2024-11-06, 02:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag är inte stressad utan helt lugn.

Jag har inget intresse av att delta i er smutskastning och drev mot Jullan och försöka hitta alternativa scenarion för att rättfärdiga Kräftans beteende.

Smutskampanjen har vart mot Jocke, Rask, Anjo och Tärnsby. Nu Julia. När en person inte fungerar går de vidare till nästa. Vem står på tur? Jonna? Olivia?
Citera
2024-11-06, 02:56
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast det är ju just det ni håller på med.
Ni "Kolla vad för fel chrippa gjorde. Julia gjorde allt rätt."
Jag "Fast Julia gjorde ju också fel"
Ni "sluta försöka rättfärdiga Kräftans beteende"

Ser du inte det ologiska i det?
Ni vägrar att ens överväga att Julia kan ha brister eller gjort något fel. Hon blir automatiskt felfri i era ögon om chrippa gör något fel.

Vänta nu. Ingen säger väl Julia är perfekt? Misstolkar du saker verkligen så grovt?

Problemet är att när Christofer kritiseras drar ni upp någon annan.

Tycker folk ser Julias brister.
Citera
2024-11-06, 03:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Finns det några bevis på att soc skyddsplacerat lilla C hos Julia?
Vad ska lilla C skyddas ifrån? Skattefusket?

Droger kanske.
Citera
2024-11-06, 03:11
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ingen slump direkt att äckel Linnea börjar kalla sig för Lilo.
Hon har väl någon skev ide om att visa Jonna att Jocke minsann är SÅ kär i Linnea så han tom döper sin son efter henne.

Eller är det Chrippa som tycker detta är en lagom anabolasmart ide för att reta sin bror på alla sätt det går.

De började ju för ett par dar sen att ljuga om att de också minsann är gravida för att få in folk på det spåret.

Tydligt bevis på hur vidriga C o L är. Gå på 3e barnets namn så där. Linnea kallas inte Lilo kanske lill-psyk.
Citera
2024-11-06, 03:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad är det med Linnéa som tror att alla är kära i henne. Hon verkar ha hybris.

Det är Christofer som bygger upp det. Han har så jävla låg självkänsla och måste tävla med brodern jämnt. När han misslyckas med allt hittar han på att Jocke slukar efter pundar Linnea som slagit brorsdottern.
Citera
2024-11-06, 03:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det för dum fråga?
Det är uppenbart att det måste ha varit en fruktansvärd upplevelse för barnet att se sin mamma maktlös och utsatt för någon som ville skada henne.
Situationen hemma hos Kräftan måste ha varit lika fruktansvärd för barnet, men där Kräftan är den som stod för våldet enligt L.
Finns mindre trevliga inspelningar från L och Ls syster där barnet befinner sig i hemmet.

Enligt Dopys logik är våld hos Christofer okej då det skedde av Henrik

Oerhört dum fråga ja och fokusförflyttning.
Citera
2024-11-06, 03:28
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan vara så.
Jag har inte haft med narkotika personligt men jag vet att det är många som har kunskap om det säger att det är otroligt tydligt att hon är narkotikapåverkad.
Jag kan ju däremot själv se att något är väldigt skevt med henne.

Jag har jobbat krog många år, bland annat ansvarig för nattklubbskvällar med 1 000 besökare. Så inte grön. Sett Linnea varit påtänd minst 4 gånger. Det är 100 % om personen inte går på stark medecin. Det hade iofs inte förvånat i Linneas fall. Har psykiatrin i Kristianstad skrivit ut nåt starkt mot henne borderline kanske?

Stark medecin förklarar dock ej att hon ser nerpundad ut.
Citera
2024-11-06, 05:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Tydligt bevis på hur vidriga C o L är. Gå på 3e barnets namn så där. Linnea kallas inte Lilo kanske lill-psyk.
Linnea har kallats Lilo i många år, något Jocke vet
Citera
2024-11-06, 05:42
Avslutad
Citat:
Det är Christofer som bygger upp det. Han har så jävla låg självkänsla och måste tävla med brodern jämnt. När han misslyckas med allt hittar han på att Jocke slukar efter pundar Linnea som slagit brorsdottern.

Jocke kan inte ta en diss, det kränkte hans inbillade manlighet
Citera
2024-11-06, 06:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke kan inte ta en diss, det kränkte hans inbillade manlighet

Jag tror inte en sekund på att Jocke vare sig varit eller är intresserad av Linnéa. Han har Jonna och bättre än henne kan ingen vara för Jocke.

Det är möjligt ett önsketänkande från Linnéa och tydligen dig också.
Jag tror däremot att Chrippa inte gillar att Linnéa haft honom som en idol och möjligen kan känna att han fick tillträde i Linnéas liv eftersom han är bror till Jocke.

Lämna nu mellanstadietänket och låt Jocke sköta sitt kärleksliv själv.
Han är ju för fasen snart 3 barnspappa med en och samma kvinna.

Linnéa verkar ju avsky Jonna så det är nog tvärtom mot vad du skriver.
Citera
2024-11-06, 06:56
Avstängd
Citat:
Jag har jobbat krog många år, bland annat ansvarig för nattklubbskvällar med 1 000 besökare. Så inte grön. Sett Linnea varit påtänd minst 4 gånger. Det är 100 % om personen inte går på stark medecin. Det hade iofs inte förvånat i Linneas fall. Har psykiatrin i Kristianstad skrivit ut nåt starkt mot henne borderline kanske?

Stark medecin förklarar dock ej att hon ser nerpundad ut.

Jag har inte sett hur medicin påverkar någon med borderline men däremot när det gäller bipolär och jag har inte sett att någon ser drogad ut.
Har de däremot fått stesolid är det en annan sak. För mig syns det på en nanosekund när en person fått den medicinen men det är inte aktuellt i Linnéas fall för hon hade inte orkat vara så stissig då.
Citera
2024-11-06, 07:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har kallats Lilo i många år, något Jocke vet

Bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto