2024-11-05, 19:17
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Mitt i prick. Förnedringshumor som kostar liv.

Ärligt talat: jag vill inte att någon ska ta livet av sig, och jag beklagar verkligen hur hela processen drabbar anhöriga. Men. Det är jävligt svårt att tycka synd om de här gubbarna som sitter och försöker grooma trasiga barn eller hitta ensamma mammor för att våldta deras barn tillsammans, det är det.

Man kan beklaga, och jag känner verkligen med de som är lämnade kvar, men jag tycker inte synd om de där äcklen som blev påkomna med byxorna nere. De trodde inte att de skulle bli avslöjade, de trodde att de skulle göra barn väldigt väldigt illa. Nu blev det inte så.
Citera
2024-11-05, 19:17
Medlem
biljardballes avatar
Mr Slice är tillbaka som #506.

Är han verkligen heterosexuell? Han känns jävligt bögig.
Dessutom är han jävligt ful och tjock - inte undra på att han behöver våldta för att få knulla.
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-05 kl. 19:20.
Citera
2024-11-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
505 märkliga möte med nya dumpengänget över en bakelse på konditori sticker ut.

Gäddans sävliga översittarstil fungerar kanske som förvirring en liten stund.

När omgivningen läst in gäddans chattar och fått hela bilden efter den konstiga konfrontationen, då kommer nog verkligheten i kapp.

Rör sig gäddan bland raggare och i den bilburna kulturen?

Jag tror att han får svårt att fortsätta på hemmaplan som om inget hänt när förvåningen släpper och pusselbitarna faller på plats.

Flytt? Namnbyte? Raka bort skägget?

Mest troligt.
Skägget är kvar.
Såg han igår.
Han verkar ha så låg iq och förstår nog inte innebörden och konsekvenser av att medverkat som huvudrollsinnehavare i ett timslångt avsnitt av Dumpen.
Citera
2024-11-05, 19:37
Avstängd
HajPaDigs avatar
Helvete så fet och plufsig #506 är och vilken enorm fettröv. Jag scrollade fort igenom chatten som jag brukar och på bilderna i början såg han smal ut i ansiktet. Även om det var fågelperspektiv så var det stor skillnad mot nu. Är det psykmediciner kanske ?
Citera
2024-11-05, 19:50
Medlem
Mata inte pedofilkramarna till troll mer nu, denna tråd pratar vi om gäddorna. Pedofilkramarna får gråta ut i den andra tråden
Citera
2024-11-05, 19:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tror inget av dumpend fiktiva barn drivits till något av ovanstående.
Dum eller inte, men kommer aldrig säga att en familj ska vara glada över att någon i deras närhet tar livet av sig.
Men - du får ha din åsikt.
#504 Nej, men jag menar att väldigt många riktiga barn har som blivit utsatta av vidriga kräk som du uppenbarligen försvarar gör det och att du dessutom helt okritiskt är OK med det. Herregud... Lite gulligt ändå att du tillåter mej att ha en åsikt. Jag är otroligt tacksam för denna ynnest. 🙏😅
Citera
2024-11-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Fan va han måste ha svullat med pizza och glass. Eller håller han på att byta kön? Ser ju ut som en mullig kvinna när han lubbar iväg på slutet...

Precis min tanke också:
Ser ut som en mullig kvinna när han lubbar iväg svängande på storarslet.
Citera
2024-11-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Fan va han måste ha svullat med pizza och glass. Eller håller han på att byta kön? Ser ju ut som en mullig kvinna när han lubbar iväg på slutet...

Precis min tanke,ser ut som en mullig kvinna som lubbar iväg.
Könsbyte verkar ligga nära till hands för hens del.
Citera
2024-11-05, 20:08
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Då hoppas jag polisen ifråga får en reprimand så det heter duga...

Ja, han skrev par gånger i det kommentarsfältet. Enligt hans fb jobbar han som polis
Citera
2024-11-05, 20:08
Medlem
Busklubbschefs avatar
#504 registrerad som avliden idag på ratsit.

Edit: Såg nu att det redan skrivits i tråden, my bad.
Citera
2024-11-05, 20:16
Medlem
River upp en gammal gädda då diskussionen om självmord är på tapeten.

https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/
Fel nummer i länken då det ska vara #184

Den här gäddan tog oxå livet av sig.
Tycker jag synd om honom?
Inte ett jävla dugg.
Hans anhöriga kan jag däremot känna för då det inte var deras fel att han var en våldtäktsman.

Här finns (minst) ett verkligt offer.
En tjej som aldrig hann bli vuxen.
Som inte hann inte ta första krogrundan med tjejkompisarna och fira att hon äntligen blev 18 och fick gå på krogen.
Som inte kommer få träffa en riktig man och få en egen familj.
Utan hon blev en tjej som satt inlåst för att hon mådde så fruktansvärt dåligt av dom övergrepp hon blev utsatt för.
En dag lyckades hon tyvärr ta sitt liv.

Det finns flertalet länkar längre ner om Jenny på Dumpens sida.

Läs och begrunda.
Fundera över om den där tjejen du såg på affären/busshållsplatsen (eller vart som) idag oxå är ett offer för våldtäkt.

Och glöm inte att killar faktiskt oxå blir utsatta för övergrepp
Citera
2024-11-05, 20:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Vissa är dömda, de allra flesta inte. Men vad spelar det för roll om ett gäng tar livet sv sig och familjer får livet slaget i spillror? Det räddar ju KANSKE ett barn...
Eller tjugo? Vem vet hur många barn pedofilen haft kontakt med? Har du barn själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in