, då blir det dubbla kors i taket.
Nej, ingen har sagt varför chrippa greps och sen släpptes. Om du vet varför kan du väl bara säga det?
Citera
2024-11-07, 00:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det kan behöva göras flera förhör innan man är klar. Det är tydligen många frågor som är uppe på tapeten. Så då fick han sova över och så gjorde man ett sista förhör dagen därpå och så fick han gå hem.

De som behålls är de som kan förstöra bevis eller hota/döda vittnen och sånt i den vägen.
Precis, eko och kronofogden tog ju allt dem behövde direkt. Så fanns ju ingen egentlig anledning att gripa chrippa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in